"kau okea tak ni?"
soal jungkook. sesekali kepalanya dipusingkan menghadap nura yang duduk disebelahnya.
nura menggeleng
"aishh takpa lah... aku kan ada"
kepala nura diusap sambil matanya fokus kearah jalan.
"kenapa dia kena hina aku kook?"
"dah la tu nura. sejak bila kau jadi lembik ni. dulu kau susah menanggis.. sekarang aku tengok kau asyik menanggis je"
"kau tak tau kook apa perasaan bila orang yang kita sayang ada orang lain.. lebih kan orang lain.. cintakan orang lain"
jungkook terdiam. aku tahu nura perasaan dia. kau orang yang aku sayang.. tapi kau dah ada suami. ku lebihkan suami kau. kau cintakan dia. sebab tu sekarang ni kau senang menanggis
"kook"
"ha. iye apa tadi?. aku tak dengar sangat"
"aishh. takda pape lah."
jungkook tersenyum nipis.
"kook. kau nak hantar aku dekta mana?"
"appartment aku"
dahi nura berkerut.
"habistu kau?. takkan kita nak duduk sama sama"
"kau gila ke?. aku duduk rumah parrents aku"
"oh.. tapi asal kau tak bawa aku duduk sana je. lagipun aku dengan mak kau kan baik aja"
"takut kau nak privasi. takpa. kau tay je situ.. nanti pasal makan, aku yang akan hantar."
nura senyum lalu mengangguk. kenapalah bukan jungkook yang jadi suami dia.
.........................
"argh!!!!!!!!"
jerit taehyung. barang barang dimejanya semua diterabukan
"awak.. dahla tu.. habis barang barang ni pecah"
geram pula aira melihat keadaan suaminya itu.
"perempuan tu memang sial!"
"dahla tu sayang. saya taknak awak stress sebab perempuan tu"
taehyung pandang aira. lama.
"er.. ke..kenapa awak pandang saya macam tu?"
tanpa menjawab soalan aira, terus sahaja kim taehyung mengambil kunci keretanya dan keluar.
"taehyung!!"
jeritan aira itu tidak diendahkan. sekarang ni, dia cuma mahu hilankan tekanan yang dia rasa sekarang ni. tak tahu kenapa hati dia sakit sangat bila aira pukul dan marah dia tadi. tiada lagi panggilan awak saya. yang ada cuma aku-kau.
marah sangatkah nura dengannya?
pedal minyak ditekan kuat.
"sial!!!"
"dwaeji kau perempuan!!"
"mampus la kau sial!!"
stereng kereta itu dipukul kuat.
kereta yang dibanya makin laju.
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfiction"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...