Bölüm 27 : Son Ziyaret

25 1 0
                                    

Kyle ile olan son karşılaşmalarından sonra, Sebastian ve Destiny endişelenmek için daha az zaman harcadılar ve bebeklerine daha çok odaklandılar. Konser parasını kullanarak, Sebastian ve Destiny, formül, çocuk bezi ve bir erkek ya da kıza uygun bazı oyuncakların yanı sıra çok miktarda yiyecek alabiliyorlardı ve sonunda, yaklaşan yığın için bol miktarda para kaldılar. Faturalar, takip eden ayda. Bir hafta sonra, bebeğin cinsiyeti bir kız olarak ortaya çıktı ve ona “Belle” adını vermeye karar verdiler. Sebastian ve Destiny, hayatlarında hiç olmadığı kadar mutlulardı.

Artık paralarını kullanarak, Belle, şişeler, battaniyeler ve bir sürü elbise gibi bazı şeyleri satın aldılar. Alvin, Brittany ve Savannah, çocukların daha fazla bebek ürünü sağlamaya yardımcı olarak Belle'in gelişine hazırlanmalarına yardımcı olmak için eğildi. Alvin ve Brittany, torunları için, Kader eski beşiğini ve bazı eski bebek kıyafetlerini veren Savannah'la birlikte daha fazla giysi satın aldı. Alvin ve Brittany onlara, Sebastian'ın zor zamanlar kabul ettikleri Brianna'nın eski salınımını verdiler, ama Brianna'nın onu salıncakta olmasını istediğini fark etti, bu yüzden kalbin her bir parçasını kabul etti.

İki hafta sonra, Sebastian ve Destiny, Belle için hazırlanmaktan daha fazlasıydı ve ebeveynlerinden bazı tavsiyelerde bulunarak, bir bebeğin bakımıyla ilgili bazı temel bilgiler öğrendiler. Sebastian ve Destiny ebeveynlerinin tavsiyelerinden dolayı minnettarlardı, ancak özellikle de Sebastian ve Destiny'nin genleri içerdikçe çocuklarını büyütmenin zor olacağını biliyorlardı. Sebastian'ın konserlerine gelince, artık solo çalmadı ve yerine Destiny ile gösteriler yaptı. Kader onun sahne korkusunu kırmıştı ve Sebastian'ın yanında, evde, Sebastian'a şarkı söylediği gibi, hiçbir korkuyla şarkı söylememişti.

Sebastian ve Destiny, evden uzak olmayan yerel bir etkinlikte sahne alıyorlardı. Gösteri bitmek üzereydi ve Destiny, Sebastian'la düet olarak Katy Perry'nin "Havai fişek gösterisi" şarkısını söylüyordu.

Kader

Hiç hissettin mi

Plastik torba gibi

Rüzgarla sürüklenmek

Tekrar başlamak istiyorum

Hiç hissettin mi

Kağıt-ince hissediyorum

Kartların bir evi gibi

Mağaradan bir darbe

Hiç hissettin mi

Zaten derin gömülü

Altı metre altında

Çığlıklar ama kimse bir şey duymuyor gibi görünüyor

Orada olduğunu biliyor musun

Hala senin için bir şans

Çünkü sende kıvılcım var

Sadece yapmalısın

Işığı tutuştur

Ve parlasın

Sadece gecenin sahibi

Temmuz'un Dördüncü Günü gibi

Sebastian ve Kader

'Bebeğim çünkü sen bir havai fişeksin

Hadi onlara neye değdiğini göster.

Onları bırak, "Oh, oh, oh"

Gökyüzüne ateş ederken

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alvin ve Brittany  Aşk Asla ÖlmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin