71Bölüm 10: Yeni Bir Aile Üyesi

59 2 0
                                    

Britanya'nın gebeliği boyunca herkes Alvin ve Brittany'i desteklemeye yardım etti. Bayan Miller, sadece bu vesileyle sakladığı bir beşik sağladı. Dave, bebek için bazı bez, oyuncak ve kıyafetler satın almıştı. Theodore ve Simon Britanyalılar emzirmek istememeleri nedeniyle bazı şişe, mendil ve formül satın aldılar. Son olarak. Jeanette ve Eleanor bebek için bir salınım satın aldı, bu nedenle Britany ve Alvin bebeği uyutmak konusunda zorlanmıyorlardı.

Britany testinden bir hafta sonra, ultrasonu yaptırıldı, böylece Alvin ve çocuğunun cinsiyeti biliyordu. Britanya doğum yapmaya hazır olduğunda neredeyse bir bebek oğluyla hamile kaldı. Doktor, Britanya'yı bebeğin gelişine hazırlanmak için iki veya iki buçuk hafta içinde doğum yapması gerektiğini düşünüyordu. Alvin ve Britany, hızlı karar vermek istediklerini bildikleri bu isme henüz karar vermemişlerdi.

Çocuğuna nadir bir şey ismini vermek istediler. Alvin'in adı gibi, nadiren verilen bir isim. Dave olağandışı isimler önerdi, ancak Alvin ve Britany, çocuklarını doğru bir şekilde uydurdıklarını görmedi. Her gece otururlar ve adları tartışırlardı, bu da huzursuzluğa yol açtı, bir ad seçmek daha da zorlaştı. Bir isim seçmek için yalnızca bir hafta, bir buçuk hafta kaldılar, bu yüzden hızlı davranmaları gerekiyor.

Britanya sürekli ağrı çeker ve gece ortasında veya yemekten hemen sonra kusacaktı. Hindistan'da hindistanceviz, pasta ve jalapeños gibi şeyler arzuladı, bu nedenle Alvin arkadaşlarından bazılarını ona yardım etmeye ikna etmek zorunda kaldı. Neyse ki, arkadaşları işyerinde jalapeño burgerleri, çikolata kekleri ve dilimlenmiş hindistancevizleri sağladılar. Alvin cömertliklerine minnettar, ancak dayanamayacağını biliyordu. Sadece biraz daha uzun süre dayanması gerekiyordu.

Birkaç gün geçti ve Britany yatağında kaldı. Yatmadan kurtulacağı tek zaman o hasta hissettiğinde ya da sıcak bir banyo yaparken yaşandı. Alvin elinden gelen her şeyi yaparak onu destekledi ve kendini daha iyi hissettirmesi için diş ve tırnakla çalışıyordu. Brittany banyodaydı, bu yüzden ağrıdan biraz rahatlayabilirdi. Çocukları Britanya'yı kaburgalarda tekmeleyerek Britanya'nın ağrısına neden olmuş ve ağlamışlardı.

Alvin, Britanya'nın orada olduğunu bilmemekle banyo kapısını açtı. Brittany çığlık attı, ama onun Alvin olduğunu fark ettiğinde sakinleşti. "Üzgünüm Brittany, burada olduğunuzu bilmiyordum kendinize biraz zaman ayırın."

Britany, Alvin'e baktı, tuvaletten çıktı. "Alvin, sorun değil, burada kalın, bir şirkete ihtiyacım var."

Alvin Britanya'ya ciddi olduğunu söyleyebilirdi, o yüzden tuvalete geri döndü, sonra tuvalete oturdu. "Pekâlâ, ne hakkında konuşmak istersiniz?"

"Hiçbir şey, sadece burada olduğun için mutluyum, beni daha iyi hissettiriyorsun."

"Yardım edebildiğim için mutluyum."

Britanya gülümsedi, sonra ağrı kesildi. "Ah, bir daha değil!"

"Ne oldu ?! Neyin var ?!"

Britany tüyler ürpertince, elini mide alanının üzerine koydu. "Oğlumuz kaburgalarını tekmeliyor!"

"Gerçekten aktifleşmeye başladı."

"Aslında." Britanya gözlerinden yaşlanıyordu, bu yüzden Alvin parmaklarıyla onları fırçaladı.

"Ağlama, Brittany."

"Zor değil, kendin için hisset."

"Ne?"

"Midemi hisset." Britany Alvin'in bilekini tuttu ve pençesini karnına nazikçe yerleştirdi. "Tekmelediğini hissediyor musun?"

Alvin ne hissettiğini boğmuştur. Oğlunun pençesine tekmeyi basladığını hissediyordu. "Onu hissediyorum, oğlumu hissediyorum." Alvin ağlamaya başladı.

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin