Alvin ve Brittany oğullarına oğlunun bir oğlu veya kızı olacaklarından mutlu görünüyordu. Her ikisinin de gözlerinde gözyaşları vardı, ama sevinç gözyaşları vardı, çünkü onlar büyükanne ve büyükbaba olacaktı. Simon ve Theodore'a gelince, sessizler ve şoklardı, çünkü yeğenlerini sadece yirmi dört yaşında bir çocuk sahibi olmaları için beklemiyorlardı. Beğen ya da sev, Sebastian ve Destiny bir aydan az bir süre içinde ebeveyn olacaklardı.
Savannah gözlerinden akan gözyaşlarıyla gülümsüyordu. Kızının hamile olduğuna inanamıyordu, ama hala yirmi dört yaşında olmasına rağmen mutluydu, bu da onun için oldukça gençti. Dave'in çenesi düştü, çünkü Alvin ve Brittany'nin bir bebek sahibi olacaklarını öğrendiği günün geri dönüşlerini yapıyordu, bu da şimdi torunuydu. O, yaşadığı sürece asla unutmayacağı bir gündü; öğrendiği gün bir dede olacaktı.
Kader hala acı çekiyordu, bu yüzden Sebastian onu yerden yakaladı ve ayağa kalktı. Sebastian, Alvin, Brittany ve Savannah'la birlikte, Destiny'nin bir kanepeye oturduğu ve karnını hala tutarak otobüse geri dönmesine yardım etti. Sebastian yanına oturdu ve kolunu onun omzuna koydu. Kader terlemeye başlamıştı, bu yüzden Sebastian tişörtünü kullanarak terinin temizliğini sildi.
"İyi misin?" Sebastian'a sordu.
"Evet, iyiyim," diyerek cevap verdi.
"Yatman mı gerekiyor?"
"Hayır, olduğum yerde rahatım."
"Tamam."
Eric otobüste yürüdü, Sebastian'ı aradı. "Sen varsın" dedi Eric.
"Ne istiyorsun?" Sebastian'a sordu.
"Kârınızı kestirmek için. Her zamankinden daha fazla kazandık."
"Ne kadar?!"
"Yaklaşık iki milyar dolar!"
"Sen ciddi değilsin!"
"Ben ve senin kesimin, bir yüz bin, Sebastian! Daha önce kazandığın kadar!"
Sebastian ve Destiny'nin gözleri şişti.
"Bu ikimiz için elli bin, Kader!" diye bağırdı Sebastian.
"Bu faturaları ödemek için yeterli ve bebek için yeterli!" cevap verdi.
Sebastian ve Kader mali sorunlar sabit olduğunu bilerek, birbirlerine sıkı sarıldı ve onlar faturaları ödemek için, onların oğlunuz veya kızınız için fazlasıyla vardı ve kendilerini yemek iyi bir miktar almak için yeterli. Sebastian'ın planı işe yaradı ve şimdi, artık bu olaylarda kendi başına yapmak zorunda değildi, artı hayır kurumuna giden çok fazla para vardı. Daha önce hiç olmadığı kadar mutlulardı, kendi çocuklarına sahip olacaklarını biliyorlardı ve artık para sorunları hakkında endişelenmeleri gerekmiyordu.
Evde, Sebastian ve Destiny hemen karar verdi, samanı vurdu. Kader çoktan uykudaydı, ama Sebastian uyanıktı ve en az uyuyamadı. Kader hafifçe horlanıyordu, bu yüzden Sebastian onu horladığını dinleyerek, uyuyakalmasına yardımcı olacağını umuyordu, ama bir sebepten ötürü huzursuzdu. Garipti çünkü konseri terk ettiği zaman yoruldu, ama şimdi hiç yorulmadı. Son bir seçeneğe başvurdu ve genellikle onu uyutur.
Sebastian yataktan çıktı ve kendine bir bardak süt döktüğü mutfağa girdi. Vücudunun yorulmaya başlamasını umuyordu ve çalışıyordu. Göz kapakları kapanmaya başlamıştı, bu yüzden yatak odasına geri döndü, o yüzden ayağa kalkmaya başlamıştı. Dikkatli bir şekilde yatağa geri döndü, bu yüzden Kader'i uyandırmadı ve rahat bir konuma yerleşti, sonra gözlerini kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...