Del 56

540 22 2
                                    

Marcus POV

-Marcus varför kysste du Mira? frågar Emelie rak på sak.

-Det va inte jag. Eller jo. Men hon kysste mig Emelie. Jag ville inte, säger jag.

-Du kysste tillbaka, muttrar hon.

-Jag vet, suckar jag.

-Du förtjänar någon bättre än mig, mumlar jag och kollar ner i hennes golv där jag sitter i hennes säng.

-Va nej. Jag vill ha dig, säger hon och kramar om mig.

-Men jag va otrogen, säger jag.

-Betyde kyssen något? frågar hon medan hon pillar med min tröja jag har på mig.

-Nej.

-Bra. Då har du inte varit otrogen enligt mig, säger hon och kysser mig snabbt på munnen.

-Ey! säger jag och knuffar ner henne i sängen. Jag sätter mig i gränsle över henne med ett flin.

-Nej Marcus. Jag varnar dig. Jag kommer sparka dig mellan benen, säger hon. Jag struntar helt i det hon sagt och börjar röra mina ganska så kalla fingrar öger hennes kropp och hysteriska skratt lämnar henne vilket får mig till att skratta.

-Sluta! skriker/skrattar hon.

-Bara om du vill gå på en dejt med mig, säger jag.

-Ja! Ja det vill jag, skrattar hon. Jag slutar kittla henne och hon andas ut.

-Du är ond, säger hon.

-Fast ganska smart ändå, lägger hon till. Jag skrattar innan jag för ihopa våra läppar.

Mackan är smart🤓🤓
Vad tycker ni om One flight away

Rösta och kommentera

Your Choice // M.GWhere stories live. Discover now