"Yahh. Awakk. Cepatlaa... Ishh lembap lah"
Nura berlari kearah permainan Baling gelang. Kalau masuk satu gelang dalam botol tu, dapat teddy bear la jawabnya.
"Ish kau ni. Macam budak budak la. Buat malu aku je "
"Aishh palli aa"
Lengan taehyung diraihnya.
"Awakk.. Saya nak tu "
Jari telunjuk dihalakan ke sebuah patung besar yang terletak elok di atas rak yang menempatkan hadiah bagi para pemenang.
"Kalau aku tak dapat macam mana?"
"Alaa... Tapi saya nak"
"Gedik! "
Nura tersenyum puas. Baik juga taehyung ni.
"Alahh awak ni!. Bodoh sangat kenapa.. Baling la elok elok! Tangan awak ni bengkok ke apa?!"
Geram nura. Dari tadi Baling tak masuk masuk.
Mata taehyung membulat.
"kau cakap aku apa tadi?!!! "
Taehyung pandang nura. Nak sahaja dia telan perempuan ni hidup hidup.
"Err. Saya ada cakap apa apa ke tadi? "
"Kau-cakap-aku-bodoh! Kau lupa?!!"
Kepala nura ditunjal perlahan. Dia tahu nura tak sengaja memanggilnya begitu.
"Ish nura. Aku tak tau lah main ni"
"Nak saya tolong? "
Satu suara menyapa mereka berdua. Nura dan taehyung berpaling.
"Kau ni siapa?"
Soal taehyung. Takda adab langsung alien ni tau!
"Saya kang daniel."
"Hab-"
Kata kata taehyung dipotong oleh nura
"Oh. Encik nak tolong?.. Boleh boleh"
Lengan taehyung dicubit nura. Taehyung mencebik. Eii dia ni. Aku tarik mulut kau tu kang baru kau tau.
Gelang diambil oleh kang daniel.
Sekali balingan, dua gelang berjaya masuk kedalam botol yang ditetapkan. Nura melompat gembira. Taehyung pula dah jeling Mamat sepet sebelah dia ni. Eii. Mata macam tak boleh lagi besar!.
"Nah"
Anak patung nura ambil.
"Gomawo!!. Oh. Hadiah dia ada dia kan. Awak ambil lah satu. Saya kasi. Bagi girlfriend awak! "
"Haha. Saya mana ada girlfriend"
Kang daniel mengusap tengkuk belakangnya.
"Oo. Emm. Bagilah kucing awak. Boleh dia peluk kalau dia nak tidur nanti"
"Hee. Okealah. Oh btw saya nura"
"Ooo nura. Datang sini seorang ke? "
Bodoh bin bebal punya soalan. Dah terang terang tadi dia bergaduh dengan taehyung. Boleh pula dia tanya datang sorang ke?!
"Ermm sa-"
"Ehemm"
Taehyung berdehem. Dari tadi dia perhati je dua orang ni tau. Kau pikir aku tunggul kat sini?!
"Laa. Ada orang. Maafkan saya.. Saya tak perasan. "
Kata kang daniel seraya menunduk tanda memohon maaf. Alahai. Sopannya suami author ni!
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfiction"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...