Bölüm 6: Yalnız Bir Gece

56 1 0
                                    

Alvin yaralanmaları yüzünden komadından kurtulmasına rağmen yaralanmaları iyileşene kadar hastanede kalması gerekiyordu. Ryan'dan aldığı kurşun yaraları düzeliyordu, ancak yüzdeki darbeler çoğunlukla yanak bölgelerinde birkaç kemik kırıldı. Britanya'yı hastanede yatmak zorunda bıraktı, ancak yakında iyileşeceğini biliyordu ve sevdiği kişiyle tekrar vakit geçirebilir.

Her gün Britany, Dave, Bayan Miller ve beş sincapla birlikte Alvin'i ziyaret etti. Her gelip, Alvin'in biraz daha kurtarmış gibi geldi. Alvin yemek yiyip tekrar sıvı içiyordu, yani Alvin, komada iken gücünü kaybettiği anda geri alıyordu. Alvin, her gün, Britanya'nın öpücüğünü, uyandımdan, komadan çıktığını ve söylediği sözleri onun önünde hissetti.

Alvin doktora, bir öpücüğün onun komadan uyandığını söylediğinde, doktor ona inanmadı. Bununla birlikte, doktor Dave ve diğeri Alvin'in nasıl dediğini sorduğunda bir öpücük onu uyandırdı, hepsi aynı fikirdeydi, bu yüzden doktor nihayetinde, bu sevginin Alvin'i komadından çıkardığı sonucuna vardı. Hemşireler delirmiş gibi ona bakıyor, ancak başka sonuç bulamıyor.

Alvin'in komadan çıkmasının üzerinden üç hafta sonra, sonunda serbest bırakıldı. Kalmasından dolayı çok sevindi, çünkü içinde kalması gereken yatak "Alvin'e kayalıkta uyumak" gibi bir şeydi. Hemşire Alvin'in IV'ünü kollarından kaldırıp yatağından çıkmasına yardım etti. Simon ve Theodore, duvara yaslanmış üç tane var görerek, salondan bir tekerlekli sandalye aldılar ve en eski kardeşlerini yataktan çıkarmaya hazırdılar.

İlk olarak, Alvin elbiselerini giymek zorunda kaldı. Dave, Alvin'e kırmızı bir gömlek ve eve giymek için mavi bir şort getirmişti. Alvin sağlanan kıyafetleri taktı ve kardeşinin yardımıyla tekerlekli sandalyeye girdi. Bununla birlikte, Britany Alvin'i mümkün olduğu kadar nazik davranarak hastaneden çıkardı. Alvin serbest bırakılmış olabilir, ancak hala tam iyileşmedi, bu yüzden dikkatli olmalıydı. Alvin'e hayatında bir şans daha verildiğine sevindi, diğeri kısaltılmıştı. O'nun Tanrı'nın dualarına cevap verdiğinden ve Tanrı'nın sevdiği kişiye merhamet ettiğinden dolayı minnettar olduğu için çok mutluydu.

Hastaneyi terk etmeden eve gitmek için Alvin, Brittany'a hoşçakal dedi ve ona rahatlık için bir öpücük verdi ve ona iyileşeceğini söylediler. Onu öptü, sonra çift evlerine gitti. ' Alvin evin her köşesinden gülümseyerek gülümsedi.

Evde o günün geri kalanında rahatlamaları söylendi. Bu Alvin'i biraz sinirlendirdi, çünkü bütün gün yatakta yatmaktan başka bir şey yapmak istiyordu. Düzenli olarak, Alvin her zaman yatmadan kurtulmak istedi, ancak Britanya'yla tanıştığı andan beri çocukça davranışlarını geçmişte bıraktı. Dave'e veya kardeşlerine yatakta kalmamak için savaşamıyordu, bu yüzden bütün gün yatarken oturup yattı. Aç olduğunda Simon ve Theodore, kardeşlerine Alvin'in ihtiyaç duyması halinde bazı aperitifler ve içecekler sağlayacaklardı. Kardeşlerinin iyileşmesi sırasında kendisine yardım etmeye çok minnettar olduğunu ancak gerçekten istediği Britanya'yı tekrar tayin edip tarihe kadar götürmesinden dolayı minnettar olduğunu, ancak bir yatakta sıkıştığını söyledi.

Öğleden sonraya yaklaşıyordu ve Alvin yatağa yassı bir şekilde oturdu. Kapının dışındaki ayak seslerini duydu ve Simon ya da Theodore'un öğleden sonra bir aperatif çikolata, fıstık ezmesi ve jöleli sandviç getirmesi için geleceğini düşündü. Yatağa oturdu, bu nedenle yemekler güzelce kucağına oturacak ve yemek yemeyi kolaylaştıracaktı. Dave, yatak odasının kapısını açtı ve Alvin'in yatağına doğru yürüdü. Dave'in yiyecekleri yoktu, ama gülümseyen, Alvin'i biraz eğlendiren, ama yine de Dave'in neden gülümsediğini merak ettiriyordu.

"Ne oldu, Dave, neden bana gülümsüyorsun?"

"Bir ziyaretçinin var, sanırım seni neşelendirecekler."

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin