"nura, kau kenapa?. senyap je jadi tadi"
"awak nak saya cakap apa?. tadi, bukan ke awak yang suruh saya jangan rosakkan mod awak"
"ish. kau lah. cakap pasal cerai dah kenapa'
taehyung memandang nura sekilas. dari restoran tadi, nura tidak bercakap langsung dengan suaminya itu.
"saya cuma takut je"
"takut?'
soal taehyung
"takda apa apa lah"
skip
nura
takut? huh ya. aku memang takut sekarang ni. aku takut yang taehyung akan tinggalkan aku bila aku dah mula cintakan dia. aku taknak lagi rasa sakit macm mana aku rasa masa aku dengan kyungsoo dulu. sakit sangat.
"nura? kenapa duduk luar. kau taknak masuk ke?"
soal taehyung lagi.
"awak masuk dulu. saya nak ambil angin sekejap"
Skip
"Awak. Bangun!."
Ni lah masalah dia ni. Kalau dah tidur taknak bangun!. Mati ke apa!. Menyusahkan betul namja ni!
"awak.. Bangun la"
"Taehyung! "
"Tae!! "
"Lembu!! "
"KKIMMTAEHYUNGGGG!!!!! "
"YAH! kau kenapa pagi pagi memekak ni!! "
"Awak lah! Saya kejut taknak bangun"
"Kejutlah elok elok! "
"Dah banyak kali saya kejut. Awak tu yang taknak bangun"
Bantal taehyung Baling tepat kemuka nura. Kurang masin!
"Ish! Bangun la cepat! Saya lapar la. Pergi sarapan jum!!"
Selimut taehyung ditarik beberapa kali sebelum memeukul kepala taehyung menggunakan bantal.
Makin berani eh kau nura.
"Ish. Sabar lah. Kau pergi mandi dulu. Nanti kau dah siap mandi kejut aku"
Selesai mandi, nura hanya memakai tuala paras lutut. Lupa pula dia hendak membawa baju sekali tadi.
Kepala dijengukkan sedikit. Takut pula nanti taehyung bangun, nampak dia pakai macam ni.. Tak pasal pasal kena cop nak goda dia. Puiyhh!
"Okea. Selamat"
Kaki dijengketkan sedikit. Taknak dia keluarkan bunyi walaupun sedikit.
Almari dibuka perlahan lahan.
"Kau kenapa"
"Ooonenekkauterbang"
"Nenek siapa terbang? "
"Ish. Terkejut saya lah"
"Kau kenapa pakai macam ni?. Saja nak goda aku? "
"Ani!!! "
"Iyeke? "
Terus taehyung bangun mendekati nura.
Dekat.
Dekat lagi.
Lagi dekat.
Nura pula kebelakang.
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfiction"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...