Ertesi gün Dave, okuldan mezun olmaları nedeniyle Alvin ve kardeşlerini büyük bir kahvaltı yaptı. Dün geceden itibaren hala dolu olsa da, üçü de dev krep, tost makinesi waffle ve bardak sütüyle dolu. Yemek sırasında Alvin dün gece hiçbir şey düşünmedi. Gün batımının ışığında Britanya'yı görme, onun kürkü nasıl parlıyordu ve elbisesinin dev bir elmas gibi nasıl parladığı. Çoğunlukla, sahilde yaptıklarını ve ne kadar harika olduğunu düşündü ve Simon ile Theodore'un aynı şeyi düşünüyor olduklarını biliyordu.
"Çocuklar, kapağı attığınıza göre ne yapmayı düşünüyorsunuz?"
"Hepimiz sevgililerimizle kaliteli zaman geçirmek istiyorum, eğer sorun değilse."
"Sorun değil, Alvin, pervasızca hiçbir şey yapmayın."
"Bununla ne demek istiyorsun?" Alvin Dave'in üçünün hepsini bildiğini hissetti.
"Bundan bahsettiğimi biliyorsun Alvin, aptal oynamayın."
"Tamam, Dave," o "yaptın demektir biliyorum."
"Kesinlikle, ve, evet, Brittany ile zaten yaptın biliyorum."
"Ne buldun ?!"
"Bana yeni bahsettin ama endişelenme, kızgın değilim, tamamen doğal ve hayatında bir süre yaşamak zorunda kalacaksın.Simon ve Theodore da aynı şeyi söylüyor çünkü sadece erkeklerin yapacakları şey budur Sevdiklerinizle yalnız olduğunuz bir gecede. "
"Kızgın olmadığınıza şaşırıyorum, bu bizim yaşımdaki çocukların hayatımızın ilerleyen zamanlarında, çocuk sahibi olmaya ve arkadaşlarımızla evlenmeye hazır olduğumuz zamanlar olmaması gereken bir şey değil mi?"
"Öyle, ama bana göre, bu yüzden endişelenme."
"Sizce Miss Miller da biliyor mu?"
"Büyük olasılıkla öyle, ama siz oğlanlar kızlarla dışarı çıktığınızda, Bayan Miller ve ben, birbirinizle sevişirseniz doğal olacağı görüşünde olumlu olacağını kabul ettik" dedi.
Alvin daha iyi hissetti, bu yüzden kahvaltını kardeşleriyle birlikte bitirdi ve Dave'den kendisine ve erkek kardeşlerine Bayan Miller'ın evine binmesini istedi. Dave kabul etti ve üçlüleri arabaya götürdü, motoru çalıştırdı, sonra da Miss Miller'ın evine sadece birkaç blok ötedeydi. Evde Dave, Alvin'i ve kardeşlerini ön taraftan attı, sonra evine döndü. Alvin ve kardeşleri ön kapıya doğru yürüdükten sonra bir saniye içinde Bayan Miller üçlüleri eve selamladı.
Brittany, Jeanette ve Eleanor hepsi de Alvin ve kardeşleriyle gün boyunca dışarı çıkacaktı. Britanya pembe bir gömlek giymişti, kısa eteği vardı ve saçları her zamanki gibi aynıydı. Jeanette ve Eleanor da Britanya'ya benzer giyinmişlerdi, bunun yerine gömlekleri imza renkleri idi; mor ve yeşil. Jeanette'in saçları bir çörek gibiydi; her zamanki gibi. Eleanor'un saçları iki pigtailardı; her zamanki gibi. Üçlü görme, gözlerini kız arkadaşlarına neredeyse tenis toplarının büyüklüğüne bakarak duran oğlanları şaşkına çevirdiler.
Kızlar, kapıdaki oğlanlarla görüştü ve erkek arkadaşlarının pençelerini yakaladılar. Hepsi birbirlerine sevginin bir işareti olarak gülümsüyordu. Bayan Miller kesildi. "Tamam, kızlar, bugün çocuklarla eğlenin."
Üç Chipet başlarını başından salladı ve sonra kapıdan çıktılar. Bayan Miller kapıyı kapadı ve kendi işine geri döndü. İki üçlü kaldırımda pençe tutarak yürümeye başladılar. "Nereye gitmek istiyorsun bugün kızlar?" Dedi Simon. Kızlar birden fazla cevap bulmuşlardı. Brittany "Parka aldırmazdım" dedi. "Hayır, müzede bir gün" dedi Jeanette. Eleanor, "Bunun yerine eğlence parkına ne dersin" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...