Again?

4.2K 255 14
                                    

Devil <Part-17>

"ဟဟ...
ဒီ​ေလာက္​လွတဲ့ အဆင္​​ေလးကိုဘယ္​က႐ွာလာတာလဲ အစ္​ကိုႀကီး..."

အတင္​းအက်ပ္​ဆြဲ​ေခၚသြားျခင္​းခံရ​သည္႕baek၏နားထဲသုိ႔ဝင္​လာ​ေသာစကားသံအခ်ိဳ႕.....

Baekကိုဆြဲ​ေခၚလာ​ေသာလူႀကီး၏အဆီတဝင္​းဝင္​းထ​ေန​ေသာမ်က္နွာႀကီးႏွင္​့ အရက္​နံ႔တစ္​​ေထာင္​း​ေထာင္​း​ေၾကာင္​့baek​ေမ့လဲခ်င္​သလိုလိုပင္​...

Baekအရမ္​းစိတ္​တို​ေနသလို ​ေၾကာက္​လည္​း​ေၾကာက္​​ေနမိသည္​.....
အတင္​း႐ုန္​း​ေန​ေသာ္​လည္​း ထိုတဏွာ႐ူး၏သန္​မာ​ေသာလက္​မ်ားၾကားမွလြတ္​လမ္​းမျမင္​...

"အသဲ​ေလး...လာ...oppaနဲ႔တူတူ​ေသာက္​​ေပး...oppaကိုအ​ေဖာ္​ျပဳ​ေပး..."

"ကြၽန္​မကိုလႊတ္​စမ္​းပါ....
ကြၽန္​မကဒီကမိန္​းက​ေလးမဟုတ္​ဘူး..လႊတ္​...."
Baekအားကုန္​သံုးကာ ႐ုန္​းကန္​ရင္​း​ေအာ္​ဟစ္​​ေနသည္​...

မီး​ေရာင္​ခပ္​မွိန္​မွိန္​​ေအာက္​မွာ..
ပ်ံ့လႊင္​့​ေနတဲ့သီခ်င္​းသံ​ေတြ....
စက္​စုပ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့ အရက္​နံ႔​ေတြ...
​ေအာ္​ဂလီဆန္​စရာျမင္​ကြင္​း​ေတြ...
Baekမ်က္​ဝန္​းထဲမွာ ​ေၾကာက္​ရြံ႔မႈ​ေတြအထင္​းသား...baek​ေမ့လဲခ်င္​​ေနၿပီ...

အခန္​းထဲမွအ​ေပ်ာ္​႐ွာ​ေန​ေသာလူတစ္​စုက baekရဲ႕အ​ေျခအ​ေနကိုဂ႐ုစိုက္​ၾကပံုမ​ေပၚ...
ကိုယ္​့အလုပ္​ႏွင္​့ကိုယ္​...

အခန္​း၏​ေထာင္​့တစ္​​ေနရာမွတစ္​​ေယာက္​​ေသာသူရဲ႕အၾကည္​့​ေတြက​ေတာ့ ဆိုဖာ​ေပၚမွ အတင္​း႐ုန္​း​ေန​ေသာbaekဆီတြင္​

​ဘိုး​ေတာ္​ႀကီးက​ေတာ့အရက္​ခြက္​ကိုကိုင္​ကာ baekကိုအတင္​းတိုက္​​ေနသည္​..

"Hk...Byun baekhyun....
မင္​းကဒီလိုမိန္​းမက ဒီလိုမိန္​းမပါပဲ...
အစအဆံုးပိုက္​ဆံအတြက္​ပဲ....
မခုတ္​တတ္​တဲ့​ေၾကာက္​လိုဟန္​​ေဆာင္​​ေန​ေသးတာ..."
ပါးစပ္​မွ​ေရရြတ္​ရင္​း မ်က္​ႏွာ​ေပၚတြင္​ ​ေဒါသရိပ္​တို႔တရိပ္​ရိပ္​တက္​လာသည္​....
ဝိုင္​ခြက္​ကိုက်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ကိုင္​ထား​ေသာလက္​က ​ေဒါသ​ေၾကာင္​့တဆတ္​ဆတ္​တုန္​ယင္​လ်က္​...

DevilWhere stories live. Discover now