Bölüm 4: Ölümcül Karşılaşma

59 1 0
                                    

Britanya'nın Alvin'le olan randevusunda küçük bir problemi olduğundan iki ay geçti ve o zaman sadece birkaç tarihte geçti. Alvin, şaşırtıcı bir şekilde, Brittany'ye tarihlerinde para sağlamak için bir işe başvurmadığı için iş başvurusunda bulunmuştu ve Dave'in para talebinde bulunmaktan bıkmıştı, çünkü Dave'in ona yardım etmesi için para harcamış olduğunu biliyordu ve onun kardeşleri. Simon, Alvin'in iş başvurusunda bulunduğunu duyduğunda, kardeşinin sevdiği insanlardan bu kadar sorumluluk sahibi bir şey yaptığını göremeyeceğini görerek neredeyse geçti. Alvin her zaman grubunun "inatçı" sorun yaratıcısı oldu, bu nedenle Simon kardeşiyle inatçılığını geride bıraktıklarından gurur duyuyor ve daha sorumlu bir sincap haline geliyordu.

Onunla en gurur duyan bir kişi sevdiği kişiydi. Bu hareketle Alvin'in onun için her şeyi yapacağını ve onu mutlu tutmak için elinden gelen her şeyi yaptığını gördü. Britanya, Alvin'e asla kızmadığı için kızgın olmamıştı. Bazen ya Jeanette ya da Eleanor onu kızdırmamak için uyarmış olup olmadığını merak etti, çünkü kızdığında kötü bir tavır takındı. Geçmişte kızkardeşine en aptalca neden kızıyordu ve bir seferinde korkunçtu ki Eleanor'un ağlamasına neden oldu. Kızkardeşinin kızgınlığını kontrolünden alıkoyduğu, en sevdiği saç fırçasını bulamadığı için kızdırabilmesi için korkunç hissetti. Bayan Miller'dan bir ceza aldı ve umursamadı çünkü hak ettiğini biliyordu.

Alvin'in işi yüksek maaşlı bir iş değil, bir başlangıçtı. Yerel bir restoranda iş başvurusunda bulunmuştu ve şaşırtıcı bir şekilde onu çok beğeniyordu. Müşterilerle birlikteydi, saatte sekiz dolarlık bir bütçeye sahipti ve ona Britanya'yı sağlıyordu. Saat 07: 00-09: 00-08: 00-06: 00 saatleri arasında vardiya çalışacaktı ve fırsat bulduktan sonra restoranı elinden geldiğince iyi temizleyerek mezarlıkta çalışıyordu. Bu vardiya Britanya'yı biraz endişelendirdi, ancak Alvin, kendisini giydiği ve uykusuzluğa neden olduğu halde bunları yapmada ısrar etti. Bazen mezarlıklarda bir şeyler temizlerken neredeyse uykuya dalmak isterdi ama kendisini hep yakaladı ve onu uyandırmak için yüzüne soğuk su sıçratıyordu. Alvin acımasızca çalışmaktan vazgeçmeye karar verdiğinde, Britanya'yla daima zaman geçirir,

Britanya her zaman, çalıştığı sıkı saatlerden bir anında Alvin'i ikna etmeye çalışacaktı, ancak Alvin, yapabileceğini bildiği zaman daima bir "hayır" ya da "yapamam" yanıtladı. Hatta patronu bile bir mola vermek için rahatlamasını söylerdi, ki bu bir patronun bir çalışana söylemesi gariptir. Alvin her zaman bu kaymaları yapmak zorunda olduğunu söyledi, çünkü hepsi en iyiydi.

Alarm saati saat 7'de çaldı ve Alvin'e iş başına kalkmasını söyledi. Alarm saatini kapatırken esnedi, sonra mümkün olduğunca sessiz bir şekilde yataktan kalktı. Kardeşlerini uyandırmak istemiyordu, o sessizce, yatak odasından çıktı. Dave'in duş için tuvalete giderken horlamasını duyuyordu ve yanlışlıkla küçük kıkırdamaları bıraktı. Bu, eski zamanların hatırlattığı, Alvin Seville'nin "sorun çıkarttığı" zamanındaydı, ama o günler gitti, ancak unutulmayacak.

Duşta, Alvin her zamanki gibi kendisine seslendirdi. Elinde bir mikrofon taklidi yapıyormuş gibi "Kendimi Doğru Döndürüyorsun" diye seslendirdi. "Teşekkür ederim, San Francisco! İyi geceler!" Kendini duruladı ve suyunu kapattı. Duştan çıktı ve bir havlu kullanmak yerine tüm suyunu bedeninden salladı, sincap gibi. Saçları daima aynı olması nedeniyle, saçlarını bile içmek zorunda değildi.

Yatak odasına geri döndü ve elinden gelenin en iyisini sessizce denedi, elbiselerini aldı. Neyse ki, Simon ya da Theodore uyandım ki bu da Alvin'i mutlu etti. Alvin banyoya geri yürüdü ve iş kıyafetlerinin içine giyindi, sonra ışıkları kapattı. Mutfağa girdi ve kahvaltını isteyen buzdolabını açtı. Bir çiplin çantasına sarılı saniyeler içinde buldu, o da çantayı açtı ve yumurta sandviçi olan kahvaltısını çıkardı. 7:45 olduğunu görerek, sandviçin altına kıvrıldı.

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin