died

5.6K 530 290
                                    

"ok. got it. kat sini"

pistol diajukan tepat pada jantung nura. 

"okealah aku tak kejam. lagipun, kau dah  banyak tersiksa kan masa kau hidup. so.. kita buat cara kasar lah eh"

kata kyungsoo sinis. 

belum sempat kyungsoo menembak, lampu kenderaan dari luar rumahnya menarik perhatiannya. 

"oh. hero kau dah datang. aku ingat dia tak kisah kalau kau mati"

"sudah lah tu kyungsoo"

"shhh.. aku keluar sekejap"

pintu rumah dibuka. 

kelihatan jungkook dan taehyung sedang berdiri betul betul dihadapan pintu pagar rumahnya.

"ha. jungkook. datang pun. eh taehyung?. kau pun ada?. asal.. dah mula risaukan isteri kau ke?"

soal kyungsoo. taehyung dan jungkook kerutkan kening tanda tidak faham.

"mana nura?"

soal jungkook dingin. dari dulu lagi dia memang tak suka ex namchin nura ni.

"kau nak dia?. aku boleh kasi.. tapi.. kau ada bawa barang aku?"

sekali lagi kening jungkook dan taehyung berkerut. 

"barang apa kau ni?"

soal jungkook.

"la.. habistu macam mana kau tahu aku kat sini?"

"aira bagitahu"

taehyung pula yang bersuara.

"aish. kau tak baca mesej aku ke kook. lama aku tunggu kau datang.. tapi, kau tak bawa duit aku?"

"phone aku tertinggal"

"tak apalah, nampaknya, nura memang tak ada peluang untuk hidup"

baru sahaja hendak melangkah masuk, namanya dipanggil. 

"kyungsoo!. kejap. aku boleh bagi kau duit tu. jangan apa apakan nura. berapa kau nak?"

"sorry lah kook. aku tak suka bagi orang peluang kedua. aku bukan macam nura"

sedikit pun dia tak menoleh kearah jungkook dan taehyung. pintu pagarnya masih dikunci dari dalam tidak membenarkan jungkook dan taehyung masuk. 

pimtu rumahnya pula dikunci. jeritan taehyung dan jungkook tak diendahkan. 

"so nura, kau tak bernasib baik harini"

nura hanya menunduk. dia akur dengan apa yang bakal dilakukan oleh kyungsoo. sudah penat dia menangis, memohon , merayu kepada kyungsoo supaya melepaskannya.. sedikit pun tak berkesan. 

"first, maafkan aku okea. and last. gudbye sayang"

bang bang

dua das tembakkan tepat mengenai jantung nura. 

darah yang keluar dari badan nura membuatkan kyungsoo tersenyum sinis. setitik demi setitik air matanya juga keluar. 

taehyung dan jungkook yang mendengar bunyi tembakkan itu terus sahaja merempuh pintu pagar rumah kyungsoo itu menggunakan kereta milik jungkook. 

pintu rumah itu pula ditolak kuat oleh jungkook dan taehyung. 

membulat mata mereka berdua bila melihat keadaan nura yang terkulai lemah sambil badannya diikat di sebuah kerusi. bau hanyir pula menusuk hidung jungkook dan taehyung. 

darah. 

"nura!!"

jerit jungkook. taehyung pula sudah terduduk melihat keadaan nura seperti itu. 

[DIBUKUKAN] MR.FLINT - KTHWhere stories live. Discover now