Y/N Smut bölümü..
Sehun parmaklarının hareketiyle kıpırdanan hyunguna gülümsüyordu. Onu daha fazla bekletmemeye karar vererek eğildi ve sağ meme ucunu dişleri arasına aldı. Emip çekiştiriyor hyungunun vücudunun karşılık vermesini bekliyordu.
Bu arada diğer eliyle sol meme ucunu okşamaya başlamıştı. Ve sonunda istediğini aldı. Jongdae daha fazla kendini tutamamış derinden gelen bir sesle inlemişti.
Sehun diğer meme ucuna geçtiğinde aynı işlemi uygulamaya başladı..ancak şimdi daha sertti. Jongdae'nin sessiz inlemeleri güneylerindeki ağrıyı arttırıyordu ama maknae bunu gözardı ederek yaptığı işe devam etti.
Başını kaldırdı ve yaptığı işe son verdi. Şimdi hyungunun üyesine doğru hızlıca ilerliyordu. Göbek deliğinde bir süre oyalandıktan sonra ani bir hareketle Jongdae'nin kalçalarını kaldırarak boxer'ını çıkardı ve onu tamamen çıplak bıraktı.
Jongdae Sehun'un ani hareketiyle şok olmuştu. Elleriyle hızlıca üyesini kapatmaya çalıştı. Fakat Sehun buna izin vermemişti. Parmaklarını kendi parmaklarına geçirerek onu ellerini hapsetti. Onun penisine bakarken gülümsemesini bastıramamıştı.
"Yahh!! Oh Sehun! Ona gülümsersen seni öldürürüm!!"
Sehun hyungunun sözleri ile kahkaha atmaya başladı. Onun her şeyi sevimliydi. Sesi, konuşmaları hatta penisi bile!! Maknae dilini yarığa değdirdiğinde Jongdae inledi. Daha fazla duymak istiyordu, onu daha fazla inletmeliydi. Üyeyi boydan boya yalamaya başladı. Jongdae elleriyle yüzünü kapatmak için ondan ayrıldığında parmaklarıyla toplarını sıkmaya başladı.
Nefes alış-verişleri hızlanmıştı. Odayı kısık sesli inlemeler dolduruyordu. Sehun üyenin tamamını ağzına aldığında nihayet gerçek bir inleme kazanmıştı.
Hızlıca başını git-gel yapıyor onu zirveye taşımaya çalışıyordu. Sıcak ağzını dolduran damarlı üyenin daha da sertleştiğini biliyordu. Ağzından çıkardığında Jongdae'nin itiraz seslerini duymuştu. Eliyle daha önceki işlemine devam ederken dilini hyungunun deliğinin içine kaydırdı.
"Ahh!!!"
Sehun Jongdae'nin tepkisi ile hızlandı çünkü kendi üyesi şuan tamamen isyan etmiş durumdaydı. Diliyle girişi ıslattıktan sonra bir parmağını içeri yolladı.
"Aahh! Sehunn bu...acıyorr!"
Jongdae acıyla Sehun'a doğru eğilmiş sırtı kavis şeklini almıştı. Sehun ona sarıldı ve hyungunu kucağına aldı bu sırada da ikinci parmağı içeri sokmuştu.
Jongdae acı dolu bir çığlık daha atmıştı. Sehun onun dudaklarını öpmeye başlamış, acıyı atlatmasına yardımcı olmaya çalışıyordu.
Makas hareketlerine başladığında yanaklarında düşen gözyaşlarını hissetti. Jongdae ağlıyordu. Endişeyle karışık korku içinde sordu.
"Hyung? Durmamı ister misin? B-ben ne yapmalıyım?"
Jongdae Sehun'un onun için endişelenmesini sevmişti. Sessizce başını salladı. Şimdi duramazdı. Sehun hazırlama işlemi bittikten sonra Jongdae'yi yatağa sırt üstü yatırdı. Boxer'ını çıkartıp attı. Jongdae'nin bakışlarını farketmişti.
"O çok b-büyük.."
"Beğendin mi?"
Jongdae yutkunduktan sonra Sehun yatakta doğrulup lube'u aramaya başladığında Jongdae onu durdurdu.
"B-benim yapmama izin ver."
Şimdi pozisyonlar değişmişti. Jongdae tüm bildiği ve biraz önce Sehun'dan öğrenmiş olduğu bilgileri kullanarak onun üyesini salyalarıyla kaplıyor çıldırtacak bir şekilde yavaşça emiyordu.
Sehun daha fazla dayanamayarak üyesini onun ağzından çıkardı ve deliğinin girişine yerleştirdi. Umduğundan daha uzun süre dayanabilmişti.
Yavaşça Jongdae'nin içine girerken onu tekrar kucağına aldı. Tek seferde tüm üyeyi soktuğunda Jongdae acı zevk karışımı bir inleme bıraktı.
Alışması için bir süre bekledikten sonra yavaşça içine girip çıkmaya başladı. Onun tatlı noktasını bulmalıydı. Jongdae içini dolduran büyüklükle kendisinden geçmişti. Acı çok büyüktü ancak almış olduğu bu zevk acıyı bastırmada oldukça başarılıydı. Sehun onun tatlı noktasını bulduğunda Jongdae kendini yıldızların yanında hissediyordu.
"Ahh!! Tanrım!! Sen-ahh..Çok iyisin Hunnie!!"
Sehun bunu çok sevmişti. Yıllarca bu sahneyi beklemiş olmak daha da zevk veriyordu. Üyesini saran dar delik onu nirvana'ya ulaştırmıştı. Eliyle hyungunun üyesini çekmeye başladı.
"Sehunnnn!!! B-ben ahh ben..sanır- AHH!! geilyorum!!"
Jongdae küçüğünün karın kaslarının ve elinin üzerine menilerini bırakırken Sehun birkaç kez daha sertçe onun içine girmiş onun içine boşalmıştı.
Yavaşça onun içinden çıktı ve yanına devrildi. Oldukça eğlenmişti ama yorulmuştu da.
Yatağı açıp içine yerleşti ve sevgilisini kendi yanına çekti. Jongdae yorgunlukla Sehun'un göğsüne yerleşti. Sehun sonunda itiraf etmeye karar verdi."Hyung.."Jongdae Sehun'un seslenişiyle başını kaldırıp meraklı gözlerle ona baktı.
"Sesini çok seviyorum.."
Gözleri dolmuştu sessizce başını boynuna gömdü. Onu kendisini sevmediğini biliyordu. Boşuna umutlanmıştı. Hayal kırıklığı çevresini sarıyordu. Onu sevdiğini söyleyeceğini ummuştu.
Sehun boynundaki ıslaklıkla cümlesini tamamladı.
"Hyung..Sesini seviyorum. Vücudunu seviyorum. Kişiliğini seviyorum. Hareketlerini seviyorum. Seni seviyorum.. Acaba sevgilim olur musun??"
Jongdae şaşkınlıkla tekrar ona baktığında Sehun dudaklarını onun gözyaşlarında dolaştırdı ve onları sildi. Jongdae büyük bir gülümsemeyle dudaklarına yapıştığında Sehun kıkırdadı ve kendini geri çekti.
"Sanırım bu evet oluyor??"
"Yahh!! Nasıl öpücüğümü bozabilirsin Hunnie!!"