Birlikte yaşamanın üç yılı boyunca, Sebastian ve Destiny, hayatın gerçekte ne kadar zor olduğunu fark etmeye başlamıştı. Neyse ki, Sebastian çoğunlukla yardım için konserler yoluyla para topladı, bu yüzden ihtiyacı olan insanlara büyük miktarda para kazandıracaktı. Aynı zamanda bir plak şirketinden bir sözleşme teklifinde bulunmuştu, ancak onu, şöhret ve şöhret yerine Destiny ile olan ilişkisine daha fazla odaklanmaktan dolayı reddetti. "Jett Records" olarak bilinen plak şirketi, sadaka etkinliklerinden daha fazla para ödeyebilmeleri nedeniyle Sebastian'ın kararına şaşırmıştı, ancak Sebastian daha az ilgilenebiliyordu.
Kader, Sebastian'ın teklifi kabul etmemeye karar vermesinden dolayı mutluydu, çünkü Sebastian'ı para ve şöhret yüzünden kaybetmeyi göze alamıyordu. Sebastian, babasının yanında olduğunu biliyordu ve eğer teklifi kabul etmiş olsaydı, ünün kafasına gideceğini biliyordu; başka bir sebeple sevdiği kişinin üzerine şöhret seçmedi. Kader tek odak noktasıydı, çünkü tüm faturaların gülünç derecede pahalı olması nedeniyle çok fazla stres geçiriyordu. Sebastian onun kırılmaya başladığını görebiliyordu, bu yüzden ona yardım etmek için elinden geleni yaptı, ama çoğu zaman, ne yapması gerektiği konusunda hiçbir fikri yoktu.
Her nasılsa, her ay hayatta kalmayı başardılar, çünkü Sebastian, genellikle iki ya da üç bin dolar civarında olan konserlerinden kazandığı para yüzünden. Sebastian, tüm bunları iyi bir sebeple yaptığını minnettardı, ancak kazandığımız para, faturalarının ödenmesinde kullanılan yaklaşık% 70'i nedeniyle, onlara makul bir miktarda yiyecek almak için yeterliydi. Stres her ikisi için de dayanılmazdı, ama bu zamanlardan geçeceklerini biliyorlardı, bir şekilde. Sebastian ve Destiny, ebeveynlerinin yapabileceklerini biliyorlardı, öyle olabilirdi.
Sebastian derin bir uykuda olan Kader yakın tutan kanepede oturdu. Ona baktı ve gülümsedi, uykusunda bile ne kadar güzel olduğunu fark etti. O ne kadar olgun olduğunu fark etmedi ve artık önerdiği aynı kaderdi. Daha olgunlaşmıştı ve daha önce bildiği eski Kader gibi bir şey görmemişti. Artık annesi gibi görünmüyordu, ama muhtemelen daha önce hiç bilmediği babası ve Sebastian'ın hiç görmediği ya da bilmediği gibi. Artık annesinin imajına sahip olmadığı için babasına daha çok benzemesi gerektiğini düşündü.
Sebastian'a gelince, yüksekliğinin yanı sıra hiç değişmemişti. Halen babasının her bir parçasına sahipti, ama annesi ve babasından daha uzun, birkaç santim daha büyümüştü, neredeyse Simon amcası boyundaydı. Bunun dışında, annesinin gözleri ile hala Alvin'in bir ayna görüntüsü idi; Sebastian'ın babasına ne kadar benzediği çok korkutucuydu, ama umursamadı, çünkü daha genç yaşlarında babasının mümkün olan her şekilde enkarnasyonuydu, bu yüzden babasına benzemeye hiç utanmadı. Sahip olmadığı tek şey, Alvin ya da Brittany'ye benzer, onun bilgisiydi. Hem Alvin hem de Brittany'den biraz daha zekiydi, çünkü Simon ona genç yaşlarında özel dersler vermişti.
Sebastian oturdu, böylece akşam yemeğine başlayabilir ve Kader uyanık oldu. Uyanmak istemeyen sevimli bir tonda homurdandı.
"Hadi, uykucu. Yemek hazırlasın," dedi Sebastian.
"Biraz daha rahatlayamıyor muyuz?" Cevap verdi Destiny, yarı uyanık.
"Saat 7:00, Kader. Şimdi yemeğe başlamadığımız takdirde, gece yarısı kadar yiyeceğiz."
"İyi. Sen kazandın."
Sebastian onu dudaklarından öptü. “Haydi. Başlayalım,” dedi Sebastian, yüzünde bir gülümseme ile.
Kader gülümsedi, kollarını ve bacaklarını uzattığında, yumuşak bir esnemeye izin verdi. "Tamam, uyanmam için bir dakika ver" dedi.
"Tamam. Akşam yemeğinde ne istersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...