Bölüm 7: Britanya için Alvin'in Sürprizi

50 1 0
                                    

Alvin'in yaraları iyileştikten sonra, Brittany ve Alvin, kardeşlerinin muhtemelen her zaman seviştiklerini bildikleri halde Dave'e veya kardeşlerine hiçbir şey bilmesine izin vermeden daha çok sevişmeye başladı. Brittany ve Alvin'in ikinci kez seviştiği gece beş yıl geçti ve şimdi ikisi de yetişkinti. Geçen beş yılda en az yirmi ya da otuz kez seviş yapıyorlardı. İkiden de yirminci kez seviştikten sonra ikisi de kontrolden çıktığını fark etti ve yavaşlamaya ihtiyaç duydu ancak bugüne kadar sürmedi.

Alvin ve Britany, aşkı o kadar çok yapmak çok riskli olduğuna karar verdiler, bu yüzden yapmak zor olsa da bundan bir mola vermeye karar verdiler. Alvin hâlâ pervasızca bir şekilde ekstra para için geç vardiyalarını yapıyordu. Dave, Alvin'den ne yaptığı için gurur duyuyordu, çünkü sorumlu bir kişi olarak yetişkinliğe girdiğini gösteriyordu. Kardeşlerinin geri kalanına gelince, Simon bir bilim adamı olmak için Jeanette'le üniversiteye gitmeye karar vermişti ve Theodore yemek dersleri almaya başlamıştı. Alvin'in herhangi bir eğitim alanına girme niyeti yoktu, bu yüzden işini restoranda bıraktı.

Alvin gözlerini açarken güneşli bir gündü. Gece gözlerinizin üzerinde oluşan huysuz malzemeyi gözlerinden uzakta ovdular ve daha düz oturdu. Mutfağın içinde bir şeyler kokusu alabiliyordu, o yüzden yatak örtülerini vücudundan kaldırdı ve ayaklarını yere yatırarak esniyordu. Yatağından kalktı ve odasından kahvaltıya krep pişiren mutfağa gitti.

Alvin, "Günaydın, Dave" dedi.

"Günaydın, Alvin", Dave'e bir gülümsemeyle cevap verdi. "Bazı krep ister misin? Onlar çikolatalı krepler"

"Elbette, bir tabak alacağım."

"Dikkatli olun, bu krep fırından yeni çıktı."

"Yapacağım."

Alvin plakaları dolabın üzerine dolabın üzerine uzattı ve bir cam levha çıkardı. Krep kazıklarından sadece ikisini yakaladı, sonra şurubu bastırdı. Kardeşlerinin yanında olduğunu diledi, ancak bulundukları yerden mutlu olduklarını ve yaptıklarının her zaman yapmak istediklerini bildiklerini söyledi. Zihninde de başka bir şey vardı, ama şimdilik sadece kendine saklıyordu.

Alvin plakasındaki kreplerden bir parça ısırdı, karışıklık duymamaya çalışırken, çatalından masanın üzerine küçük miktarda şurup attı. Dave'in sağladığı peçeteyle şurubu sildi ve şurubu her seferinde almaya çalıştı. Dave, Alvin'e baktı; her zamankinden daha farklı davranıyordu.

"Alvin, neden şurubu elde etmek için o kadar çabalısın ki, genellikle peçeteyle sadece bir kere atarsın?"

"Sadece iyi bir oğul olmaya çalışıyorum."

Dave Alvin'in cevabını tanıdı ve bir şeylerin yanlış olduğunu biliyordu. "Tamam, Alvin, sorun nedir?"

"Hiçbir şey!", Alvin çırpılmış.

"Endişelenmeye gerek yok, ve bana yalan söylüyorsun."

Alvin yakalandığını ve sıkıştığını biliyordu.

"Peki, sizi rahatsız eden şey ne Alvin?"

"Bunu senden uzak tutmayı umuyordum, ama sanırım söylemek zorundayım."

"Brittany hamile değil mi o?"

"Hayır, ama onun onunla ilgisi var"

"Bana bir şey söyleyebilirsin."

"Ben ona bir şey sormak istiyorum, özel bir şey."

Dave, "Sanırım nereye gittiğini biliyorum" diyor sesle.

"Tahmin ettiniz, kendisine benimle evlenip evlenmeyeceklerini sormak istiyorum, fakat sanırım sorarak acele ediyorum."

"Alvin, seni seviyorsa kabul eder, artı ikiniz daha yaşlı olursunuz."

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin