Fanfic ni jeo type time 2017, and time tu pemikiran masih kanak kanak, and sorry kalau gaya penulisan jeo ni tak berapa kemas. Malas nak edit balik. HUEHUEHUEHEUE
..
..
....
..
..
..
..
..
.
..
..
.."Oppa, mana oppa nak bawa nura ni?. Oppa kata nak beli baju kan. Ni kenapa kita per-"
"Pergi club?".
Mata yeoja yang bernama park nura itu meliar memandang tempat yang bingit dengan music. Ada yang tengah menari, borjoget sakan tak ingat dunia. ah. Ada juga yang tengah berciuman. Eww.
"Oppa buat apa bawa nura kat sini?. Nura nak balik.. "
"Alahh kejap lah. Bising la kau ni!"
Park jimin. Ya park jimin. Satu satunya keluarga yang aku ada. Omma appa aku baru dua minggu meninggal sebab accident. Dengan dialah tempat aku bergantung hidup sekarang ni.
Lepas omma dengan appa aku meninggal, huh oppa aku langsung suruh aku berhenti sekolah. Dia kata tak cukup duit untuk biaya duit sekolah aku. Takpa. Aku faham.
"Jimin?"
"Ya bro. How are you?"
"I'm good thankyou".
"So. Can we start?"
"Ofcourse."
Park jimin terus membawa namjoon jauh sedikit dari nura. Tak nak nura dengar mungkin.
" So ni yeoja yang kau nak jual?"
"Ye namjoon. Dia ni barang baik. Still virgin lagi. Aku jaga dia elok kau tau"
"Tapi. Dia adik kau kan?".
"Adik aku? Huh. Menyusahkan aku ada lah. Aku taknak tanggung dia. Aku punya hidup pun tak tertanggung".
"Apa apa jelah. So berapa kau nak jual dia?".
"Emm 230000 won?".
"Okea deal. Tapi ingat eh. Lepas ni, kau tak boleh amik dia balik".
"Tak. Memang aku taknak amik dia balik".
Skip
Sampai Hati oppa buat aku macam ni.
Oppa?
Huh mungkin shiteu namja! Kalau tak mampu tanggung aku pun! Tak payah jual aku!. Aku boleh cari kerja sendiri!.
FLASHBACK
"Nura, lepas ni kau duduk sini. Kerja sini. Tinggal sini"
"Wa.. Wae?"
"Sebab aku dah jual kau. Mianhae nura sshi. Oppa buat ni semua untuk nura. Untuk kebaikan nura. Oppa tau. Kehidupan yura mungkin lebih baik kat sini"
"Dah habis?".
Satu suara lain membuatkan aku menoleh.
Dia bagi sampul warna coklat dekat oppa aku.
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfiction"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...