Alvin ve kardeşleri için olağan bir gündü. Alarm her gün aynı saatte çalıyordu; 7:30 AM Alvin kalkmaya çabalarken, Simon onu dışarı çıkarmak zorunda kalmıştı. Alvin homurdandı ve reddetti, ancak Simon'un gücü Alvin'inkinden daha büyüktü, bu yüzden Simon'un elinden kurtulamadı.
"Sadece uyumama izin ver, Simon! Yapmak istemediğim ödevler yaparak geç kaldım."
"Senin işini okulda bitirmek için gevşemen benim suçum değil, şimdi, bebek gibi davranmayı bırak ve tazelemek için."
"Ya istemesem?"
"Dave'i alacağım, üzerimde onunla yüzleşmek ister misin?"
"Hayır, hazırlanacağım!" Alvin banyosuna koştu, Simon ise kolları devrildiğinde güldü.
"Her seferinde işe yarar." Simon başka sözü olmadan kahvaltı için mutfağa koştu. Mutfakta, Simon Theodore'la buluştu ve kahvaltıda tost makinesi Gofretlerdi. Simon, kahvaltı yapmaya başlamış olan Theodore ile plakasını çabucak yedi. "Yeterli Theodore, tavrına rağmen Alvin için bir miktar kurtarmak zorundayız."
"Üzgünüm, Simon."
"Her şey yolunda, Theodore." O sırada Alvin mutfağa girdi.
"Mutlu musun?"
"Evet, Alvin Cidden, bu kadar olgunlaşmamış durmalısın."
"Şimdiye kadar beni tanımıyor musun, Simon? Ben sadece benim, tamam, beni eleştirme."
"Ben değilim dedim ki ... Birdenbire Dave odaya girdi.
"Şimdi ne tartışıyorsunuz?"
"Üzgünüm, Dave, sadece Alvin, bu sabah bebek gibi davranıyordu, bu yüzden onu yatağın dışına sürüklemeliydim."
Dave, yüzünde sahte bir gülümsemeyle masum olan Alvin'e baktı.
"Alvin, bu kadar olgunlaşmamış durmalısın."
"Dave, gece yarısına kadar ev ödevimi yapıyordum."
"Bu hiçbir mazeret değil, işinizi okulda bitirirseniz evde yapmayı düşünmek zorunda kalmazsınız."
"Deniyorum, ama diğer öğrenciler kadar hızlı çalışamam."
"Böyle bir aksilik daha yaşarsa, antrenör sizi futbol takımından çıkarırım!"
"Tamam, daha çok uğraşacağım, söz veriyorum!"
"Duymak güzel, şimdi acele et ve kahvaltını ye."
"Tamam, Dave, bu sabah neden olduğum tüm sorun için özür dilerim, Simon."
"Sorun değil, Alvin."
Alvin başka bir şey söylemedi ve kahvaltısını yedi.
Dave Alvin'i ve kardeşlerini okula bırakıp eve döndü. Alvin ve kardeşleri okulun ön kapısına kadar yürüdüler ve açtılar. Koridorlar her zaman olduğu gibi heyecanlıydı, bu yüzden Alvin ve kardeşlerini dolaplarına almaya başladı. Bir keresinde dolaplarına girdiler, Simon ve Theodore kendi açıklarını alabildiler, ancak Alvin soyunma dolabıyla mücadele ediyordu.
"Aptal soyunma, tekrar sıkıştı."
"Sadece çok yoruldun, Alvin, işte, açacağım tıpkı bir kereden fazla olduğu gibi." Simon soyunma dolaplarını hiç problem yaşamadan açtı. "Şimdi, eşyalarını al ve sınıfa gel"
"Tamam." Simon ve Theodore derslerine çıktılar, bu yüzden Alvin şartlarını dolabından alıp kapadı. Sınıfa yürümek istediğinde yanlışlıkla birisine çarptı. "Hey! İzle ... Alvin eşyalarını bırakıp pembe kıyafetler giymiş dişi bir sincap görmek için aşağıya baktı, kalbi sincap görüntüsünde düştü ve komik hissetmeye başladı, duyularına başladı ve sincapa yardım etti. yerden yukarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...