Zvono mobilnog telefona bilo je ono koje je razbilo spokojnu tišinu i prekinulo san mladića kose boje neba. Ispustio je blagi uzdah i nevoljno dohvatio telefon. Blještavi ekran ga je na trenutak zaslepeo, te je mladić ljutito protrljao oči, a tek onda obratio pažnju na vreme; već je prošlo podne. Uspavao se, a obećao je Jiminu da danas dolazi u kafić.
"Sranje, sranje...", mumlao je konačno otvarajući poruku.
Joon: ne plaćaš me dovoljno
za svaki put kada ti pomognem
da se zbližiš sa JiminomYoongi: nešto mi govori da
treba da ti odgovorim čistim
sarkazmom, ali sam se ipak
predomislioSpustio je telefon pored glave zatvorivši oči. Bio je premoren, kao da celu noć nije spavao, ali ono što se juče desilo mu nikako nije izlazilo iz glave. Vrlo brzo se našao u sedećem položaju gledajući unaokolo svojim umornim i teškim očima.
"Ustani iz kreveta...", govorio je glas u njegovoj glavi.
Ponovno zvonjenje telefona prouzrokovalo je njegovo frktanje. Imao je poziv od Namjoona. Uzdahnuo je javivši se.
"Po prvi put u životu nemam želju da ubijem osobu koja me je probudila", rekao je čuvši Namjoonov smeh.
"Sjajno. To znači da ti je juče bilo baš lepo, zar ne?", izgovorio je Namjoon zadirkivajući Yoongija.
"Ammm... O čemu ti to?", rekao je Yoongi mentalno se udarivši.
"Jimin nam je sve rekao. To je Park Jimin. Osoba koja ne krije svoju sreću kao ti i osoba u koju si ludo zaljubljen", rekao je drugi.
Yoongi je osetio kako crveni i par sekundi je samo ćutao, a potom se nakašljao spremajući se da odgovori.
"Vi nemate pojma ni o čemu. Reci Jiminu da dolazim. Kretenu", odgovorio je Yoongi uzdahnuvši.
Ponovo se začuo Namjoonov smeh.
"Da, da, čekamo te. Bilo je i vreme da podigneš zadnjicu iz kreveta", rekao je spustivši slušalicu.
Yoongi se bacio nazad u krevet ponovo uzdahnuvši.
"Nadam se da Jin nije tražio detalje dok je ispitivao Jimina...", promumlao je.
U tom trenutku setio se da bi zaista bilo krajnje vreme da ustane i ispuni obećanje - ode do Jimina.
***
Napolju je bilo svežije nego inače i Yoongi je jedva čekao da uđe u topao kafić i vidi svoj spas, tačnije mladića zlatne kose. U ruci je nosio ružu koju je kupio usput, a trebala je predstavljati neki vid izvinjenja zbog kašnjenja.
Ubrzo, našao se na željenom mestu. Čim je kročio unutra, osetio je prijatan miris kafe i neku lepu atmosferu. Ni Namjoon, a ni Jin nisu mu bili u vidokrugu, ali osoba zbog koje je došao - jeste.
Kada ga je ugledao, njegove usne su automatski formirale osmeh dok je prilazio šanku. Međutim, ugledao je još nekog; onu riđokosu devojku. Stajala je ispred Jimina nameštajući mu karticu sa imenom i nešto pričajući.
Stisnuo je stabljiku crvene ruže koju je držao u ruci osećajući kako ga poneki trn probada.
"Jimine!", povikao je Yoongi kako bi mu privukao pažnju i dao do znanja da je stigao.
Mlađi je odmah okrenuo glavu čuvši dobro poznati glas i ugledavši starijeg. Srećno je potrčao ka njemu ostavljajući Minu samu. Njen izraz lica se promenio kada je videla kako mu je Jimin uleteo u zagrljaj.
"Nedostajao si mi", prošaputao je Jimin pre nego što se odvojio od starijeg.
"I ti meni", rekao je Yoongi pružajući mu ružu.
"Izvini što sam ovoliko zakasnio, ali uspavao sam se..."
Mlađi se nasmejao uzimajući cvet, a potom ga približivši svom nosu. Primetio je Yoongijev zabrinuti izraz lica.
"U redu je. Drago mi je da si ipak došao", rekao je Jimin uhvativši ga za ruku.
Odveo ga je do 'njihovog' stola, a potom su obojica seli. Yoongijev pogled susreo se sa Mininim koji je sve vreme bio fokusiran na njih. Pitao se šta li kog đavola ona želi, mada, usredsredio se na Jimina.
"Sinoć mi je bilo zaista lepo", progovorio je mlađi stidljivo skrenuvši pogled.
Sama pomisao na Yoongijeve usne i dodire činila ga je nervoznim, dok su njegovi obrazi poprimali blago crvenu boju.
Yoongi se nasmejao uhvativši ga za ruke i ostavivši nežan poljubac na njima. Taman kada je želeo da nešto izgovori i da Jiminu do znanja da je takođe uživao, osetio je nečije ruke na svojim ramenima.
"Vidi, vidi, ko je to odlučio da dođe?", rekao je Namjoon sada se nalazeći pored Yoongija.
Stariji ga je pogledao.
"Zdravo i tebi", hladno je rekao.
"Neću da vam smetam, ali ne zaboravite da ste na javnom mestu", rekao je Namjoon kroz smeh.
Yoongi je namršteno gledao kako mladić kose boje breskve odlazi do crnokosog mladića i grli ga, a potom pokazuje na njihov sto. Jin mu je veselo mahnuo pokazujući koliko je, u stvari, srećan zbog njih dvojice.
"Sve si im rekao?", izgovorio je ponovo pogledavši u mlađeg.
Jimin je prošao rukom kroz kosu.
"Izvini, nisam mogao da se suzdržim. Morao sam da svoju sreću podelim sa nekim...", odgovorio je.
Yoongi je uzdahnuo ustavši sa stolice i našavši se ispred njega. Nagnuo se ka njemu nežno ga poljubivši neobraćajući pažnju na ljude oko sebe. Neki su ih zbunjeno gledali, dok su drugi izgledali srećno time pokazujući koliko im je njihov poljubac bio lep prizor.
Mina se u mestu zaledila ispustivši staklenu čašu onog momenta kada ih je ugledala.
YOU ARE READING
Rain | [m.yg & p.jm]✔
FanfictionJimin je postao Sunce jednog Meseca. Najviši rank: #7 u Fanfiction-u |18/10/2017| Knjiga sadrži pojedine 15+ scene. Cover by: -your-last-wish- ❤