Sebastian ve Destiny'in yeni evlerine yerleşmesi uzun sürmedi, çünkü herhangi bir başlangıç çift için mükemmel bir evdi. Bazı bagajları ele alırken, Destiny sırtını incitti, bu yüzden taşınan ilk gece, Sebastian, Destiny'i banyoya çekti ve ona masajı verdi, acıyı olduğu kadar çabuk aldı. Sebastian, Alvin'i bunu stresli bir günden sonra defalarca Brittany'e yaptığını gördü ve bunu her yaptığı zaman, Brittany daha iyiydi, o yüzden bunu denediğini düşündü ve sihir gibi çalıştı. Kader daha iyiydi ve etrafta dolaşıyordu, sanki kötü bir şey olmamış gibi.
Sebastian, masajın işe yaradığı ve son bir dokunuş olarak sırtında bir losyon sürtüğü için rahatlamıştı ve ağrısının tamamen bitmesine ve hoş kokmasına neden oldu. Kral bedeni üzerindeki ilk gece, masaj, Kaderin romantik bir ruh haline gelmesine neden oldu ve onlara sevişti. Artık yakalanmaktan endişe etmelerine gerek kalmadı, bu yüzden bu anı, yeni evlilerin balayında yaptıkları gibi, olabildiğince romantik hale getirdiler. O gece, hem Sebastian hem de Destiny, harika anlarından sonra uykusunda gülümsedi ve birbirleriyle sarıldılar. Sebastian kolunu Destiny'in etrafında tutarken, Destiny kafasını Sebastian'ın göğsüne gömdü, birbirlerinden ayrılmasın. O gece, ikisi de huzur içinde uyuyordu, bu da mükemmeldi, çünkü ertesi gün mümkün olduğu kadar çok enerjiye ihtiyaç duyuyorlardı, her kutuyu açmak zorunda kalacaklardı.
Ertesi gün, Sebastian ve Kader parlak ve erken uyandılar ve bir duş aldılar, bir gece önce kendilerini temizlediler, böylece kutuları hızlı bir şekilde paketlerinden çıkardılar ve rahatlamak için biraz zaman harcadılar, tüm zor işleri için bir ödül olarak. Sebastian bazı şeyleri içeren bir kutuyu boşalttı, bu yüzden kutuyu boşa çıkardı, Destiny tüm eşyalarını indirdi, çünkü kutularını etiketledi, bu yüzden Sebastian yanlışlıkla onun eşyalarına girmeyecekti. Sebastian, yanlışlıkla Destiny'nin bazı şeylerine rastlasa bile umurunda değildi, çünkü şimdi evlendiler, sonunda Destiny'nin şeylerini, bir şekilde ya da başka bir şekilde yönetecekti.
Sebastian ve Destiny mükemmel bir ilerleme kaydettiler ve çok az sayıda kutu bıraktılar ki bu da her ikisine de bir rahatlama oldu. Sebastian bir kutu açtı ve hemen hiçbir içeriği tanımıyordu, bu da Destiny'nin eşyalarıydı. İçeride küçük bir günlük gördü ve hemen merak etti, ama oradaki çizgiyi aştığını biliyordu, bu yüzden onu görmezden geldi, ama onun arkasında duran kader tarafından yakalandı. Sebastian suçlu hissediyordu, ama yanlış bir şey yapmadığını biliyordu, bu yüzden kutuyu sadece şeylerinde dolanmakta olmadığını bilerek kabul ettiği Kader'e teslim etti.
Yürüyüşünü gördüğünde, bir sonraki kutuya taşındı ve onu biri olarak tanıdı, o yüzden açtı, sadece eski bir şey görmek için gözlerine gözyaşları getirdi. Brianna'yla en sevdiği oyuncaklardan biriydi, ne zaman oynasaydı, hala hayatta iken. Oyuncakları pençeleriyle tuttu ve yukarı doğru baktı, Brianna'nın orada olduğunu bilerek, onu bir melek gibi seyrederek.
"Biliyorum oradasın, Brianna ve ben sadece kaderimizi korumak için teşekkür ederim ve ben de yıllar boyunca. Ayrıca, her zaman ölümü ve seni sevdiğimi biliyorum, öldüğüm güne kadar," dedi , ağlıyor.
Kader odaya girdi ve Sebastian'ı ağlayarak, hemen kafasını karıştırdığını gördü.
"Ne hakkında ağlıyorsun?" diye sordu.
Sebastian ona döndü, biraz utanıyordu. "Hiçbir şey. Sadece bir şey üzerinde ayak parmağımı vuruyordum" diye yalan söyledi.
"Cidden, Sebastian? Biraz daha iyi yalan söylemek isteyebilirsin, çünkü seni ağlaman için çok daha fazla acı çekeceğini biliyorum."
"Güzel. Sadece bana değerli bir şeyle karşılaştım, çünkü o Brianna’ydı."
"Ah üzgünüm Sebastian. Bilseydim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...