"Teşekkürler, Las Vegas! İyi geceler!" Diye bağırdı Sebastian bir yay aldı. Sahnenin hemen yanında duran sahneden annesine ve babasına yürüdü. Titriyordu, çünkü biraz sahnede korku vardı, ama Alvin ve Brittany'yi görür görmez sallanma durdu. Sebastian'ın gösterdiği performans nedeniyle gözlerinde mutluluk gözyaşı çeken ebeveynlerine sarıldı.
Bu sadece Sebastian'ın binlerce izleyici kitlesinin önünde gerçekleştirdiği ikinci performansıydı ve tıpkı birinci performansı gibi, kalabalığı eğlendirmek ve dikkatlerini korumak için mükemmel bir iş çıkardı. Hem Alvin hem de Brittany, ergenlik yıllarında oğullarından çok gurur duyuyordu.
Sesi yalnızca az miktarda indirdi, ancak hala sönüp gitmeyecek "sincap" sesi vardı. Sebastian'ın zaten nefret ettiği ergenlik, kızları sevmesini sağlayarak vurulmuştu. Ergenlik çağında büyümek istememişti, ancak Alvin her zaman ona istemediği halde onu durdurmanın olmadığını söyledi. Sebastian, Alvin ve Brittany'nin yaptığı gibi, West Eastman Junior High'e katılan ortaokuldayken maalesef çok sevimli kız vardı. Sebastian kaçmanın olmadığını biliyordu, ama yine de bir kızın kendisini dövmesine izin vermeyi asla istemiyor.
"Harika, oğlum" dedi Alvin.
"Gerçek bir süper star gibi davranıyorsun" dedi Brittany.
Sebastian kızarıyordu. "Teşekkürler anne ve baba, kalabalığın bakışında geçip gideceğim sanıyordum."
"Ama sen yapmadın, kendinizi bir arada tuttunuz ve korkmadan oynadınız." dedi Alvin.
"Hiç sahne korkusu mu oldun mu, baba?"
"Dave Dave beni ilk kez merak etti, Simon Amca ve Theodre Amca Ian Hawke'la ilk kez şarkı söyleyecekti, hepimiz sahne korkusu aldık."
"Ya sen, anne?"
"Ah, evet, birçok kez."
"Teşekkürler, anne ve babam, şimdi, kendimi zehirli gibi hissetmiyorum."
Alvin ve Brittany "Hoşgeldiniz." Dedi.
"Haydi gidelim, açlıktan ölüyorum."
Alvin, "Tamam, zekice" dedi.
Sebastian, konser için mikrofon olarak kullandığı kulaklığı çıkardı ve teknisyene verdi. Teçhizat teknisyene geri verildiğinde, Sebastian annesine ve babasının yanlarına geri yürüdü, ardından amfi tiyatrodan park alanına çıktı.
Dave, Miss Miller, Simon, Jeanette, Theodore ve Eleanor, Alvin, Brittany ve Sebastian'ı bekliyorlardı, bu yüzden genç süper yıldızı dinleyicilerine büyük bir performans sergileyerek kutluyorlardı. Sebastian bunun nefret ettiği dedelerinden, amcalarından ve teyzelerinden sarılmalara ve öpücüklere yol açacağını biliyordu, bu yüzden Alvin'in arkasında saklanmaya çalıştı, babasını kalkan olarak kullandı.
Alvin Sebastian'a kıkırdadı. "Ah, hayır, ben kalkan değilim, ben de babanızım." Alvin, Sebastian'ı kendisi için savuşturmaya bırakarak yola çıktı ve herkes tarafından yağmalandı ve ona aşkın sembolü olarak küçük bir öpücük verdi.
Sebastian, "Teşekkür ederim millet, biraz nefes alabilir miyim?" Dedi.
Herkes torunu / yeğenini tutamaklarından serbest bıraktı ve geri çekildi. Sebastian, bir roket gibi ebeveyninin korumasına koştu ve Alvin'in bacağına yapıştı. "Neden hepimiz bir lokantada yemek yemiyoruz?" Diye sordu Alvin. "Başka kimseyi tanımıyorum, ancak açlıktan ölüyorum."
"Ben de açım." Dedi Brittany.
Theodore "Ben hep açım" dedi.
"Ben biraz açım." Dedi Simon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin ve Brittany Aşk Asla Ölmez
RomanceBu benim ilk fanfilim, bu hikayenin tadını çıkarın! Bu, sadece okuyucuların haberdar olmasını sağlamak için Alvittanyalı bir hikaye ve bazı bölümlerde yetişkinle ilgili bazı içerik var, ancak sizi uyarmak için sadece bir grafik yok ve her bölüm hakk...