Alvin ve Brittany, orta okul ve lise boyunca bir arada kaldılar ve onları parçalamaya hiçbir şey yapmadılar. Alvin Britanya'yı, Britanya'yı hiç sevmeyen diğer kızlar tarafından hile yapmak için sürekli ikna edildi, ancak her zaman onları görmezden geldi ve Britanya ile arasındaki ilişkiden ötürü akran baskısının baskısına izin vermedi. Britanya da zaten Alvin'le birlikte olmasına rağmen, çocuklar tarafından onlarla dışarı çıkmaya zorlandı. Bu eylemlere tepki olarak, Alvin her zaman oğlanlara yardıma son vermelerini söylemesine karşın, onları hiç dinlemedi ve nihayetinde şiddetle cezalandırıldı. Alvin her zaman Britanya'yı korudu ve bazı noktalarda Britanya, Alvin'i korumayı bıraktı. Bir başka deyişle, mükemmel bir çiftti.
Mezuniyet nihayet geldi ve Alvin ve Brittany, kardeşleriyle birlikte, isimlerinde 'diplomalarını almak için' çağrılmasını bekleyen sandalyelerine oturdu. Alvin, Brittany ve kardeşleri aynı sıra boyunca oturuyordu. Simon ve Jeanette lisedeyken de bir çift olmuşlardı. Aynı şey, Theodore ve Eleanor'la aynıydı ve sonunda yılın bir yarısına gelmişti.
Her ikisinin de pençeleri vardı ve gergin, özellikle Valedictorian olduğu için konuşma yapan Simon'du. Bir Valedictorian, yılın en yüksek GPA'sına sahip olmak için verilen ödüldür ve elbette ki Simon daha sonra böyle bir ödül kazanma olasılığı yüksektir. Okul yılının Salutatorian konuşmalarını tamamladı, bu nedenle Simon tutumu Jeanette'in pençesinden çıkardı ve podyuma yaklaşmaya hazırlandı. Mikrofonun üstünde, okulun ilkesi onun konuşmasını temsil etmek için Simon'un adını çağırdı. Simon salladı, sonra Jeanette kulağına "iyi yapacağız" diye fısıldadı, Simon'a koridoru terk ederken daha çok cesaret ederek kardeşlerini onun gibi geçti.
Simon sahneye yürüdü ve konuşmasını podyuma yalan söyledi. Yavaş yavaş, konuşmasına başladı ve kardeşlerine gülümsedi. Konuşmada Simon kardeşleri gibi şeylerden bahsetti ve onları bu kadar uzakta yapamayacağını ve daha iyi bir kardeş istemeyeceğini söyledi. Dave, konuşmasında hem Jeanette hem de bu hedefe ulaşmak için yaptığı çok ilham kaynağından biri olduğunu belirtti. Alvin ve Brittany, Theodore ve Eleanor ile birlikte birbirlerine eğildi, "Seni seviyorum" diye fısıldıyorlardı.
Simon konuşmasını bitirdi ve tıpkı bir konserde ne zaman yaptığı gibi kalabalığa eğildi. Alvin, Brittany, Eleanor ve Theodore, Simon'un diplomasını verdiği gibi alkışladı. Simon bittikten sonra, diplomasıyla koridora geri yürüdü ve Jeanette'in yanına oturdu. İkisi birbirlerini kavradı ve onları sonuna kadar tuttu.
Herkes, diplomalarını almak için şimdi çağırılıyordu '. Alvin gitmek için ilk gelen kişilerden biriydi, çünkü isimler alfabetik sıralardı. Alvin, diplomasını ilkesinden memnuniyetle kabul etti, sonra koltuğuna geri döndü. Britany, diplomasını almak için altı sincapçudan bir sonraki çıktı ve koltuğuna geri yürüdü. Sonra Eleanor geldi, sonra Jeanette. Theodore'dan sonra Simon zaten diplomasını alıyordu. Hepsi koltuklarına geri döndüler ve birbirlerinin pençelerini tuttular. İlke, kapaklarını çıkarıp havaya fırlatabileceklerini açıkladı, bu nedenle Alvin, Brittany ve kardeşleri ve diğer kardeşleri de havada kapaklarını attılar ve alkışladılar.
Mezuniyet töreninden sonra, Alvin ve Brittany kardeşleriyle birlikte, Dave ve Miss Miller ile yeniden bir araya gelerek arabaları bekliyorlardı. İkisi de, bir restorana binmekle hepsinin kendi zamanlarını yalnız bırakmalarına karar vermişti. Alvin ve kardeşleri mutluydular, çünkü sonunda kız arkadaşlarıyla yalnız kalacaktı. Chipettes and Chipmunks, koruyucuları ile kendi sürüşlerine emekliye ayrıldı ve sürprizlerle dolu bir gece bekledi.
Restoranda iki üçlü, elbiselerini çıkardığı sevgilileriyle buluşmak için araçlarını terk ettiler, sadece süslü elbiseler çıkardı. Alvin ve kardeşleri aynı şeyi yapmış, smokelerini de kız arkadaşlarına ifşa etmişti. Alvin ve Britany, arkalarına kardeşleriyle birlikte restorana girerken pençeler tuttu. Ön masadaki adam onları kendilerine ait olan masalarına götürdü ve onlara garsonlarının emrini kısa sürede alacaklarını söyledi. Alvin ve Britany, kardeşlerinin karşısında, pençeleri tutan, garson için sabırla bekleyerek pençeleri tutuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...