Bölüm 14: Kardeşin Dokunuşu

28 1 0
                                    

Alvin koltukta oturarak Sebastian'ın gelmesini beklerken Britanya mutfağında makarnalık olan akşam yemeğini hazırlarken. Kaynar sudaki erişte kokusu, Britanya'yla birlikte Alvin'in midesinde boğuldu. Britanya'nın spagettiyi pişirme görüntüsü, cennetten ona gönderilen güzel bir melek görüntüsü idi. Britanya onu ona bakarken gördü ve ela elbiseli kahverengi gözlerinin bakışlarından gülümsedi.

Britanya'nın görünümü hiç değişmemiş ve yine de koridorda Alvin'in karşılaştığı sincap gibi görünüyordu. Aynı Alvin'le oldu. Bretanya'yla tanıştığında hâlâ aynı görünüyordu ve sesi birazcık derinleştiği halde yaşlanmaya dair bir işareti yoktu. Sincaplar yaşlanır, ancak daha uzun boylu ve sesli değişimler haricinde görünüm olarak değişmezler. Britanya'nın sesi biraz da değişmişti, ama çok değil.

Alvin, okul otobüsü sesinin evin önüne çekildiğini duyuyordu, yani Sebastian her an kapıdan geçiyor demektir. Sebastian'ın bugün yapmayı planladığı şeyi yapıp bırakmadığını merak ediyordu, ya da sinirliliğini tekrar ele geçirmesine izin verirse. Sebastian Alvin'in oğlu olabilir, ancak Sebastian, kızlarla Alvin'in olduğu gibi düzgün değildi, o da West Eastman'a gittiğinde geri döndü. Bununla birlikte, Alvin oğlunun güçlü olduğunu ve sinirliliğini atlatabileceğini biliyordu.

Sebastian eve girdi, ama yalnız değil. Yanında Alvin'in Tahmini olduğu bir kadın sincap vardı. "Ne biliyorsun, yaptı" dedi. Alvin yüzüne bir gülümseme ile Sebastian'a baktı, böylece Sebastian gülümsedi. Sebastian, Britany'u mutfakta şaşırtan Destiny'nin sağ pençesinde sol pençesini tutuyordu. Brittany Destiny'e baktı ve Sebastian'ın ilk kez bir kızın dokunuşuyla karşılaşması karşısında gülümsedi.

Sebastian, "Anne baba, sizi Kader'e tanıtmak isterim" dedi.

"Tanıştığımıza memnun oldum, Destiny" dedi Alvin.

Brittany "Evimize hoşgeldiniz" dedi.

Kader Alvin ve Brittany'ye bir gülümsemeyle baktı. "Tanıştığımıza memnun oldum, Bay ve Bayan Sevilla" diye yanıtladı Kader.

Britanya, "Akşam yemeği neredeyse hazır, bu yüzden kalman hoşnutsun," dedi spagetti sosu.

"Teşekkür ederim Bayan Sevilla"

"Kendini evinde hisset, canım"

Destiny, birlikte Sebastian kulplarını serbest bıraktı ve bagajlarını ön kapının yanındaki okula yerleştirdi.

"Yardım ister misiniz, Bayan Sevilla?" Diye sordu Destiny.

"Spagetti sosunu nasıl yayacağını biliyor musun?"

"Evet, annem bana birden fazla şeyi nasıl pişireceğini öğretti."

"Makarnalıklara katıldığımda sosun yayılmasına yardımcı olabilirsiniz."

"Tamam."

Kader mutfağa girerken Sebastian Alvin'e kanepeye katıldı. Alvin oğluna döndü, TV şovuna odaklandı.

"Peki, nasıl gitti?" Alvin sordu.

Sebastian TV'den uzaklaştı "Garip bir şekilde, annenle tam olarak tanıştığın şekilde dolabımın dışına bir şeyler kapıyordum ve kapattıktan hemen sonra ona doğru çarptım" dedi.

Alvin şaşkına döndü ve Britanya ile tanıştığı günü düşünmeye başladı. O çok güzel, her yönden mükemmeldi. Kürkü ışık altında parladı, cennetten bir melek imgesi. "Aşk pek çok yönden etkiliyor, onu yerde gördüğünde ne oldu?"

"Bütün gürültü kayboldu ve koridor ışığında bir melek gibi görünüyordu, kürkü parlıyordu ve güzel bir melek gibi görünüyordu."

Alvin şaşkındı. Sebastian Britanya ile nasıl mükemmel sözcük sözcüğüyle tanıştığını anlatıyordu. "Söyleyebileceğim tek şey annesinin neye benzediği, onunla ilk kez karşılaştığımızda olması."

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin