beli?

7.1K 680 257
                                    

Kereta milik kim taehyung laju meluncur menuju ke satu satunya tempat untuk dia hilangkan tekanan. 

Bingo club. 

Taehyung.

Kereta aku letakkan di vip' parking. Walaupun club ni ramai pengawal, tapi selalu je ada kes curi kereta. 

Kang tak pasal pasal kereta aku yang cantik lagi lawa serta comel ni lesap. 

Ya. Bila nampak je club ni, hilang stress aku.  Belum masuk lagi.  Confirm aku lupa semuanya. 

Banyak yeoja murah yang aku boleh dapat.  Huh.  Tapi belum pernah aku 'test' dorang. Setakat pegang pegang tu ada lah

"Namjoon.  Macam biasa"

"Boleh tapi.. "

"Tapi apa?. Cepat la."

"Uu tak sabar.  Tapi dia ni budak baru.  Baru satu jam lepas sampai"

"So? "

"So harga dia mahal sikit la taehyung.  Dia virgin lagi"

"Mahal?.  Hahaha are you kidding me?. Bagi aku takda istilah 'mahal' bagi yeoja. Nak nak dia jadi pelacur kat sini"

"Yeah. I know you. So kira jadi lah ni?"

"Ofcourse dude"

"Nah kunci.  Have fun!! "

Laju kaki ni pergi ke bilik vip.  Haha.  Orang kaya mesti la vip takkan chokia chokia punya yeoja yang kau nak aku sentuh. 

Excited juga nak tengok perempuan mana yang namjoon kata mahal sangat tu. 

Pintu bilik aku buka. 

Kelihatan satu figura yang duduk di sudut bucu bilik yang dikhaskan untuk pelacur. Kepalanya diangkat. Mungkin perasan yang aku masuk

Wait. Dia nangis? 

Huh. Nak nangis kenapa. Dia yang rela nak masuk sini. Sekarang nak acah acah alim?  Hell. 

Nura

"So.  Kau lah perempuan yang baru sampai tu?".

Soalannya aku biarkan tidak berjawab.  Gila ke nak jawab.  Takkan aku nak cakap  ya. Sayalah tu yang baru sampai tu.

"Haish. Kau ni bisu ke apa?. Ke kau pekak?"

Author

Sekali lagi soalan taehyung dibiarkan tak berjawab.

"Eh. Perempuan!  Aku bercakap dengan kau!"

"E.. Encik nak sa.. Saya buat aa.. Apa?"

"Nak kata bengap nanti kau cakap aku macam macam. Tapi memang bengap pun!.  Kau boleh tanya kau kena buat apa?.  Hey!  Kau kena layan aku lah bodoh!"

Tangan nura direntap kasar menyuruh nura untuk  bangun. Taehyung terus menolak badan nura kedinding. 

"Encik..  To...tolong lah jangan buat saya macam ni.. Sa.. Saya takut.. "

Rintihan nura tak diendahkan taehyung. Terus saja taehyung mecium bibir nura. 

Pangg

Sekali lagi pipi gebu milik kim taehyung ditampar..

"Shitt!  Kau kenapa perempuan!.  Sakit la mangkuk!"

"Sa.. Saya minta ma..maaf.  Saya tak sengaja.. Sa.. Saya terke-"

"Saya saya!.  Bingit telinga aku dengar kau tau!.  Aku cuba nak berlembut dengan kau! Boleh pula kau tampar aku!.  Eh kau kenal tak aku siapa!"

Terus sahaja rambut nura ditarik kasar.  Badan nura ditolak jatuh ke lantai. 

Sakit. Ya. Sakit sangat.  Nura sendiri tidak pernah menyangka yang kehidupan dia akan jadi macam ni.  Jadi pelacur. Huh dalam dunia ni siapa je yang rela jadi pelacur. 

Taehyung duduk menyangkuk dihadapan nura.  Geram dia dengan perempuan ni.  Tak pernah lagi ada mana mana perempuan berani tampar dia. Sedangkan omma dia sendiri pun tak pernah cubit dia. Apatah lagi tampar

"Eh perempuan!   Kau tau tak.  Aku jijik kau sentuh pipi aku tadi.  Walaupun kau tampar aku, kau tak layak pegang aku faham!! "

"Ta.. Tapi..  E.. Encik yang se.. Sentuh saya.."

"Menjawab menjawab! Aku lempang juga kau kat sini kang!"

"Ma.. Maafkan saya"

"Diam!. Tunggu kau. Lepasni aku balas balik apa kau buat."

Nura kaku.  Dia sendiri tak tau apa kesalahan yang dia dah buat sampai park jimin sanggup menjual dia disini. 

Orang macam itu kah yang nak digelarkan sebagai oppa.  Huh Damn!

Pintu bilik dibuka kasar.  Taehyung keluar dari bilik.

"Namjoon aku nak perempuan tu"

"Perempuan mana?"

"Perumpuan yang aku tengah sewa ni lah. "

Namjoon kerutkan dahi. Pelik dengan sikap kim taehyung.

"Tak boleh la taehyung.  Aku dah beli dia"

"Aku bayar"

"Aahh. Kau datang je sini bila kau nak perempuan tu."

"4000000 won?"

"Tae. Jangan macam ni.  Duit aku tak kis-"

"3juta won"

"Okea bila kau nak ambil dia"

Terus bersinar mata namjoon.  3juta. Siapa taknak.  Lagipun bagi kim taehyung. Tiga juta tu tak seberapa. 

Terus taehyung menghubungi PA nya untuk mengharar duit kedalam account namjoon.

Memandangkan dia ceo kim holdings.  So memang senang untuk dia dapatkan duit tu. 

Baginya, duit tu takda nilai berbanding maruahnya yang tercalar kerana ditampar oleh nura.  Walaupun tiada siapa yang perasan, tetap dia sakit hati.

"So. Kenapa kau nak sangat perempuan tu.  Takkan dah jatuh cinta"

Soalan yang dari tadi bermain di dalam fikiran namjoon kini disuarakan. 

"Aku nak ajar dia."

"Ajar apa?"

"Nothing".

"Aa tae. Comeon.."

Namjoon tetap cuba memujuk kim taehyung untuk bercerita.  Tapi usahanya sia sia sahaja.  Terus taehyung keluar Dari bilik pribadi namjoon.

"Ohya.  Lepasni, dia aku punya. Jangan kacau dia arra?"

Sebelum keluar,sempat taehyung memberi amaran.

"Kau ikut aku"

Terus taehyung menarik tangan nura. 

'Apa pula kalini' bisik hati nura.

"Encik..  Encik nak bawa saya pergi mana ni".

"Lepas ni kau aku punya"

TBC

AA MIAN PENDEK.  JGAN LUPA VOTE DGN COMMENT. 💕

[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTHWhere stories live. Discover now