bitch

4.7K 485 271
                                    

"nu..nura"

nura menoleh 

"ye.. encik nak cakap apa apa ke?"

"aku boleh jelaskan apa yang kau nampak tadi"

"takpe la encik taehyung, saya pun kena pergi"

baru beberapa langkah nura ingin pergi meninggalkan mereka, tanggannya direntap. terus sahaja tubuhnya dipeluk oleh kim taehyung.

"maafkan saya  nura"

aira yang berada disitu hanya mendiamkan diri. 'biarkan mereka berdrama dulu,nanti kau dah tak dapat peluk taehyung lagu nura' sempat lagi aira tersenyum sinis lalu menundukkan muka.

"nura.. sa-"

tubuh taehyung ditolak. 

"nantilah kita cakap pasal ni"

sebelum berlalu, sempat nura menghadiahkan senyuman nipis kepada aira. ya perempuan yang bakal mengambil alih tempatnya sebagai isteri taehyung.

laju sahaja kakinya menapak meninggalkan pejabat milik kim taehyung itu. taehyung pula masih mengejar nura. 

"nura tunggu saya. balik dengan saya"

panggilan taehyung tidak diendahkan.

pinnnnnn

bunyi hon membuat nura tergamam. terus sahaja tubuhnya ditarik oleh seseorang lalu dipeluk.

"nura!. kau ni kenpa?!. kau tak reti nak tengok kiri kanan ke masa melintas!! nasib aku ada!. kalau tak... ish!!"

jungkook mendengus. sakit jantungnya melihat nura yang hampir dilanggar. nura masih dipelukkannya. 

"nura?.. kenapa ni?. kenapa nangis?"

soal jungkook lembut. 

terus sahaja nura memeluk jungkook. erat. dia perlukan seseorang untuk tenangkannya waktu ini. 

taehyung yang melihat aira memeluk lelaki lain hanya terdiam. aira pula memaut lengan taehyung dan mengajak taehyung pergi dari situ.

"dia... dia tipu aku kook"

"kenapa? siapa tipu kau? cousin kau ke? takkan ni bukan office dia? habistu kemain lama kau kat dalam kenapa?. kena marah dengan boss office ni?"

soal jungkook. nura yang masih dalam pelukkannya hanya menggelengkan kepala

"habistu?. ishh. dah jum kita masuk dalam kereta dulu"

skip

"sayang, awak okea tak ni?"

soal aira. dari tadi taehyung hanya membisu. eish nura ni kacau kebahagiaan orang!!!

"kita balik harini"

"tapi tae, urusan kita kat busan ni belum settle. projek ni projrk besar sayang"

pujuk aira. aira mendengus. mesti tujuan taehyung untuk pulang harini nak pujuk nura. shitt!. mengada.

"takpa. nanti saya suruh mingyu datang sini. jum kita balik"

tangan aira digenggam erat sebelum keluar dari pejabat tersebut. 

..............

"nura?"

"wey. sudahla tu menagis"

"kau kenapa wey. risau lah aku"

seperti tadi, nura hanya mendiamkan diri. air mata dari tadi dibiarkan mengalir. 

[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTHWhere stories live. Discover now