Nura tersentak apabila merasakan ada sesuatu yang memeluk pinggangnya. Huh. Tak selesa!. Dah la berat!
Mata dibuka perlahan.
"Ta.. Taehyung? "
Soal nura perlahan pada diri sendiri. Dia sendiri terkejut melihat dirinya dan taehyung serapat ini. Rapat. Rapat sangat. Sangat.
Muka taehyung yang tenang itu diteliti. Dari rambut lembut taehyung, kening yang sedikit tebal dan tersusun, mata yang sedikit sepet, hidung pula tidak terlalu mancung. And. Stop. Bibir dia. Comel. Kecil dan sexy!. Ahh nura.. Apa kau ni!!.
"Aku handsome kan? "
Nura tersentak. Mata cuba dilarikan memandang kearah lain.
"Alaa. Asal tak pandang aku lagi"
"Apa awak ni. Dah bangun lah. Alihkan tangan awak ni. Berat tau tak"
"Alaa. Bagilah aku peluk kau"
"Aa. Jangan nak mengada sangat. Dah saya nak mandi"
"Mandi dengan aku"
"Yah!. Awak pervert! "
"So duduk diam diam. Bagi aku peluk kau. Kau bising, aku kiss kau"
"Ta-"
"Satu"
"Aw-"
"Dua"
"Arghhh- umphh"
Membulat mata nura apabila taehyung mula menyambar bibirnya. Sebelah tangan memegang Leher nura. Manakala, sebelah lagi memeluk erat pinggang nura.
Nura tergamam.
Setelah beberapa saat, ciuman dileraikan. Nura menyentuh perlahan bibirnya.
"Aku dah cakap jangan bising"
"Yahh!!!!! KKIMMMTAEHHYUNG!!! "
"Apa jerit je-"
"Kim taehyung!!! "
"Ap-"
"Apa awak buat ni!!! "
"Kiss kau"
"Kenapa!! "
Jerit nura lagi. Taehyung membuat muka bosan. Boleh lagi tanya kenapa. Kan aku dah cakap tadi jangan bising.
"Sebab.. Aku sayang kau"
"SAYAN-- sayang? "
Nada suara nura kini perlahan. Betul ke apa yang aku dengar? Dia sayang aku?
"Iyelah. Aku sayang isteri aku yang comel lagi ni!! "
Pipi nura ditarik perlahan. Erk. Kenapa tiba tiba?
"awak sihat ke? "
"Sihat! "
Jawab taehyung sambil tersengih menayangkan senyuman petaknya. Argh!! Jangan buat macam tu!! Comel sangat!!
"Awak ni dah kenapa? "
Kini, pingang nura dipeluk erat. Muka nura dirapatkan kedadanya. Taehyung dah sewel agaknya pagi pagi ni.
"Aku sebenarnya mula sayangkan kau sejak kita kahwin haritu"
"Ha?"
"Sampai bila aku nak marah marah kau kan? Padahal aku sayangkan kau"
"Taehyung. Saya rasa awak patut pergi sarapan kot. Awak lap-"
"Kau tak sayangkan aku? "
Soalan taehyung membuatkan nura tersentak.
Betulke ni taehyung.
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfiction"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...