kidnap

5.3K 544 213
                                    

OK FIRST, AYE NAK PROMOTE FF @kimsbngtn punya ff PERSONAL ASSISTANT KSJ. Aku pun belum baca ff tu. nanti aku baca.. macam best cerita ni. baca tau!. seokjin tuh. 

..............................

dah dua hari nura berkurung dalam rumah. takut. dia takut dituduh sebagai pembunuh. ya bayi yang aira kandungkan gugur. haritu, ada juga jungkook datang untuk pujuk nura keluar makan. tapi, pintu rumah dikunci. 

jungkook juga cakap yang taehyung cari nura di sekolah. tapi tak jumpa. taehyung marah jungkook. masa tu taehyung kata yang nura pembunuh. dia bunuh bayi aira. tapi.. jungkook tetap cakap yang dia tak tahu nura dekat mana.

dia sudah bersumpah. dia tak akan tengok muka taehyung dan aira lagi.

krekk..

bunyi tingkap biliknya dibuka. 

nura menoleh. 

kelihatan satu figura sedang berdiri menghadapnya sambil memegang.. kayu?

"k..kyungsoo?"

"hai sayang"

"aa...awak buat apa kat sini?"

tanpa menjawab soalan nura, perlahan lahan kyungsoo mendekati nura sambil tersenyum sinis

"kyungsoo!!!! jangan dekat lah!!"

"alaa. apa jerit jerit ni sayang?. macam tak pernah jumpa saya je"

"aku cakap jangan dekat dengan aku! kayu tu kau n-"

bukkkk

laju sahaja kyungsoo menghayunkan kayu itu ke leher nura

nura rebah. kini, dunianya gelap. 

...................

"taehyung"

panggil aira lembut. ya sekarang ni dia masih berada dihospital. ada juga sedikit rasa sedih dalam dirinya bila anaknya gugur. tapi dia tak kesah sangat. lagipun, anak tu bukan dari benih taehyung. 

"ye? sayang nak apa?"

"kenapa awak benci sangat dengan nura?"

taehyung mendengus. tak pernah pernah si aira ni cakap pasal nura. 

"sayang.. saya tak nak cakap pasal pelacur tu"

"tapi dia isteri awak"

"aira.. stop it"

"kenapa eh awak beli dia sedangkan awak cakap dia pelacur? kenapa awak jadikan dia isteri awak kalau awak tahu dia pelacur?. kenapa awak buat dia mengandung kalau awak jijik dengan dia?"

taehyung terdiam. kenapa tiba tiba aira cakap macam ni.

"aira. sudah lah tu. awak stres sangat ni. sebab tu awak cakap benda bukan bukan"

taehyung cuba membaringkan aira semula tapi, tangannya ditepis lembut oleh aira. 

"sayang. mungkin kita tak ada rezeki nak jaga anak ni. tapi, kita boleh usaha lagi"

kata taehyung. aira hanya mendiamkan diri. bila dengar apa yang nura cakap haritu, hati dia sedikit tersentuh. 

"awak yakin ke anak yang saya kandungkan ni awak saya?"

"yakin lah. apa awak merepek nii"

"kenapa awak tak yakin anak yang nura kandungkan tu anak awak?"

"aira. jangan buat saya marah kat sini"

perlahan lahan, air mata aira gugur. 

"tae. awak tahu tak. nura setia dengan awak. saya ni je yang curang dengan awak. anak yang saya kandungkan ni bukan anak awak. tapi anak kyungsoo. dia bukan oppa saya. dia namchin saya. sebenarnya, dia suruh saya kahwin dengan awak supaya saya dapat tolong dia bayar hutang dia. saya yakin anak yang nura kandungkan tu anak awak. 

awak tahu tak. sepanjang awak sakit.. nura yang jaga awak. nura yang lapkan badan awak. saya? huh saya keluar dengan namchin saya sedangkan suami saya sakit. macam tu lagi awak nak pertahankan saya?. nura tak pernah kurang ajar dengan saya walaupun saya dah rampas awak. dia hirmat saya. mungkin haritu dia tak boleh sabar. 

saya tahu saya salah taehyung. maafkan saya. lepasni saya dah tak kisah kalau awak nak ceraikan saya. apa yang nura cakap kan tu betul. saya sendiri sakit hati bila kyungsoo sebut nama nura. inikan nura. mesti dia lagi sakit hati bila saya rampas suami dia. rampas kebahagiaan dia. awak patut jumpa dia taehyung."

taehyung terdiam. perlahan lahan, dia cuba fahamkan apa yang aira cuba sampaikan. 

taehyung bangun.

"aku ikhlas cintakan kau aira. tapi, kau mengandungkan anak orag lain?!. aku pukul isteri aku semua sebab kau!. aku tinggalkan dia. aku hina dia.. itu semua sebab aku sayangkan kau. aku dera dia!. baru sekarang kau nak mengaku semua ni perempuan?!. aku fikirkan nura yang sial.. rupanya kau lagi sial!"

aira hanya mampu menundukkan kepala. dia akan terima apa sahaja yang taehyung akan buat pada dia. lagipun, ni memang salah dia.

"kat mana aku nak cari dia?"

soal taehyung. nada suaranya berubah perlahan. tak guna dia menjerit jerit. lagipun, benda tu semua dah belaku. 

aira menggelengkan kepala. 

"lepas ni, aku uruskan penceraian kita"

kata taehyung dan terus meninggalkan aira. 

sekarang ni.. orang yang patut dia jumpa adalah jungkook. ya jungkook. mesti namja tu tahu nura dekat mana. 

....................

perlahan lahan nura membuka matanya. sakit ditengkuknya membuatkan dia tertunduk. 

"aku kat mana ni?"

"kau dekat tempat aku"

suara garau seseorang membuatkan nura tersentak.

"so macam mana nura?. best tidur?"

soal kyungsoo

"apa lagi kau nak kyungsoo. kita dah tak ada apa apa hubungan lah!"

"memanglah kau dengan aku tak ada apa apa hubungan tapi, aira"

"aira?"

"kau perempuan!. kau yang buar aira gugur kan?!!"

jerit kyungsoo. rahang nura dicengkam.

sedikit pun nura tidak mengalirkan air mata. dia sudah biasa. bahkan, dia pernah kena lebih teruk lagi. 

"well. aku pun sebenarnya bukan nak anak tu pun"

"tapi!!!. kau tahu tak anak tu satu satunya cara untuk aku dapatkan harta taehyung!"

"kyungsoo. tolonglah lepaskan aku"

"sekali lagi kau berbunyi, peluru pistol ni hinggap dekat kepala kau"

tbc

abaikan typo. haha harini author plan nak buat double update!. tapi, kena tunggu vote sampai 150 aa. comment pun. kalau tak. esok baru author sambung. hahahaha. 

nak tanya. sebenarnya, apa korang fikir akan jadi?

 author nak tengok siapa yang betul hahahaahahah. 

hahahahaha. ok bye.. muah muah muah!!!!!!

[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTHWhere stories live. Discover now