XIX

403 59 50
                                    

Dim cigarete činio je mračnu prostoriju poprilično zagušljivom. Mladić izbledele kose sedeo je za radnim stolom pišući. Još samo par minuta delilo ga je od ponoći i početka jednog vrlo važnog dana - Jiminovog rođendana. Nije uopšte spavao, niti mu je to bilo u planu. Sebi je zacrtao da će završiti ovu pesmu, po svaku cenu.

Alarm njegovog telefona se oglasio i mladić je odmah znao šta to znači; ponoć je. Ugasio je cigaretu i uzeo mobilni u ruke sa namerom da prvi čestita rođendan svom voljenom. Oduvek je smatrao da je bio loš u pisanju takvih poruka, ali sada, po prvi put u životu, dobio je želju da se potrudi.

Yoongi🌙: Verovatno spavaš,
ali samo sam želeo da ti čestitam
rođendan. Hvala ti na svemu, volim
te puno i ti to znaš. Takođe znaš da sam loš u ovome, ali nadam se da mi ne zameraš. Srećan rođendan,
ljubavi ❤☀

Uzdahnuo je čitajući ono što je upravo napisao. Bilo ga je sramota, ali ipak je kliknuo na 'pošalji'. Pošao je da dohvati cigaretu, ali shvatio je da je ugašena i bačena u sopstveni pepeo. Odmahnuo je glavom pogledavši u papir. Nameravao je da nastavi sa pisanjem, ali mu je vibracija telefona skrenula pažnju.

Jimin☀: Hvala ti, ljubavi. Ne
brini, ova poruka mi znači više
od svih koje sam do sada dobio i
koje ću dobiti. I ne, ne spavam
upravo zbog silnih poruka i video poziva od prijatelja iz Busana.
Jedva čekam da te vidim,
volim te ❤

Poruka koju je stariji pročitao mu je istog momenta izmamila osmeh na lice i prouzrokovala nalet inspiracije.

Yoongi🌙: Vidimo se
uskoro ❤

Iskucao je novu poruku što je brže mogao, a onda se odmah vratio na pisanje. Bio je siguran da će pesmu definitivno završiti na vreme.

***

Bez obzira na to što je danas 'njegov dan', Jimin je ustao rano i spremio se za posao. Nije očekivao nikakva iznenađenja, niti poklone i bio je zadovoljan porukama koje je dobio. Smatrao je da su one sasvim dovoljne.
Stao je ispred ogledala rukom nameštajući kosu i razmišljajući o tome kako jedva čeka da vidi Yoongija. Setio se i velike obaveze koja ih čeka kada Jin i Namjoon odu, te je osetio blagu tremu.

Uzevši jaknu, napustio je svoj dom i krenuo na posao. Do kafića mu nije trebalo puno vremena. Ušavši unutra, sve je izgledalo normalno. Bar do onog momenta kada je Jin iskočio ispred njega držeći tortu u rukama. Onda su se pojavili i Namjoon i Yoongi sa rođendanskim kapama na glavama.

"Srećan rođendan, Jimine!", povikala su sva trojica uglas, pritom pokušavajući da zvuče sinhronizovano, što baš i nisu uspeli.

Jimin se široko nasmejao primetivši koliko su se zapravo potrudili. Svakog je posebno zagrlio pazeći da ne obori tortu iz Jinovih ruku. Prišao je Yoongiju poljubivši ga, a potom ga i čvrsto zagrlivši. Miris mente i toplina starijeg bile su dve stvari koje su mu govorile da se nikada ne pomera iz tog položaja.

Začulo se Namjoonovo proklonjanje konfeta koje nikako nisu htele da izađu iz 'štapa', ma koliko on stiskao i lupao isti.

"Pokvarićeš ga!", histerično je rekao Jin uzevši štap iz Namjoonovih ruku.

Malo ga je pritisnuo i konfete su izletele uz blagi pucanj. Jimin se trgao i pogledao u njihovom pravcu, a potom je pogled vratio na Yoongija i ponovo ga poljubio.

