CAPITOLUL 10

13 2 0
                                    


 Îmi iau niște pantaloni scurți pe mine și un tricou mai scurt în față și mai lung în spate. Liz s-a trezit prima și a fost gata înaintea mea. Filmul începe, din cate am înțeles, la ora unsprezece. Cobor scările și în drum spre ieșire îl văd pe Lenny urcând alături de Clark, Andrew şi Milton.

- Hei, mă salută Clark, cum obișnuiește s-o facă mereu.

- Putem vorbi? Între patru ochi, adaug eu.

- Sigur.

-Clark! E timpul să îi spui.

Lenny nu mă priveşte în tot acest timp, dar se uită insistent la Clark. Ce trebuie oare să mai aflu?

- Mă descurc, spune Clark. După ce băieţii pleacă, Clark continuă. Med, vreau să nu înţelegi greşit şi să nu te superi. Şi eu fac parte din trupă.

- Eşti în One Help?

- Da.

- De ce nu mi-ai spus?

- Trebuia să ţinem secret.

- Parcă nu erai prieten cu Lenny...

- Ştiu dar-

- Nu... Te rog. Nu mai vreau alte minciuni.

Şi cu asta îmi continui drumul spre parcarea campusului unde sigur fetele mă aşteaptă.

-Gata fetelor? ne întreabă Alesia cu zâmbetul pe buze.

- Gata! îi răspundem eu și Liz împreună, apoi pornim spre mall.

Când filmul a început, nu mă prea puteam concentra la subiect, însă am făcut-o pentru prietenele mele. După ce comedia s-a terminat și ne-am dus la un restaurant să mâncăm, nu am regretat că am ieșit din casă. Chiar m-am simțit bine.

Ajunse înapoi la campus, Liz a rămas la Alesia, dar eu voiam să mă pun în pat, așa că am urcat singură în cameră. Ușa băieților era deschisă, iar când Lenny m-a văzut, s-a ridicat de pe pat și s-a apropiat de mine.

- N-am să te las până nu îți explic, îmi zice el.

- Nu ai ce să-mi explici.

Lenny nu a mai continuat, iar eu mi-am dat seama că nu pot sta singuă cu el aici, aşa că am ieșit repede din cameră și am decis să mă alătur din nou prietenelor mele.

* * *

-Alesia! țipă Liz după o rundă de bătaie cu perne.

-Fetelor, fetelor! țip și eu. Încetați!

-Eu zic să te aperi, că acum sărim pe tine, mă amenință Alesia.

- Sunt cuminte, spun repede, radicând mâinile în aer. M-am întâlnit cu Lenny în cameră, adaug.

- Și? întreabă Liz.

- Și nu l-am lăsat să îmi mai spună şi alte bazaconii.

- Asta e fata mea, spune mândră Liz.

- Nu merită să pui la suflet toate prostiile, aşa că cel mai bines tai departe de el, propune Alesia, iar eu şi Liz incuviinţăm

Când am terminat sesiunea poveștilor, am adormit toate trei buștean.


Uşor de zis, greu de făcut-Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum