Del 21

616 22 1
                                    

Martinus POV

Just nu vill jag bara slänga mig i sängen och gråta. Få ut alla mina känslor. Mest min ilska. Jag fattar inte att en person kan göra så här mot en annan person som inte ens har gjort något. Vet inte ens om jag ska kalla honom för en människa. Han är ett monster och allt han vill är att jag ska må skit och försvinna så att han kan få Ella. Men det kan han glömma. Aldrig i livet att han får Ella, hon hatar honom. Hon skulle aldrig blivit tillsammans med honom om hon inte blev tvingad.

Jag kollar mot Ella som precis kommit in genom dörren med Adam. Han kollar mot mig med ett flin på sina läppar som några sekunder senare sitter tryckta mot Ellas. Hon knuffar bort honom och ett leende sätts på mina läppar, vi ska ta oss igenom detta. Hon & jag.

-Ska du inte dricka något, hör jag en röst säga bredvid mid där jag står i ett hörn intryckt mot väggen. 

-Nej, svarar jag utan att kolla på henne. 

-Va inte så sur. Det blir bara bättre om du lämnar Ella till Adam och är med mig istället, säger hon. 

-Snälla Tyra. Ni två är verkligen dumma i huvudet. Jag och Ella kommer alltid att hålla ihop. Ingen kan dela på oss, säger jag.

-Ni kommer att ångra er, säger hon och ett skratt lämnar mina läppar.

-Det är ni som kommer ångra er. Jag har alla mmers. Dom stöttar mig och Ella. Dom gör vad som helst. Dom är inte bara fans. Dom är familj, säger jag och kollar på henne. 

-Den gillar jag inte folk med 20 ton smink, flinar jag. Hon kollar surt på mig och lämnar mig ensam. Ett leende tar plats på mina läppar, ingen ska komma emellan oss. Men vi måste ha en plan.

Dom hade helt glömt bort alla mmers dam dam dam.....måste sluta vara konstig idag

Rösta och kommentera skriv gärna vad ni tycker ska hända</3

Your Choice // M.GDonde viven las historias. Descúbrelo ahora