Találós kérdés következik. Nektek milyen a kedvetek hétfő reggel?... Na képzeljetek el engem annak a százszorosába. Egyetlen jó volt ebben hétfőben, az, hogy mindjárt kedd. A hajam alvás közben teljesen összgubancolódott, úgyhogy reggel a tükör előtt ácsorogtam körülbelül fél órát, mire ki tudtam volna fésülni anélkül, hogy beleragad a fésűm, és ráncigálom 5 percig.. Aztán jött az arclemosásom, amivel sikeresen a pólómra borítottam egész pontosan 3,428 centiliter vizet. Nem akármilyen vizet ám! Forrót. Úgyhogy nagyon sajnáltam szegény szomszédokat, amikor elkezdtem sikítozni, hogy a #&@.!!! Szóval elég izgisen telt a reggelem.. Abban az egyben mondjuk, szerencsés vagyok, hogy nem, mint vagyok olyan, mint a többi lány (*beskatulyáz*), én 5 perc alatt képes vagyok kiválasztani a ruháimat, és felöltözni. Szokásom szerint a szakadt farmerom, az enyhén kinőtt bakancsom, egy szürke hosszú ujjú volt rajtam a kedvenc mályva színű sálammal, a bőrdzsekimmel és a fekete sapkámmal. Basszus az ujjatlan kesztyűt majdnem kihagytam... még ilyet!
Bedugtam a fülembe a fülhallgatót és elindultam. Miközben a Glee – Yesterday-t hallgattam, olyan volt, mintha direkt mindent úgy csinált volna a természet, hogy illjen az elképzeléseimhez.. Elsétáltam néhány fa mellett, amikről még mindig hullott néhány vöröses, narancssárgás, sárgás levelek mellett. A nagymenő lányok csoportban mentek a suliba, mellettem néhány szerelmes-pár ment el kézenfogva.. (*Forever Alone*).. De nem zavart. Ha zenét hallgatok, csak kizárom a világot, mintha nem is létezne. Ha jön valaki, akivel szembe találkozok, kötelessége kivárni, hogy az általam éppen hallgatott számnak vége legyen, mert ameddig annak nincs vége úgy sem figyelek rá, bármilyen érdekes dolgot is mond. Felőlem mondhatja, hogy hármas ikrekkel terhes, egy bankrablótól, aki meg fog ölni. Nem érdekel, mert én a pillanatnak élek. Minden más csak utána jön. (*Uhh, say we'll be together every day... Got to get you into my life!*)
Kicsit sem nézhettek egyébként a többiek hülyén rám, egy majdnem végzősre, amikor betáncoltam a suliba, mint valami hülye cheerleader. A második emeleten már léggitár volt rajtam, és a barátaim enyhén érdekesen néztek rám, amikor Slashes mozdulatokkal berobogtam az osztálytermünkbe. Letettem a tatyómat a székemre, és odamentem kis csapatunkhoz.
Éppen valami roppant fontos dolgokról beszéltek a többiek. Elfelejtettem bemutatni őket. Excuse moa! Adam L.(nem, nem a Lambert, de neki is jó hangja van!), Cory K., Lottie P. és Jamie V. Várjatok hadd tisztázzak valamit először. Adam lány, Jamie pedig fiú. Igen tudom... Hülye szülők. Már bocsánat, hogy nem tisztelem az idősebbeket. Nagyon fura egyébként mert ők mindketten rockerek, és egy párt alkotnak. Ma is mindketten a fekete bőrszerkójukban voltak, Adamnek piros kendő volt a hajában, Jamienek meg kék a kezére kötve. Lottie a legjobb barátnőm az osztályunkból. Kár, hogy nem tudtam neki elmesélni, hogy mi történt hétvégén. Ugyanis éppen versenyen volt.. Kémia versenyen!.. Eszem megáll... Minek kell nekünk még idén is ezt tanulni?! Jah már eszembe jutott... mert nem végeztünk két év alatt a tananyaggal. Mellesleg Lottie az egy átlagos lány, alacsony, vörös haja van. Viszont a szemei.. áhh.. vakítóan zöldek. Olyan, mint a fekete macska, csak vörösben... Szebb is természetesen. Nagyon szeretem, mindig meghallgat, és legalább olyan hülye, mint én, ha nem hülyébb. Most éppen valami youtubes videót mutogatott Corynak, de amikor meglátott odajött, és megölelt. És azt mondta beszélnünk kell... Hmm különös. Hát kimentem vele beszélni a folyosóra.
- Miért Ronantól kell megtudnom mit csináltál?... – nézett rám szúrós tekintettel.
- Öhmm... mit is? – nevettem el magam.. És ő sem bírta tovább a komolykodást.
- Hát, azt, hogy tegnap a tónál vigasztaltad Bonnie Hurtot!
- Jah. Elsírta magát és megvigasztaltam. De más nem történt.
YOU ARE READING
Hayley & Bonnie
Teen FictionAmikor a szülővárosába költözik egy új lány, Hayley Ventie élete fenekestől felfordul. Minden, amit addig gondolt az életről megváltozik, amikor megismeri Bonnie-t.