"asal awak main masuk je bilik ni?"
"er... sa-"
"nu..nura?"
eulra membulatkan mata lalu mengeluh. tak habis habis nura. hot sangat ke nura tu sampai kebanyakkan namja yang aku jumpa semua panggil aku nura.. sampai oppa sendiri pergi london semata mata sebab nura tu.
"maaf encik. saya eulra. jeon eulra"
mingyu menangguk. ada sedikit perasaan terkejut bila dia terjumpa dengan eulra.
"asal ni?"
soal satu suara dari arah belakang membuatkan eulra menoleh.
"kau pergi mana tae?. kesian eulra ni tunggu lama"
kini, giliran eulra dan taehyung yang terkejut.
"er... awak?"
soal taehyung. eulra pula sudah menunduk. tak sangka yang namja ni ceo. ah gosh.. aku pernah tendang dick dia!.
"maakan saya encik. er.. sa..saya balik dululah"
baru beberapa langkah eulra ingin melangkah keluar, namanya dipanggil.
"eulra! kejap"
"er... ye..ye encik?"
jujur, sekarang ni dia takut betul dengan orang dekat depan dia ni. mingyu yanga ada dekat situ hanya memerhati sambil menggigit kuku. err. kejadahnya.
"awak datang nak interview kan?"
eulra menangguk kemudian menggeleng.
"tu tadi, sekarang tak dah. saya rasa saya tak akan diterima"
"saya terima awak"
kata taehyung. dia sendiri tak menyangka yang clon nura ni akan bekerja dekat sini. mungkin, dengan menerima eulra bekerjadisyarikatnya akan menghilangkan rasa rindunya pada isterinya, nura
.......................
malam itu jungkook keluar. rambutnya yang berwarna coklat pekat dan sedikit merah itu di sikat. sudah lebih dua bulan dia menetap di bumi london ini, maksudnya, sudahlebih dua bulan jugalah nura meningalkannya.
rindu? gilake tak rindu. satu satunya yeoja yang pernah buat dia bahagia masa mereka bersama sama dulu. dulu, sebelum nura kawin, semua benda mereka buat bersama. sedih, gembira, masalah yang mereka hadap pun mereka selesaikan bersama.
tapi sekrang, semua tu dah tak ada nura dah tiggalkan dia. sekrang ni, kalau dia sedih sekalipun, nura tak ada untuk dengar masalah dia. nura takda untuk dia jadikan tempat mengadu.
ya, nura dah tunggalkan dia.. selama lamanya.
keusi ditarik dan air latte itu dilatakkan terlebih dahulu dimeja didalam cafe itu.
"boleh aku duduk?"
soal satu duara membuatkan jungkook mendongak. dia mengeluh. sejak kebelakagan ni, dia asyik terjumpa yeoja ini sahaja. meluat tahu meluat.
"banyak lagi tempat kosong. asal kau nak duduk dengan aku?"
kata kata jungkook dibiarkan. terus sahaja kerusi dihadapan jungkook ditarik dan dudk dihadap lelaki itu.
jungkook mendengus. semak lah!
"asal kau macam benci sangat dengan aku?"
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTH
Fanfic"kau sedar la diri kau tuh aku kutip kat mana!. kau takda hak nak halang aku nak kahwin lagi satu ke apa!. kau tu pelacur. kau tu tempat aku lepaskan nafsu je!" "tapi kenapa awak layan saya macam saya penting dalam hidup awak? " "penting dalam hi...