Önümüzdeki birkaç hafta boyunca, Sebastian ve Destiny gizlice aşka karşı koruyuculuk yapmışlardı ve korunmalarını bilen tek kişi, Alvin'di. Alvin, Sebastian'ın bilmediği bir koruma sağlamasıydı, çünkü oğlunun yaşına rağmen sevgisini bildiğini söylerse dönecekti. Alvin, Brittany'den sırlar saklamaktan nefret ediyordu, ama oğlunun, aşkla ilgili mucizeleri deneyimlemeyi hak ettiğini düşünmüştü, çünkü kendisi ve Brittany, ilk defa, sadece on sekiz yaşındayken, korunmuş olduğu sürece, sevişiyorlardı. Sevişmek harika bir deneyimdi, ancak korunmadığı takdirde tehlikeli olabilir; Bir ders Alvin ve Brittany zor yoldan öğrendiler.
Bununla birlikte, Annesi, annesinin neredeyse onu defalarca dolaştırmasından dolayı gizlice sevişmek zorunda kalmaktan bıkmıştı. Gerçekten tek bir yolu olduğunu biliyordu, istediği zaman sevişmeyi özgürleştirdi, ve bu evlilikti. Ancak, Sebastian daha evlenmeye henüz hazır olmadığını açıkça belirtmişti, aksi takdirde annesi ve babasının ayak izlerini takip ediyordu. Bir bakıma, haklı olduğunu biliyordu ve her ikisi de ilişkilerinde nihai adımı atmaya hazır olmadıklarını, dolayısıyla da sırrını aşmaya devam ettiklerini biliyordu.
Sebastian uyandı, gülümsüyordu, çünkü bugün Kader'in doğumgünüydi; En sevdiği tatillerden biri. Bugün, Kader için bir sürpriz düzenledi ve sıkıcı bir şey yerine ona eğlenceli bir doğum günü vermesi için. Yatak örtüsünü çıkardı ve çabucak, üzerinde altın bir barış sembolü bulunan eski bir tişört ve siyah bir palto olan ve yarıya yakışır kıyafetler giydirdi. Kıyafet, Alvin'in sadece özel günler için kullandığı kıyafetlerdi;
Son bir dokunuş için Sebastian ona süslü bir kolonya püskürtdü ve sonunda yatak odasından kahvaltıya çıktı. Kahvaltı waffle oldu ve bir keresinde, Alvin yemek yaparken, Brittany kanepede otururken televizyon izledi. Sebastian, Brittany'nin yanında oturmaya karar verdi ve hemen, Brittany, oğlunun neden bu kadar güzel giyinmiş olduğunu merak ediyordu.
"Durum ne?" Brittany'ye sordu.
"Bugünün kaderinin doğum günü, anne" diye yanıtladı Sebastian.
"Oh. Benim, benim. Aynı kıyafetteki baban gibi görünüyorsun."
Alvin sohbete kulak misafiri oldu ve waffle'lardan döndü. "Bana benzeyen kim?" O sordu.
"Sebastian, Alvin," diye yanıtladı Brittany.
Alvin Sebastian'ı gözden kaçırdı. "Vay! Gerçekten de öyle."
"Şey, tıpkı babam gibi görünüyorum," dedi Sebastian şaka yollu.
"Bana benzeyebilirsin, ama annenin tavrına sahipsin."
"Yapmam!"
"Yap da."
"Yapma!"
"Yap da."
Brittany kesintiye uğradı. "Tamam, bu yeterli, ikiniz."
"Üzgünüm anne," diye özür diledi Sebastian.
"Sorun değil Sebastian. Kahvaltı mı yiyorsun?"
"Evet, aksi halde, babam bana bir suçluluk cezası verecek."
"Akıllı çocuk", şaka Alvin.
Sebastian gözlerini devirdi, sonra televizyon izlemeye geri döndü.
"Bu tutum var," dedi Alvin, sessizce.
Sebastian kahvaltısını bitirdi, daha sonra plağını Alvin'e verdi, bu yüzden Destiny'in evine acele edebilirdi. O gün olabildiğince fazla zaman almak istedi, çünkü kaderin her zaman donuk doğum günlerini yaşadığını biliyordu; Annesi, Destiny'in doğum gününe asla katılamadı, çünkü çalışıyordu, bu yüzden bu Kaderin en iyi doğum gününü yapmak için Sebastian'a kalmıştı. Alvin plağı kabul etti, sonra oğlunu kafasına okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomansaBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...