"Boleh ke encik bawa saya keluar dari tempat tu?"
"Asal? Kau tak suka keluar dari tempat tu? Ke kau suka melayan? "
"Ani!! Issh. Saya cuma takut nanti ada orang cari saya lepastu bunuh guna pistol lepastu peluru kena dekat jantung saya.. Say mati macam dekat TV tu macam mana... "
"Pabo!. Dah la diam!. Lepastu lepastu! Saya saya!. Menyampah lah aku dengar kau ni. Aku sumbat mulut kau dengan stereng kereta kang."
"Habistu sa-"
"Diam sebelum aku campak kau keluar"
..........
"Tak faham aku dengan kau ni jimin. Sanggup kau jual adik kau kat tempat tak guna tu!"
Tengking seokjin sambil memasukkan gimbab kedalam mulut. Kalau marah, dia memang makan.
"Apa ni hyung!. Menyembur la!!! "
"Jimin bukan apa hyung. Sekurang kurangnya, jimin tau ada orang jaga dia dekat sana. Makan pakai dia terjaga"
"Kepala hotak kau!"
"Hyung!!! Melekat lah eiiii. Apa nii! "
Jimin meraup kasar mukanya yang terkena sisa gimbab plus air liur seokjin.
"Kau pikir situ rumah anak yatim ke jimin!. Kau tau tak kau hantar dia kat mana!".
"Tau. Jimin dah cuba isi borang untuk hantar nura dekat rumah anak yatim. Tapi ditolak sebab umur nura dah 18 tahun"
"Apa yang buat kau sampai nk hantar dia kat situ. Kau taknak jaga dia, sekurang kurangnya dia boleh kerja sendiri. Sara hidup dia."
Nada suara seokjin kini mengendur. Takda gunanya dia bertekak. Benda dah jadi dah pun. Hot chocolate diambil dan diminum.
"Aku taknak nura jadi liar lepas omma dgn appa aku mati"
"Pruftt"
Habis semua hot chocolate yang diminum tadi tersembur semula ke muka jimin.
"Yah!! Hyung!! Apa masalah hyung!! Busuk la!! Najis tau tak!. Dah jimin kena samak!. Blah aa hyung!! "
Laju dia berlari kearah tandas. Dia bukan tak biasa dgn seokjin. Dia memang selalu tidur disini.
"Itulah kau!. Aku ingatkan orang je pendek! Dengan akal akal pun pendek!. Kau hantar nura dekat situ sama jelah untuk kau buat dia jadi pelacur bangang! ". Jerit seokjin.
"Habis hot chocolate aku!. Membazir tau! "
Gumamnya lagi.
......
"Siapa nama kau?"
Soal taehyung
Nura memandang taehyung sebelum memandang keluar tingkap semula.
"Aku tanya ni. Kau pekak ke bisu"
"Woi!"
"Eii.. Aku sabar dgn kau ni"
"Yah yeoja! Siapa nama kau!. Takkan nnti kat rumah pun aku nak panggil kau perempuan! "
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Фанфик"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...