Üç yıl sonra
Yaklaşık iki ay sürdü, ama Sebastian Kyle'la olan kavgasından tam bir iyileşme yaptı, boynu bile hiç bir şekilde yaralanmamış gibi görünüyordu. Kader ve Sebastian daha yakın büyüdüler ve hayatlarındaki noktaya yaklaştılar, ilişkilerinde bir sonraki adımı atmanın zamanı geldiğini hissettiler, sadece erkek arkadaş ve sevgiliden daha fazlası. Yirmi bir yaşında olmak, çok uzun süredir bir seviyede kaldıklarını ve iki seviyeye geçmeleri gerektiğini hissediyorlar.
Sebastian daha fazla konser vermeye başladı, bu yüzden kendi yerlerine yetecek kadar para biriktirebildi, ancak başlangıç evinin en düşük maliyeti, sadakadan büyük bir miktar vermek zorunda kaldığı için Sebastian'ın iki yerel konserden aldığı sekiz bin dolardı. . Yakın zamanda Destiny'e teklif etmeyi planlamıyordu çünkü bir evliliğe girmeye hazır değildi ve aynı zamanda Destiny de değildi. Annesi ve babasının aksine, Sebastian, kaderine evliliğini vermeye gerçekten hazır olana kadar bekleyecekti.
Kader bekaretini kaybetmek istediği sürece çok aktif olmuştu ve Sebastian'ın yanındayken çok ısrar etmişti. Sebastian, annesi ve babasından duyduğu öykülerden dolayı, Destiny ile her türlü cinsel aktiviteye sahip olmaktan korkuyordu. Dişi sincapların hamile kalmaya karşı çok hassas olduğunu öğrenmişti ve dikkatli olmasa bile, bir şekilde korunmadığı sürece hamile kalmaya başlayacağını öğrenmişti. Olması gereken son şey buydu ve bu kadar genç yaşta bir baba olmaya başladı, bu yüzden ilk kez sevişmek için doğru zamana kadar beklemeyi tercih etti.
Sebastian yatak odasında oturdu, ölümüne sıkılmaktan dolayı imza gitarını çaldı. Yolcu tarafından "Let Go Go" olarak bilinen popüler bir şarkıyı söylerken, annesinin ve babasının piyasada olduğu için şarkının ritmini çekiyordu. Kader'i düşünmeye devam etti ve onu ne kadar çok sevdiğini ve onu kızdırmasına neden oldu. Kaderin onunla sevişme isteğini yerine getirmemek için kötü hissetmişti, ama hamile kalmak gibi büyük hatalar yapmadan güvenli bir ilişki kurmaya çalışıyordu.
Aniden bir fikir düşündü ve gitarını ayağına oturdu. Annesinin ve babasının her defasında bir kez sevişiyor olduğunu biliyordu ve babasının komodinin ikinci çekmecesinde korumayı sürdürdüğünü biliyordu ve bu sevgiyi yapmanın tam zamanıydı, çünkü evde yalnız kaldı, daha iyi bir şey yapmıyordu. Ayrıca, sevişme arzusu vardı ve bu, Destiny'den beri önerdiği gibi düşünmeyi bırakmadı.
Babasının herhangi bir korumasının olup olmadığını görmeye karar verdi ve eğer yaparsa bir tane ödünçalacaktı , bu yüzden Kader'in rüyasını gerçekleştirebilecekti. Sebastian yatak odasından çıkıp annesine ve babasının odasına doğru yol aldı. Ebeveyninin odasının içinde, Sebastian komodine doğru yürüdü ve karnında komik bir his uyandırmaya başlayan ikinci çekmeceyi açtı. Beklendiği gibi, çekmecenin en sağ tarafında, korunaklı bir kutu gördü ve herşeyi olduğu gibi bıraktığından emin olmak için bir tane çıkardı.
Çekmeceyi kapattı ve hızlıca cep telefonunu tuttu ve Destiny'in telefon numarasını aradı.
"Merhaba?"
"Selam Kader"
"Merhaba, Sebastian."
"İlişkimizi bir sonraki seviyeye taşımak istediğini söylediğin zaman hatırlıyor musun?"
"Evet neden?"
"Evime acele edersen, sana bir sürprizim var."
"Ciddi misin?!"
"Tamamen, ama acele etmelisin."
"Hemen orada olacağım!"
Sebastian başka bir kelime söyleyebilmeden önce, hat öldü, yani yoldaymış. Sebastian heyecanlı, yine de gergin hissediyordu, çünkü sadece bir kez yapabildiğiniz bir şeyi yapmak üzereydi; bekaretini kaybetmek üzereydi ve bu da Destiny'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...