X

403 67 52
                                    

"Oprosti mi", rekao je Yoongi pogledavši u Jimina koji je ćutke stajao pored.

"Zašto si to uradio? Zašto me nisi poslušao?", izgovorio je Jimin na ivici suza.

Lagano je uhvatio starijeg za ruku podigavši mu rukav duksa koji je otkrivao sveže rane. Obuzeo ga je osećaj tuge.

Yoongi je i te kako osećao krivicu jer je prekršio dato obećanje.

"Zašto...?", ponovio je Jimin tužno ga pogledavši u oči.

"Rekao sam ti da ponekad ne mogu da kontrolišem emocije... Pokušao sam da svoja osećanja stavim na papir i... nisam uspeo", odgovorio je stariji pokazujući na izgužvane papire bačene na pod.

Jimin je uzeo jedan od izgužvanih komada papira i, iako je Yoongi pokušao da ga spreči u nameri da pročita napisano, nije uspeo.

"... Ponovo to radim... Jedino Sunce u mom životu je on... Ne mogu da se kontrolišem... Oprosti mi...", Jimin je čitao pojedine rečenice osećajući kako mu se srce slama na sitne komade.

Yoongi je nemoćno stajao moleći se da mlađi ne ode, ne sada. Lagano mu je prišao s leđa nesigurno, ali čvrsto ga zagrlivši.

"Oprosti mi... ali pokušao sam", rekao je tiho trudeći se da smiri mlađeg.

Drugi se okrenuo susrevši se sa Yoongijevim pogledom. Uhvatio ga je za ruku lagano spustivši usne na njegove sveže rane i stare ožiljke. Na svaku ranu ostavio je mali i nežan poljubac.

Stariji nije bio siguran da li je pametno išta reći, ali bio je siguran u to da njegovo srce nakon ovoga neće imati mira. Ćutke je gledao u Jimina koji ga je i dalje držao za ruku. Želeo je da mu pokaže koliko mu znači, međutim, još uvek nije znao kako.

Njegova osećanja bila su upravo ono nad čime je gubio svaki vid kontrole.

"Nemoj nikada više. Preklinjem te", rekao je Jimin pustivši ruku starijeg.

"Boli me dok te gledam ovakvog. Pokušavaš da sakriješ kako se osećaš, ali od mene ipak ne možeš."

Uzdahnuvši, Yoongi je pognute glave seo na kauč. Reči nisu izlazile iz njegovih usta.

"Yoongi, molim te. Ne možeš da se povređuješ", nastavio je Jimin nakon što je seo pored Yoongija.

"Misliš li da je tako lako da prestanem?!", povikao je stariji naglo podigavši glavu.

Njegov glas zvučao je hrapavije i ozbiljnije nego inače i Jimina je, na neki način, uplašio. Yoongi je upravo povisio glas na njega, a to se nikada do sada nije dogodilo. Mlađi je bio siguran da se neće ni dogoditi, ali izgleda da se prevario.

Shvativši da je pustio osećanja da upravljaju njime, Yoongi je prošao prstima kroz kosu i ruku stavio na Jiminovo rame.

"Izvini, ja... ne znam šta je ono bilo. Samo želim da znaš da nisam hteo da vičem i da mi znači to što si uz mene. Zaista", promuklim glasom rekao je Yoongi.

Jimin je svoj pogled, koji je do malo pre bio uperen u prazno, usmerio ka Yoongiju. Tako je želeo da pomogne, ali iako mu je Yoongijevo stanje bilo vrlo dobro poznato, osećao se nemoćnim.

"Nema potrebe za izvinjenjima. Ja želim da ti pomognem. Možemo zajedno da rešimo ovo...", rekao je gužvajući onaj komad papira sa koga je malo pre iščitao pojedine neuredno napisane rečenice.

Iz glave mu nije izlazila jedna od njih:
"... Jedino Sunce u mom životu je on...". Nije bio siguran o kome se radi, ali znao je da je želeo da postane to Sunce.

"Hvala ti... Jednostavno ne znam šta drugo da kažem", izgovorio je Yoongi uzaludno pokušavajući da kaže nešto pametnije i bolje.

Ispustivši papir, Jimin ga je nežno uhvatio za ruke. Yoongi je ponovo osetio toplinu njegovog dodira koja ga je smirivala i davala mu osećaj sigurnosti. Gledali su jedan drugog pravo u oči.

"Yoongi... Dozvoli da budem tvoje Sunce...", tiho je rekao mlađi blago mu se približivši.

"Ti i jesi moje Sunce. Nisam imao hrabrosti da ti priznam koliko mi značiš. Mislio sam da me nećeš razumeti, da će biti problema jer se ne poznajemo dugo... Ali dogodilo se suprotno...", rekao je Yoongi zatvorivši oči u znak olakšanja.

Osećaj zaljubljenosti koji je vladao Jiminovim telom u potpunosti ga je zaposeo. Obećao je sebi da nikada neće ostaviti drugog, ma šta bilo.

Trenutno nije znao šta da odgovori, ne jer je ostao bez reči, već jer je smatrao da su reči, sada, suvišne.

Jimin je postao Sunce jednog Meseca.

Rain | [m.yg & p.jm]✔Where stories live. Discover now