Bölüm 16 : Sebastian ın Rüyası

12 0 0
                                    

İki yıl sonra

Brianna'nın ölümü, Sebastian'ı gerçeği etkiledi ve gerçeği kabul etmesini zorlaştırdı. Henüz ilk kardeşi, bilinmeyen bir nedenden ötürü hayatını yırttığı gerçeğini kabul edemedi, çünkü doktorlar, Brianna'nın ani hastalıklarına dair bir ölüm bulamadığı için ölümüne neden oldu. Herkesin, ölmeden önce, özellikle 18 yaşında olan Sebastian'ı ve onurlu bir şekilde mezun olma eşiğine gelmek istediği bir sırdı.

Destiny bir süreliğine Sebastian'dan uzak kalmıştı, Brianna'nın ölümünden sonra katıldığı ve Sebastian'a güç vermeyi umuyordu, ancak Sebastian, Destiny'in çabalarına rağmen gözlerini ağlayarak sona erdi. Sebastian'ın acısını, babası doğduktan birkaç hafta sonra kaybetmesi nedeniyle dayanılmazdı; kalbinizin göğsünüzden koptuğuna benziyor ve aylarca hiçbir yaşam çizginiz yokmuş gibi hissediyorsunuz. Yemek yiyemez, uyuyamaz, nefes alamaz ve hatta doğru şekilde işbirliği yapamazsınız. Destiny babasını hiç tanımıyordu ve öldüğü günden beri nasıl olduğunu merak ediyordu. Annesi ona nasıl öldüğünü bile söylememişti.

Okul, işini yapamadığı için Sebastian için büyük bir sorun haline geldi. Notları B'den D'ye ve F'lere düştü, ama öğretmenleri ne yaptıklarını anladılar, bu yüzden ona işini yapmak için fazladan zaman tanıdılar, ama hala işini yapamadı, bu da Alvin ve Brittany'nin öfkelenmesine neden oldu. ve ona taşınması gerektiğini ve Brianna'nın gitmesine izin verdiğini söyledi. Bir yıldan fazla sürdü, ama Sebastian nihayet gerçekliğe geri dönmeyi başardı ve unutmayı denedi, ama Brianna'nun cansız bedeninin görüntüsü sonsuza dek aklından yakılacaktı.

Kader ile ilişkisi normale döndü ve tıpkı daha önce olduğu gibi, her iki haftada bir tarihte gitti. Kader ve Sebastian arasındaki bağ daha da büyüdü, daha çok olgun sincaplara dönüştüler. İkisi de çift olduklarında on altı yaşındaydı ve şimdi iki yıl sonra ikisi onsekiz yaşındaydı ve Sebastian'ın bir çocuk gibi davrandığı ve Destiny'in tekmeleyeceği durumlar haricinde ilişkilerinde hiçbir sorun yaşamadı. Onu durduracak bir sinyal olarak hafifçe yumruklayın. İkisi birbirleri için mükemmeldi, ama hala hayatlarında bir çok zorluk vardı.

Mezuniyete kadar sadece birkaç gün oldu, Sebastian ve Destiny özgür olacak, uzun zamandır okulda on iki yıl hizmet ettikten sonra. Sebastian'ın kolaj yapmaya hiç bir planı yoktu, bu yüzden sadece bir profesyonel profesör tarafından dövülebilir. İstediği en son şeydi ve yuvasını terk etmeye hazır olana kadar nerede kalmasını isterdi ki, uzun bir süre olmayacağını düşündü, bu yüzden dışarıya çıkma planları yoktu.

Mezun olduktan sonra, yerleşmesi ve Kader'le daha fazla zaman geçirmesi planlandı, çünkü okuldan dolayı onunla harcayacağı zamanı yoktu. Kader de heyecanlandı ve Sebastian'la da vakit geçirmeyi planladı ve diplomaları mezunlara verildikten sonra şapkasını havaya fırlatmak için sabırsızlanıyordu. Havada uçan şapkasının düşüncesi onun gülümsemesini yaptı ve dünyadan özgür hissediyordu.

Sebastian sahneden çıkıp gitarının gitarına özel gitarını uzatıp mikrofonu başından bir amplifikatör kasasına koyarken alnından teri sildi. İstediği tek şey sıcak binadan çıkmıştı, milyonlarca insanın yardım organizasyonunda gerçekleştirdikten sonra, hasta için hayır kurumuna 3,5 milyon doların üzerinde yükseldi. Sebastian tükenmişti ve biraz temiz havaya ihtiyaç duyuyordu, bu yüzden bir çıkışa gitti ve annesi ve babasıyla birlikte bir araya geldi ve kısa bir süre sonra Sebastian'a sarıldığı Kader ile birlikte. Kulağına fısıldadı.

"Büyük iş, süperstar" diye fısıldadı Kader.

Sebastian kaderin kulağına fısıldadı. "Teşekkürler, güzel," diye yanıtladı, Kader'in Sebastian'la birlikte kızarmasına neden oldu.

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin