Pagi ni, kali pertama aku bangun dan siapkan sarapan. Sebelum ni omma aku yang akan siapkan sarapan. Lepas omma mati oppa aju beli sarapan kat luar. Taknak aku masak katanya. Tapi tulah. Sanggup dia jual aku macam ni. Sarapan ni Untuk 'tuan' yang dah bebaskan aku dari tempat terkutuk tu.
Ah. Bukan bebaskan tapi dia beli aku. Ya. Untuk kepentingan dia.
"Awal kau bangun"
Aku pusing. Kim taehyung rupanya.
"Saya siapkan sarapan encik lah. Semalam kata saya kena masak kat sini kan?"
Tanpa menjawab soalan aku, terus dia tarik kerusi dihadapan aku dan duduk.
"Kau ni dah kenapa? "
"B.. Bo? "
"Yang kau masak macam dua puluh orang nak makan kenapa. Nasi goreng. Bihun. Mi. Kuey teow goreng. Siap ada karipap lagi"
"Saya tak tau encik nak makan apa. Tu yang saya sediakan awal awal"
"Mulut takda ke nak tanya? "
"Sa.. Sa... Saya.. Err.. Sa-"
"Saya saya!. Kau ni pagi pagi dah buat aku marah! "
Wajah aku tundukkan. Takut nak pandang muka singa jantan ni. Aish! Tak pernah senyum ke!.
"Nura.. "
"Ya"
"So, macam mana keputusan kau? "
"Keputusan apa? "
"Pasal kahwin tu la!. Jgan macam macam. Esok kita kawin"
"Oh.. Kawin.. Ha?!!. Alahh encik.. Saya belum pikir lagi. Saya lupa semalam.. "
"Dah. Kau tak payah nak pikir pikir. Kau ingat aku ni terdesak sangat ke nak kawin dengan kau?"
"Memangpun.."
Suara aku perlahankan. Taknak dia dengar. Kang ada meja makan ni terbang kang.
"Aku dengar nura. "
"Tapi. Saya tak kenal encik "
"Tak kenal aku?. Nama aku taehyung. Kim taehyung. A.k.a abe hemsem"
Bergurau pula.. Kau pikir lawak?
"Bukan tu maksud saya"
"Eish. Bising la kau. Nanti kalau aku dah dapat saham aku, aku ceraikan la kau. Apa susah. Nanti masa tu aku lepaskan kau. Pergi la mana kau nak pergi. aku. Tak. Kesah"
"Encik ingat, kawin ni boleh bawa main main ke?"
Taehyung berhenti menyuapkan makanan. Kepala diangkat memandang aku. Uuu seramm~
"Apa lagi tak cukup dengan aku ni?. Duit aku banyak. Rumah aku besar. Kereta aku? Semua lawa lawa. Ceo syarikat lagi. Nak kata aku tak handsome?. Handsome je aku tengok diri aku ni. Comel lagi. Apa lagi kau nak?"
"Ha. Saham apa lagi yang encik nak? Encik dah jadi ceo kan? "
"Kau tu tak tau apa apa pasal ni semua. Diam je la!"
"Aish. Yelah yelah. Encik janji eh encik tak buat apa apa dekat saya"
"Buat apa?"
"Err.. Ala.. Ya..yang macam suami ist-"
"Kau pikir aku ni selera ke tengok kau"
"Baju semua aku dah siapkan awal awal. Ingat. Kau jangan cuba nak lari. I'm sure. I'll kill you "
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfiction"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...