Devil <Part-23>
"ေတာက္...ကြာ႐ွင္းေပးရမယ္ဟုတ္လား...park chanyeol...လံုးဝမကြာေပးႏုိင္ဘူး....."
လက္သည္း႐ွည္႐ွည္တို႔ႏွင့္လက္တစ္စံုက စာရြက္ကို တစ္စစီဆုတ္ျဖဲလိုက္သည္...."မင္းျဖဲပစ္လည္းအပိုပဲ....ေရာ့..ေနာက္တစ္ေစာင္..."
Chanyeolေအးေဆးစြာ စားပြဲခံုေပၚကို စာရြက္ေနာက္တစ္ရြက္ပစ္တင္လိုက္သည္...."အားအင္ေတြအလကားသပ္သပ္အကုန္မခံခ်င္စမ္းပါနဲ႔....မင္းဘယ္လိုလုပ္လုပ္ကြာ႐ွင္းေပးရမွာပဲ....."
"ကြၽန္မ လံုးဝမကြာ႐ွင္းေပးႏိုင္ဘူး...park chanyeol.."
Liyoonအာေခါင္ျခစ္ျပီးေအာ္လိုက္သည္"ဘာလဲ...နစ္နာေၾကးနည္းလို႔လား...."
Liyoonတစ္ေယာက္ ေဒါသအျပင္းအထန္ထြက္ေနသေလ်ာက္...chanyeolကေတာ့တည္ၿငိမ္လြန္းသည္....."မပူပါနဲ႔...jongေလးကို ငါကိုယ္တုိင္တာဝန္ယူမွာပါ...မင္းရဲ႕အလုပ္က ကြာ႐ွင္းစာခ်ဳပ္မွာလက္မွတ္ေလးထိုးေပးၿပီး မင္းစိတ္ေက်နပ္ေလာက္မဲ့ နစ္နာေၾကး နဲ႔ငါ့ေဘးကအၿပီးပိုင္ထြက္သြားဖို႔ပဲ...."
"ေတာက္....."
နီညိဳ႕ညိဳ႕ေရာင္ႏႈတ္ခမ္းပါးတစ္စံုကို ျပတ္ထြက္မတတ္ကိုက္ရင္း liyoon chanyeolေ႐ွ႕မွလွည့္ထြက္လာခဲ့သည္..."ဂ်ိန္း...."
က်ယ္ေလာင္ေသာတံခါးပိတ္သံ အဆံုးမွာ chanyeol ႏႈတ္ခမ္းကိုတစ္ဖက္တြန္႔ကာတည္ၿငိမ္စြာျပံဳးလိုက္ရင္း လက္မွစီးကရက္အက်န္ကို အမႈိက္ေတာင္းထဲသို႔ ပစ္ထည့္လိုက္သည္....×××××
"ကြၽီ..."
အိမ္ေ႐ွ႕ခန္းက တံခါးဖြင့္သံေၾကာင့္ chanyeolျပန္လာၿပီဆိုတာ baekသိလိုက္သည္...."Appaျပန္လာၿပီ....baekေဘးနားတြင္ထိုင္ေနေသာsooေလးက ဆိုဖာေပၚမွခ်က္ခ်င္းဆင္းသြားၿပီး chanyeolစီသို႔ ေျပးသြားသည္..
Baekမသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္လိုက္ၿပီး sooေလးႏွင့္အတူတူၾကည့္ေနေသာကာတြန္းကားကိုသာ ဆက္ၾကည့္ေနလိုက္သည္....
ဒီအိမ္မွာchanyeolနဲ႔အတူတူေနတာ တစ္ပတ္ေတာင္ျပည့္ေတာ့မည္...
ေန႔တိုင္းသူ႔ရဲ႕ကလိမ္ကက်စ္က်ၿပီး အသားယူတာေတြကိုလည္း baekက်င့္သားရသလိုျဖစ္ေနၿပီ....sooေလးကလည္း chanyeolကိုအေတာ္ခင္တြယ္ေနၿပီေလ....
YOU ARE READING
Devil
De TodoTeaser ႐ွင္ခံစားဖူးလား... ခိုကိုးရာမဲ့ၿပီးေမွၽာ္လင့္ခ်က္မဲ့တဲ့ခံစားခ်က္ကို ႐ွင္ခံစားဖူးလား... စူးစူးနစ္နစ္ခ်စ္ရသူရဲ႕လ်စ္လ်ဴ႐ႈမႈကို ႐ွင္ခံစားဖူးလား... ကိုယ့္ေသြးသားအရင္းအျခာကိုအႀကိမ္ႀကိမ္စြန္႔လႊတ္ခဲ့ရတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ကြၽန္မခံစား...