Bölüm 25 : konser

14 1 0
                                    

Sebastian ertesi sabah uyandı, Kader hala onun kollarında. Yavaşça hareket etti, o yüzden hala uyuyakaldı ve derin uykusunda güzel bir meleğe benzedi. Yavaşça, kollarını Kader'den kurtardı ve neyse ki, Kader'i uyandırmayı başaramadı. Kaderden kurtulduktan sonra, yataktan tırmandı, neredeyse kasık bölgesinin etrafındaki acıdan çöktü. Endişelenecek bir şey olmadığını biliyordu ve bu sadece iki saatlik bir aşk yapmaktı, bu da vücut için çok fazla egzersiz yapıyordu, bu yüzden acıyı görmezden gelmek için elinden geleni yaptı ve banyoya güne hazır ol.

Sebastian lavaboya döndü, sonra yüzünü biraz soğuk suyla sıçradı, hemen uyanıp uyandı. Saçlarını ıslattı ve sevdiği tarzda çekti, sonra aynada kendini iltifat etti. Saçları bittiğinde, Sebastian tamamen çıplak olduğu için giysilerini giydirdi, sonra mutfağa girdi, böylece kahvaltı hazırladı. Kolay bir şey yapmaya karar verdi, babasının en sevdiği şeydi; ekmek kızartma waffle. Tam bir kutu kaptı ve sekiz gözleme çekti; Kader için dört, ve onun için dört, krem ​​şanti ile birlikte ve çırpılmış krema salladı

Sebastian, tost makinesine dört adet gofret yerleştirdi ve tost makinesini orta seviyeye getirdi, çünkü hem kendisi hem de Destiny, waffle'larını yumuşak ve çok gevrek değillerdi. Gofretleri tost makinesine indirdi ve pişirmeyi bitirmelerini beklemeye başladı. Gofretler pişirilirken, Sebastian kendine bir bardak süt döktü ve birkaç yudum aldı, böylece kuru ağzını nemlendirebilsin. Soğuk süt ağzında iyi hissetti ve boğazından aşağı inip küçük göbeğine gitti, artı zaman öldürmesine yardım etti. Gofretler hem Sebastian hem de Destiny'in beğenisine göre pişirilmeleri için üç dakika sürdü ve yemek pişirmenin kokusu, ortalama kıyafetler giymiş Destiny'i uyandırdı.

"Günaydın, güzel," dedi Sebastian, bir gülümseme ile.

"Günaydın yakışıklı," diye yanıtladı Sebastian, Sebastian'da göz kırpıyor.

"Kahvaltı masanın üstünde."

"Teşekkür ederim Sebastian."

Sebastian, kaderin havasında bir fark olduğunu fark etti. "Birisi her zamankinden daha neşeli görünüyor."

"Dün geceden sonra olmamı nasıl beklersin?"

"İyi bir nokta."

"Neşeli görünmüyorsun."

"Ben, genital bölgem biraz ağrıyor."

"Oh. İyi misin?"

"Evet. Kaldıracağım ve aktif olduğum sürece iyi olacağım."

"Tamam, çünkü dün gece yorgun olmalısın."

"Bir antrenman oldu."

İkisi de güldü, Sebastian mutfak masasında oturduğu için, waffle'larını şanti ile çırparak, Destiny ile birlikte oturdu. Bir çatal kullanarak, Sebastian waffle'ı kesti ve yemeğin daha iyi çözülmesine yardımcı olmak için bir sütü yudumla birlikte waffle bir ısırık aldı. Bütün yiyecek döküntülerini yuttuktan sonra, waffle'larından da bir ısırık almış olan Destiny'e döndü.

"Sence hamile olduğunu mu düşünüyorsun?" O sordu.

"Bilmiyorum" diye yanıtladı. "Emin olmak için çok erken."

"Sanırım öyle, ama eğer iseniz, herhangi bir isim düşündünüz mü?"

"Bunu sorduğunu biliyordum, ve evet, var. Sen var mı?"

"Bir süredir aklımda birkaç şey vardı."

"Ne düşünüyordun?"

“Eğer kızsa, Erica, Belle ya da Sarah çizgileri boyunca düşündüm. Ancak, eğer bir çocuksa, Terrance, Kevin ya da Tristan gibi bir şey.”

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin