Bölüm 8: Taşınır

39 1 0
                                    

Alvin, Britany'a dört ay sonra, bir ev satın almak için para kazanabilmek için sürekli çalışmaya başlamıştı. Alvin'in Britanya'ya teklif etmesinden üç ay sonra ikisi resmen evlendi. Küçük bir düğün vardı, ancak Dave, Miss Miller, Simon, Jeanette, Theodore ve Eleanor tek misafirler olmasına rağmen, Alvin ve Britanya mutluydu. Şimdi, evli ve birlikte kendi hayatına başlamaya hazırlardı.

Dave ve Miss Miller çocuklarını serbest bırakmak için zorlandılar, ancak Alvin ve Britanya'nın karı koca olduklarını kabul etmenin zamanının geldiğini biliyorlardı ve hareket etmelerine gerek vardı. Alvin ve Brittany vesayetlerini üzdükleri için kötü hissettiler, ancak bunun sadece onları sevdiklerini biliyorlardı.

Her ikisi de velilerini terk etmek için gün gelmişti, bu yüzden Alvin ve Britany eşyalarını ayrı kutulara koydular. Dave, Alvin'i yatağa almasına izin vermişti, böylece çift yataktan çıkmak için mücadele etmek zorunda kalmazdı. Ayrıca, yiyecek sağladı, içki ve arkada yaşadığı eski bir tv vardı.

Alvin, Dave'in ona sağladığı şeyden etkilendi ve Dave'in sunumlarının her bir parçasını kalbinde sevgiyle kabul etti. Alvin'in bagajının sonuncusu U-haul'a yüklenirken gözleri yırttı ve yüzünde bir gülümsemeyle Dave'e döndü. "Beni son yolculuğa çıkarmaya hazır mısın?" Alvin, gözyaşlarına boğulmamaya çalışarak sordu.

"Ben, sana verdiğim en zorlu sürüş olacak" diye yanıtladı Dave.

"O zaman gidelim, Dave."

"Tamam."

Dave arabaya yürüdü, kapıları açtı. İkisi de arabaya bindiler, kapılarını kapattılar, sonra Alvin'in almış olduğu eve bindiler.

Bayan Miller, tek çocuğunun eşyalarını tavan arasına yerleştirdiği kutulara koymasına yardımcı olmaya devam etti. Britanyalı şeyleri almaya çalışırken gözlerini dolaştıran kutuları doldurmak için çabalıyordu. Britanya, koruyucusuna baktı ve ağladığını gördü.

"Lütfen ağlamayın, Bayan Miller", Britanya, vasisini rahatlatmaya çalışarak.

"Endişelenme, iyiyim," diye cevapladı Bayan Miller.

"Ayrılmak zorunda olduğum için üzgünüm, fakat Alvin ile ben artık ayrı evlerde olamayız. Biz karı koca olarak evliydik ve bahsetmiyoruz, ikimiz de yirmimizizde. beni bırakmana izin ver. "

"Biliyorum tatlım, birinin hayatında bır yirmi yıldır, özellikle de çocuklarımı bırakmasına izin vermek zor."

"Anlıyorum Bay Miller."

"Tamamen anlamıyorsunuz, Britanya. Çocuğunuzun gitmesine izin verdiğinizde bekleyin, anlarsınız."

"Bunu hatırlarım."

"Umarım yaparsın."

Britanya ve Bayan Miller, Britanya'daki şeylerin geri kalanını toplamaya döndüler. Britanya'nın zihninde, Bayan Miller'ın söylediği kelimeleri düşündü ve bir gün bunun ne anlama geldiğini anlayacağını biliyordu.

Brittany ve Miss Miller paketlemeyi bitirmişler ve kutuların sonunu Bayan Miller'ın arabasına yüklüyorlardı. Bütün kutular güvenli bir şekilde paketlendiğinde Bayan Miller, araç kapılarının kilidini açtı. İkisi de araç kapısını açtı, arabaya yerleşti, sıktılar ve Alvin'in almış olduğu eve bindiler.

Evde Alvin ve Dave, Alvin'in bagajlarının tümünü U-haul'dan kaldırdılar ve bagajları evin içine aldılar. Evde fantezi bir şey yoktu. Bu, bir "başlangıç ​​evi" evdi, ancak Alvin ve Britanya'nın ihtiyaç duyduğu şey vardı; iki yatak odası, iki banyo, terbiyeli büyüklükte bir mutfak, büyük bir oturma odası ve herhangi bir gereksiz kutu için bir çatı katı bulunmaktadır. Alvin ve Brittany'ye yeni hayatlarını evli bir çift olarak başlatmak mükemmeldi.

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin