Alvin ve brittany Aşk asla Ölmez in devamıdır
Size keyifli Okumalar diliyorum ❤❤
Sebastian'a çok yakın olan Brianna'nın doğumundan bu yana üç ay olmuştu. Brianna ne zaman beslenmek istediyse, uyumaya ya da tutulduğunda, en çok Sebastian'ı tercih etti. Sebastian bu bağı iyi aldı ve kız kardeşinin sevgisini kalbinin her biriyle kabul etti. Hoşuna gitti, kız kardeşi bir kardeşi olacağını öğrenince davranışları nedeniyle onu çok kolay kabul edebildi.Alvin ve Brittany, Brianna'nın vahşi bir çocuk olmadığı konusunda rahatladı, en azından henüz, Sebastian büyümüş olana kadar vahşi bir çocuk gibi göründü. Eğer Brianna, ebeveynlerinden biri gibi bir şey olacak olsaydı, kargaşa ve kaos değil, sadece snobi bir tavır ve sadece kendisiyle ilgilenen Brittany olurdu.
Brianna sadece birkaç aylıktı, bu yüzden çoğu yeni doğan gibi, çoğu zaman uyudu. O iyi yediler, ama sadece Sebastian onu beslediğinde. Ne zaman başka bir kimse onu beslemeye çalıştıysa, Alvin'i ya da Brittany'yi kızdırdı ya da uykusuz bir şekilde reddeder ya da uyuyormuş gibi davranırdı; Sebastian en yakın olduğu kişi olduğu için, erkek kardeşini her zaman tercih etti.
Sebastian, Destiny'le telefondaydı, bir hafta önce yeni çıkmış yeni bir film izlemek için filmlere gitmekten bahsediyordu. Filipin akşam yemeğini hazırlarken, Alvin, onu besleyen Brianna'yı besledi. Sebastian telefonu açıp telefona bir öpücük üfledi, yaptığı gibi, sonra kanepeye oturdu ve televizyon izledi.
"Yani, sinemaya gidiyor musun?" diye sordu Alvin.
"Evet. Yarın gece, eğer senin için sorun yoksa," diye yanıtladı Sebastian.
"Benimle iyi ama annen de kabul etmeli."
Sebastian soyunun önünde duran beyaz bir önlük giyen annesine baktı. Dağınık gibi görünüyordu ve yardıma ihtiyacı vardı.
"Sorun değil mi anne?" Sebastian'a sordu.
"Sadece yemek hazırlamama yardım edersen," diye cevap verdi Brittany.
"Anladım. Sadece kanepemden çıkar çıkmam için bana bir dakika ver."
"Tamam, buster."
Sebastian kendini kanepeden kaldırdı ve annesinin domuz pirzolası hazırlamasına yardımcı olmak için mutfağa koştu. Mutfakta, Brittany çekmeceden başka bir önlük aldı ve beline bağladı.
"Anne, bunu gerçekten giymek zorundayım" diye şikayetçi Sebastian.
"Evet. Utanma, annenin küçük aşçısı gibi görünüyorsun," diye frikik Brittany.
"Öf".
"Filmlere gitmek ister misin, istemiyor musun?"
"Ben yaparım."
"O zaman şikayet etmeyi bırak ve ete baharat koymaya başla."
"Evet anne."
Brittany gülümsedi, sonra başka bir tavada tereyağı kontrol etmek için sobaya geri döndü.
Bir saat sonra, akşam yemeği hazırdı, böylece herkes masaya toplandı, Brianna sallanmasında uyudu. Alvin bir dua söyledi, sonra aile Sebastian ve Brittany tarafından hazırlanan domuz pirzolası yemeye başladı. Sebastian yağ lekeleri ve baharatlarla kaplıydı, yanlışlıkla gömleğinin üzerine döktükten sonra, sarımsak gibi kokuyordu ve her çeşit başka baharat, Alvin'e neredeyse yemek yemesine neden oldu. Sebastian sadece kokuyu görmezden geldi ve apronu giydiğine sevindim, yoksa yeni pantolonu korkunç bir şekilde lekelenmiş olurdu.
Şimdi biliyordu, yemek pişirmeye geldiğinde annesiyle tartışmamak için, çünkü apronu giymeye zorlayan kişi oydu. Sebastian domuz pirzolası ısırdı, ne kadar iyi tadına bakılırsa şaşırdı ve ete fazla baharat koymadığı için memnun oldu. Brittany ona baktı ve göz kırparak harika bir iş çıkardığını ve bunun lezzetli olduğunu söyledi. Brittany'den göz kırptığı, tanıştığı ilk gün onu hatırlattı, Destiny.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...