"Hvala vam, zaista nije trebalo", rekao je neskidajući osmeh sa lica.

"Ma nemoj", izgovorio je Jin napravivši ljutit izraz lica.

"Idem da posečem tortu, ali pre toga ću da naglasim da sam je lično ja pravio", nastavio je krećući se ka šanku.

Niko od njih nije obraćao pažnju na mušterije koje su prisustvovale ovome. Jiminov pogled sreo se sa Mininim, te joj se on nasmejao na šta je devojka spustila pogled. Osmeh sa njegovog lica vrlo brzo je nestao i sada se osećao pomalo glupo. Njegovo razmišljanje prekinuo je Yoongi koji ga je ponovo čvrsto zagrlio.

"Mogu li da pozajmim ključeve tvoje kuće?", iznenada je upitao stariji.

"Zaboravio si nešto?", rekao je Jimin izvadivši ključeve iz džepa svoje jakne.

"Mhmm... Vraćam se brzo", odgovorio je Yoongi poljubivši mlađeg u obraz, a potom trčećim korakom krenuvši ka vratima.

***

Čim je naštimao klavir, bacio se na probno sviranje novokomponovane pesme. Zvučala je mnogo bolje nego što je zamišljao i zbog toga je bio zadovoljan. Željno je iščekivao da Namjoon i Jin dovedu Jimina i vrlo često je gledao na sat. Od nervoze je nameštao već savršeno nameštene ukrase i cveće koje je držao u rukama. Čuvši otvaranja vrata i buku, znao je da su stigli.

"Y-yoongi? Jin mi je rekao da ne skidam povez sa očiju... Spominjao je neko iznenađenje...", začuo se Jiminov glas iz hodnika.

Yoongi se mentalno udario setivši se da je Jinu napomenuo da ne govori ništa. Izašao je iz dnevne sobe i prišao Jiminu koji se nalazio na početku hodnika. Nežno ga je uhvatio za ruku i odveo do prostorije u kojoj se nalazilo njegovo iznenađenje.

"Skini povez", tiho je rekao Yoongi osećajući nervozu.

Jimin je polako odvezao parče tkanine i ugledao starijeg sa cvećem i papirima u rukama ispred sebe.

"Srećan rođendan, ljubavi", rekao je pruživši mu buket prelepih crvenih ruža koje je Jimin obožavao.

Mlađi mu je skočio u zagrljaj, bio je istinski srećan. Ostavivši nekoliko poljubaca na Yoongijevim usnama, pomerio se pogledavši ga u oči.

"Prvo, izvini što nije nešto bolje. Drugo, trudio sam se da pronađem lep poklon, ali mi se ništa nije dopalo. Zbog toga sam ti napisao pesmu i, simbolički, nazvao je 'Mesečevo Sunce'. Ti vrlo dobro znaš zašto je to tako", rekao je Yoongi nesigurno gledajući u papire sa notama.

Jimin je osetio kako mu se oči pune suzama i kako iste polako klize niz njegove obraze. Ponovo je zagrlio starijeg naslonivši glavu na njegovo rame. Suze su još uvek lile niz njegove obraze. Osetio je Yoongijevu ruku koja ga je nežno mazila po kosi.

"Hvala ti", izgovorio je Jimin tiho jecajući.

"Ne plači, danas je tvoj dan", prošaputao je Yoongi.

Mlađi se odvojio od drugog blago se nasmejavši. Ubrzo su se obojica našli za klavirom gledajući u papire.

"Prvi deo pesme predstavlja mene, drugi deo tebe, a kraj nas, tačnije Sunce koje je Mesecu vratilo davno izgubljeni sjaj."

Na te reči, Yoongijevi prsti su zaigrali po dirkama stvarajući prelepu melodiju.

[A/N:

Nemojte vi meni "Ne znam šta je štap sa konfetama". To vam je ona malo deblja kartonska cev koju pritisnete i bum! - konfete :')

Rain | [m.yg & p.jm]✔Where stories live. Discover now