Özel Bölüm

379 27 45
                                    

Smut yazmaya baya alıştım sjsjs hep wp grubunun suçu dndndn smut bölümü bir kez de olsa Natsunun ağzından yazmak istedim dnsnd

Duygularımı ilk kez harekete geçiriyor, gerçek hayatta uyguluyordum.

Önce ki kızla yaptığım gibi olmuyordu. Kızla yaparken hissetmememe karşın Lucy ile yaparken farklı... Hissediyordum.

Sözcüklere dökemiyordum bile. Sadece Lucy ye dokunduğumda ürperiyor ve daha fazla dokunmak istiyordum.

Elimi Lucy nin bedeninde gezdirdim. İnip kalkan göğsünün üzerine elimi koyup altında atan kalbin ritmini hissettim. (Aklıma "kimin için atiyor bu yürek! Sarkisi geldi bdjd acaba bolum muzigi mi yapsams jsk)

Lucy gözlerini sıkıca yummuştu. Yüzü terden sırıl sıklamdı. Aynı zamanda tüm bedeni titriyordu.

Kaslarım gerilirken bir kez daha ittirdim. Lucy hafifçe inleyip çarşafı sıktı.

"İyi misin?" diye sordum kısık nefesimin arasından.

"Ah, sanırım.." dedi titrek bir sesle.

Lucy bacaklarını sırtımda birleştirip beni kendine doğru çekti. İkimizde aynı anda inlerken eğilip Lucy nin dudağını ısırdım.

Hareketlerim devam ederken burnumu lucy nin burnuna yasladım. Yummuş olduğu gözlerine bakıp ellerimi saçlarına seçirdim.

Yavaşça saçını okşarken konuştum.

"Gözlerini aç, o kahverengileri görmek istiyorum." dedim. Lucy nin kıp kırmızı olan suratı daha da kızarırken yavaşça gözlerini açtı.

Gözleri hafif yaşarmıştı. Acaba bunu istemiyor muydu? Beni sevmediğini söylemişti sonuçta... Zorlama gibi mi oluyordu... Ya lucy ye zorla sahip oluyorsam? Ama beni hiç ittirmedi ya da reddetmedi, bu iyi bir şey miydi?

Ama beni bunlardan daha çok ilgilendiren bir şey vardı... (Az daha bu kısmı yazmayi unutuyordu amk...)

Lucy nin yanık vücudu... İlk başta soyunurken yanıklarını örtmeye çalışsada ben bir şey sormayınca yanıklarını unutmuştu bile.

Benim hala kafamı kurcalıyordu... Göğsünün tam üstünde ki sigara basma izinin anlamı neydi? Tecavüze mi uğramıştı yoksa işkenceye? Bilmiyordum aynı zamanda soramıyordum da...

Göbeğindeki yazıya ise bakmamaya çalışıyordum. Bunu biri nasıl yapardı aklım almıyordu...

Sürtük!

Yakarak yazılmış bu yazı yeni gibiydi. Kabuk bile tutmamıştı ve hala sızladığına emindim.

Ona baktıkça içim gidiyordu... Ama soramıyordum. Ne sıfatla soracaktım? Sevgilisi olarak mı? Arkadaşı olarak mı? Yoksa sadece bir gecelik miydi ilişkimiz...

Aklıma bunları taktıkça moralim bozuluyordu.

Lucy nin içinden çıkınca rahat bir nefes aldı. Uzanıp dudağından öptüm. Ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Temizlenip doğru dürüst düşünmem gerekiyordu.

Sıcak su bedenime adeta çarparken düşünmeye başladım. Lucynin de benim gibi aile sorunu vardı ama ailesinin bunu yapacak kadar pislik olduğunu sanmıyordum.

Annesiyle konuşmuştum... O kadar kötü biri gibi gelmemişti ayrıca babasının mesajını da görmüştüm.

Belki hata yapmış olabilirlerdi ama bunu lucy ye onlar yapmamıştır. Belki başka bir erkek? Çıktığı biri de yapmış olabilir. Ya da ilk tahminim gibi tecavüze uğramıştır. Ah aklım almıyordu.

Kapı hafifçe tıklatılınca konuştum.

"Hemen çıkıyorum!"

Bedenime havluyu sarıp iyice kurulandım.

Sonrasında belimden aşağıya havluyu sarıp banyodan çıktım. Kapıda ki lucy beni öyle görünce aniden utanıp kafasını eğdi ve hızla banyoya girip kapıyı kilitledi.

Kızlar hep böyle miydi? Yaptıktan sonra bu kadar utangaç mı oluyordular?

Ah buna kafa yoramazdım. Telefonumu elime alıp Erza dan gelen cevapsız çağrılara baktım. Bugün iş vardı ve ben gitmemiştim... Erza dan iyi bir fırça yiyeceğim kesindi.

O sırada çalan telefonla irkildim. Benimki olmadığını fark edince yatağın kenarındaki telefona uzandım.

Babasının aradığını fark edince açıp açmamakta tereddüt ettim ama sonra aklıma whatsaaptan sürekli mesaj atan endişeli adam gelince açmaya karar verdim.

En azından kızının durumunun iyi olduğunu söyleyebilirdim.

"Alo?" diye sordum açınca.

"Lucy Heartfilia ile görüşmek istiyordum?" diye ses gelince hemen toparlanıp konuştum.

"Şuan kendisi banyoda ben ev arkadaşıyım." dedim. Hemen sonra banyo dediğim için kendime lanet okudum. Ya babası o işi yaptığımızı anlarsa?

Hafifce kızarmaya başlayınca adam konuştu.

"Biz hastaneden arıyoruz Jude Heartfilia sabah geçirdiği kalp krizi yüzünden 13:02 de hayatını yitirdi. Yakını olarak kızını bilgilendirmemiz gerekir. İşlemler için hastaneye gelmesi gerekmekte." dedi.

Ben donup kalırken banyonun kapısına baktım. Babası ölmüş müydü?

"T-tabi ben bilgilendiririm." deyip adamın yüzüne kapattım telefonu.

Peki şimdi ne yapacaktım? Bunu söylemeli miydim?

Şuan da mutlu olan Lucy yi üzmeli miydim? Ne yapacaktım?

Smutlu bölum eheheheheheee bölumun sarkiyla alakasi yok ama bolumu yazarken direk aklima geldigi icin ekledim dndndnndndn

Hayat ipliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin