Bölüm 19 : Sebastian ın Sonuç

15 0 0
                                    

Kader, ambulansa kaldırıldığı sırada Sebastian'ın dehşetinde rol aldı ve kapılar yüzüne kapandı. Savannah; Kaderin annesi, Kader'in yanında durdu, kızını onun yanında tuttu, onu yalnız bıraktığı için çok kötü hissediyordu. Destiny annesini hiçbir şey için suçlamadı, çünkü o sadece bir işi anne olarak yapıyordu, gece vardiyasında ekstra para için çalışıyordu. Şikayet etmek yerine, Destiny, Sebastian'ın hayatta olup olmayacağını bilmeden, küçük gözyaşlarına izin vererek annesine sarıldı. Kader, hayatta kalmak için minnettardı, ama yine de, Sebastian'ın Kyle'nın ortaya çıkacağını ve muhtemelen onu öldürmeye çalışacağını anlayabileceğini merak etti.

Alvin ve Brittany, Dave'in yardımı ile ambulansın gittiği gibi geldi ve ikisi de karıştı ve aynı zamanda korktular. Brittany göz yaşlarını yırtıyordu, Alvin ise gözyaşlarını tutuyordu. Alvin'i haberlerde gördüğünde, neredeyse o sırada Ryan tarafından öldürüldüğü zaman, o zamanlar sadece hastanede olan tek oğlu olduğu için, bu kez kendini tekrar hissettiğini hissetti. Alvin, Dave ve Brittany ile birlikte arabadan çıktılar ve Destiny'e doğru yürüdüler.

"Kader, ne oldu?" diye sordu Alvin.

"Sebastian beni kurtardı" diyerek karşılık verdi.

"Ayrıntılar, Kader. Oğluma ne olduğunu bilmem gerek." Alvin gözyaşlarını gözlerinin içinde tutmaya çalışıyordu.

“Sadece uyuyordum, Sebastian hiçbir yerden gelmediğinde ve bana Kyle'ın beni öldürmeye geldiği konusunda uyardı.”

"Bekle. Sebastian Kyle'ın geleceğini nasıl bilebilir?"

“Kendine sorman gereken bir şey var Bay Seville. Nasıl bildiğini bilmiyorum.”

"Tamam. Başka ne, Kader?"

"Kyle geldi ve beni öldürdü, Sebastian beni korusunca ve Kyle Sebastian'ın peşinden gitmeye karar verdi. Sebastian Kyle'a biraz hasar verebildi, ama sonunda Kyle kötü bir şekilde dövüldü ve ezildi. boynunu, neredeyse onu öldürüyordu. Sebastian'ı, lambamla Kyle'ı devirerek kurtarmayı başardım. "

Alvin pençelerini yumruklara sıkıştırdı ve küçük gözyaşlarını sızdırdı.

"Kyle nerede, o yüzden oğluma dokunmadan pişman olacağım!" Alvin'i haykırdı, şimdi dişlerini eziyordu.

"Sakin ol Alvin!" Alvin'i yakaladı, Brittany'yi yakaladı. "Polisin onunla ilgilenmesine izin ver."

"Brittany, bu olmasına izin verdik, şimdi oğlumuzun hastanede nerede olduğuna bak!"

Brittany sessizdi çünkü Alvin ile anlaştı ve Kyle'la uğraşmak istedi, ama onunla ilgili hiçbir şey yapamazdı, çünkü Kyle çoktan gitmişti ve şimdi kanunun elinde.

"Bütün bunlar oldu, Bay Seville. Başka hiçbir şey olmadığına yemin ederim," dedi Destiny.

"Tamam, Kader. Bize anlattığın için teşekkür ederim," diye yanıtladı Alvin.

“Ne zarar gördüğünü görmek için hala hastaneye gitmek istiyorum” diye ekledi Brittany.

"Doğru. Hadi gidelim," diye cevapladı Alvin.

Hastanede, Alvin, Brittany, Dave, Destiny ve Savannah ile birlikte çaresizlik içinde oturdu ve doktorun durumu hakkında haber vermesini bekliyordu. Grup, Sebastian'ın yatak odasının dışındaydı, burada camdan korkuyla bakıyordu, Sebastian yatağında bilinçsizce. Görülme, Brittany ve Destiny'in gözyaşlarına boğulmasına neden oldu, bu yüzden Alvin, kızıyla birlikte Savannah ile birlikte kollarında Brittany'yi rahatlatmak için elinden geleni yaptı. Alvin, Brittany'nin sakinliğini bozmak için Brittany'nin yumuşak saçlarından parmaklarını fırçaladı, çünkü ihtiyacı olan en son şey Brittany'nin panik atak geçirmesi ya da bunun gibi bir şeydi. Neyse ki, onun denemesi işe yaradı ve Brittany, kafasını Alvin'nin göğsüne gömdü.

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin