Del 7

689 22 2
                                    

Emelie
Tack men jag tror dig inte. Marcus skulle aldrig vela prata med mig

Jag
😔

Emelie
Om du verkligen är Marcus så vill jag att du tar upp mig på scenen när ni ska sjunga First Kiss när ni är i Polen♡

Jag
😃

Ja jag lovar

Emelie

Hejdå måste gå

Jag

Hej då

*

Ett leende växer på mina ganska så torra läppar. Marcus börjar gilla någon, meningen upprepas i mitt huvud och varje gång så blir mitt leende större. 

27 Juli

Marcus POV 

Min blick förs över alla tjejer letandes efter tjejen som jag skrivit med. Min blick fastnar på henne och ett leende tar plats på mina läppar. Hennes blonda hår är flätat och hon har på sig en vit magtröja och svarta byxor. Jag vinkar lite lätt mot henne och flera fans börja skrika.

*

-Who should we take?  säger Martinus och flinar lite mot mig. Han hade läst allt jag och Emelie skrivit att man inte kan ha sina saker ifred.

-Maybe she or...,han stannar upp och kollar på Emelie. Det lilla flinet finns fortfarande kvar på hans läppar.

-She, säger han.

Emelies POV

Under hela konserten så har Marcus kollat på mig. Jag kanske ska tro honom ändå? 

-Who should we take, säger Martinus och kollar på Marcus. Om jag inte ser helt fel så sitter det ett litet flin på hans läppar. 

-Maybe she or, han kollar först på en annan tjej och sen på mig.

-She, säger han innan han bryter vår ögonkontakt. Någon vakt kommer och lyfter mig över hindret och låter mig gå upp på scenen. Jag tror honom. Dom börjar sjunga och fjärilarna i min mage flyger omkring vilt. Marcus lägger sin arm runt mig och mitt leende bara växer. Medan Martinus sjunger så hör jag Marcus viska något.

-Tror du mig, jag nickar lätt på huvudet. Vissa av fansen speciellt min bästa vän märkte vad Marcus hade gjort och dom skrek. Jag kollar på min galna kompis som gråter av lycka. Marcus lämnar mig och jag får en kram av Martinus. Innan jag får gå av scenen så får jag ta en bild med dom. 

*

Marcusandmartinus gillade din bild

Marcusandmartinus började följa dig 


En till del<333 Nu fick ni från Emelies perspektiv

rösta och kommentera

Your Choice // M.GOnde histórias criam vida. Descubra agora