"FanGirls are not Robot
Fangirls are Human too"
(မေက်နပ္တဲ႔ေနရာ မဖတ္ဘဲရပ္လိုက္ပါ)
မ်ားမ်ား Support
မ်ားမ်ားေအာင္ျမင္
မ်ားမ်ားဝင္ေငြရ
မ်ားမ်ား ႀကိဳးစား
မ်ားမ်ား ဆုရ
မ်ားမ်ား ယံုႀကည္
မ်ားမ်ား သစၥာရွိ
မ်ားမ်ားခ်စ္တာထက္ ပိုေလးနက္
မ်ားမ်ားရင္ကြဲ
မ်ားမ်ားစိတ္ကိုေလ်ွာ့
မ်ားမ်ား အငတ္ခံ
မ်ားမ်ား အထင္ေသးခံ
မ်ားမ်ား အရႈံခ်ခံ
မ်ားမ်ား လူ႕ေဘာင္ထဲက ဆန္႔က်င္ဘက္သြား
မ်ားမ်ားကဗ်ာဆန္
မ်ားမ်ား အမွတ္တရေတြေရးမွတ္
မ်ားမ်ား သုတ္ေႀကာင္မလို႕ အေခၚခံ
မ်ားမ်ား လမိန္းကေလးဘဝ ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈ႕ကို
မ်ားမ်ားေစာက္ေရးမပါတဲ႔ ေဝါဟာရအတြက္
မ်ားမ်ား မစင္ကိုနံ႔သာစင္
မ်ားမ်ားခံစား
မ်ားမ်ားရင္ကြဲ
မ်ားမ်ား အတိုက္ခိုက္ခံ
ေသေလ ေအးတာေပါ့
ေသာက္ပို ေတြ လုပ္ခဲ့မိေလသလား
ကိုယ့္အတြက္ခံစားတာ မဟုတ္ဘူးကေလး
Album ေတြ သံုးေလးခ်ပ္ဝယ္တာကို ရူးတယ္လို႕မင္းေတြးျပီးေခါင္းခါခ်င္လား မင္းသာ Idol မျဖစ္ခဲ႔ရင္ မင္းလည္း ကိုယ့္ကိုဆဲေနမွာပဲ !!
ဒါေပမဲ႔ ကေလးမင္းသာ Idol မျဖစ္ခဲ႔ရင္လည္း ငါဟာဒီေနရာ မွာေသာက္ရူးလို ကုတ္ကတ္မေနဘူး ဟားတိုက္ျပီး လည္ပတ္ေနမွာ !!
မင္းေနာက္က ေခြးလိုဝက္လိုလိုက္ေနတာ ရြံရွာစရာ ေကာင္းလား အင္းေပါ့ ကိုယ္ကိုတိုင္ေတာင္ မင္းမ်က္ႏွာပ်က္လို႕ ထပ္တူေအာ္ဆဲခဲ႔ဖူးတာပဲ !!
ဒါေပမဲ႔ အဲ႔ သတၱဝါေလးေတြက ေလာကရဲ႕ ပန္းတစ္ပြင့္ပဲဆိုတာ မင္းမေမ့နဲ႔ ကေလး !!
Show ပြဲေတြ Concert ေတြမွာ မင္းေျပာေနက် အခ်စ္ေတြ ေလဆိပ္မွာ ေခ်ြးသိပ္ဖို႕ ေျပာေပးပါ အာ ကေလးပင္ပန္းေနတာပဲ အရွက္မရွိတဲ႔သတၱဝါေလးေတြေနာက္ဆုတ္ မင္းလည္း အရင္တုန္းက တအံ႔တႀသ ႀကည္ႏူးခဲ႔ဖူးတယ္ ဒါေပမဲ႔ Google ရဲ႕ Keyboard search မွာ Fangirls are လို႕ ရိုက္လိုက္ရင္ ထြက္က်လာတဲ႔ Top Ten က သိပ္သိမ္ငယ္စရာေကာင္းေနတယ္ ဒါေပမဲ႔ ေရႊေရာင္လႊမ္းတယ္ ကိုယ္ေအာ္ေနဆဲပဲ "
"လ်စ္လ်ွဳ႔ ရႈ႕တာနဲ႔ ေသာက္ဂရုမစိုက္တာ
ယံုႀကည္ခ်က္ရွိတာနဲ႔ ေသာက္အရြဲ႔တိုက္တာ ကို
ယ္ နားလည္လာေအာင္ ျပန္ေလ့လာေပးမယ္ ကေလး "
"ကိုယ္ အငတ္ခံထားတဲ႔ ေငြေတြ ကေန ရွင္သန္လာတဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈ႕ကို နင္းေလ်ွာက္ပါ လမ္းဆံုးမွာ သူမေစာင့္ေနလို႕ ေခ်ာ့ဖို႕ရာ လက္စြပ္ေလးတစ္ကြင္းဝယ္သြားေပး ကိုယ္သိပါတယ္မင္းက ဒါေတြ သင္ရာမလိုဘဲ တတ္ေျမာက္နားလည္ျပီးသား မင္းကိုစျမင္တုန္းက လက္စြပ္တစ္ကြင္းစာ မင္း Chart ထဲ အေပၚစီးကငံု႕ႀကည္နိင္ဖို႕ မင္းစိတ္ပ်က္တဲ႔ လြန္လြန္ကဲကဲ အတၱအတြက္ရင္းလိုက္မိတယ္ ကိုယ္ေတာင္းပန္တယ္ကေလး "
"Aircorn ေလစိမ့္စိမ့္နဲ႔ အခနိးထဲ အဆိုးရြားဆံုး ရစ္တာေတြ ဆိုးတာေတြခံရတဲ႔အခါ ေလဆိပ္နဲ႔ေနရာတကာ ေသာက္ရူးလို ေျပးလိုက္ခဲ႔တဲ႔ Fan ေတြနဲ႔မႏႈိင္းမိေစနဲ႔ကေလး မင္းကိုယ္တို႔ကို တန္ဖိုးထားခဲ႔တာေတြက လိမ္ခဲ႔တာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာ ကိုဟ္ခံစားမိတယ္ "
"ဒါေပမဲ႔ မေျပာင္းလဲနဲ႔ကေလး ကိုယ္ခ်စ္ခဲ႔တာ မင္းမဟုတ္ဘူး ကိုယ့္ႏွလံုးသားထဲ ကေလးကို "
"မင္းနားမွာ ရပ္တည္မယ္ မင္းကိုသာ ထာဝရ မွန္တယ္ဆိုတဲ႔ အတၱစြဲဝါဒီနဲ႔ ခံစားရသမ်ွ လိမ္လည္ျပီး ရင့္က်က္ျပထားတာ မင္းကေတာ့ ပ်က္စီးေနတဲ႔ ရင္ဘတ္ထဲ အဆိပ္လာမခတ္နဲ႔ "
ေအး Idol တိုင္းကလူမို႔ Idol တိုင္းက ခံစားခ်က္ရွိလို႔ Idol တိုင္းကို လြတ္လပ္ခြင့္ အျပည့္ေပးထားခဲ႔တယ္ မေပးလို႔လည္းမရဘူးေလ ကိုယ္က ဘာေကာင္မမွမဟုတ္တာ ? ဒါေပမဲ႔ Fangirl ေတြကလည္း လူပဲ ခံစားခ်က္ရွိတယ္ ! ပြဲခင္းထဲ Lightstick ပဲျမင္ရတယ္ဆိုျပီး ကိုယ္တို႔ကို လမ္းေဘးမီးတိုင္လို မဆက္ဆံမိေစနဲ႔ ေမတၱာေတြကမင္းအတြက္မို႔
တစ္ခုခုဆိုအုပ္လိုက္အသံညီညီေအာ္ႀကရယ္ႀကနဲ႔မို႔ သံခ်ပ္တိုက္ေနတဲ႔ လူရႊင္ေတာ္ေတြလိုဟာသမလုပ္ပစ္နဲ႔ !!
မိုးေပၚပ်ံဖို႔ ေရႊမႈန္ေလးေလာက္အတြက္နဲ႔ လိုမွ ဇာတ္ကားထဲေပၚေပၚလာတဲ႔ Tinker Bell ကိုလည္း အျမင္ကတ္တာမလို႔ !!! စင္ေပၚမွာ မီးေမာင္းထိုးျပခံထားရတဲ႔ မင္းကိုေငးမို႔ေအာက္ကအရိုးေက်ေက် တို႔ေဝွ႔ေနတဲ႔ သတၱဝါေလးေတြမွာ အသက္ရွင္ေႀကာင္း ျပသေနတဲ႔ ႏွလံုး ခုန္သံစည္းခ်က္ေတြပါတယ္ !! အေမွာင္ခ်ခံထားရတဲ႔ေနရာမွာ ထြန္းထားတဲ႔အလင္းကကိုယ့္အတြက္မဟုတ္ဘဲ မင္းေပ်ာ္ဖို႔ဆိုတာမေမ့ရင္ ေက်နပ္ျပီ !တစ္ေန႔မင္း ေဘးက လူကို တယုတယေထြးေပြ႔ပါ ကိုယ္မ်က္စိမွိတ္ရင္းျပံဳးျပေနတဲ႔အခိုက္အတန္႔ သူမကို ကိုယ့္ေခါင္းေပၚ တက္မထိုင္ခိုင္းနဲ႔ ဆံုးမထားေပးပါ ကိုယ္ကပလႅင္ျဖစ္ခဲ႔ရင္ေတာင္ သခင္တစ္ပါးဘဲ အသံုးခံခြင့္ေပးခ်င္တာ !!
(Idol မ်ားအား Feel တာမဟုတ္ အျပင္လူေတြ ရဲ႕အေပါစား Human Right အား- 'ဒဲ႔ ဆတ္ဆတ္ထိမခံေခ်ပသည္
မည္သူ႔မွမရည္ရြယ္ပဲ ႏွာခ်စ္ခ်စ္ခဲ႔တာလားဆိုတဲ႔ေမးခြန္း နဲ႔ လူသား အခြင့္အေရးကိုေပ်ာက္ဆံုးေနတဲ႔ FaNgirl တိုင္းရဲ႕ေနရာ ကဝင္ေရးသည္ !!!
ကိုယ္မႀကံဳဖူးေသာ စာေတြ႔ Feel အခ်ိဳ႕ကိုလည္းစာနာကာထည့္ ေခ်ပသြားသည္Cr. Zin Mi Mi Phoo
YOU ARE READING
ႏွစ္သက္မိေလေသာ
Poetryႏွစ္သက္သေဘာက်မိတဲ့ စာအပိုင္းအစေလးေတြကို စုစည္းခ်င္တဲ့သေဘာနဲ႔တင္ထားတဲ့ Book ကေလးပါ