Сутринта отидох на училище и си седнах на мястото. Поне се радвам, че онази вещица ме пуска на училище. Видях Джънгкук да сяда на чина си,който бе пред мен.
-Я виж ти кой домъкна вятъра.- Засмях се.
-О ако това не е малката въшка Мин Ан.
-Нещо май си станал с краката на горе,отиди и се освежи с маркуча, че тази зелева кратуна има нужда.- Така бяхме всяка сутрин с него. Все се обиждахме и дразнехме, беше ни като обичай. Все пак с него се ненавиждаме от 5-ти клас. Заляме с червена боя пред всички ,защото му изядох бургера,а пък аз му сложих пръдлива възгламница за отмъщение.
-Мин Ан тази зелева кратуна не иска да се доближаваш до нея да не хване въшки.-Ухили ми се насреща.
-За разлика от теб тиквено главо, аз нямам. Май виждам една на челото ти.-Станах и го удрих по челото с палец и показалец. Звънеца би и не можа да ми го върне. След часа отидох до тоалетна, трябваше да мина по коридора. Там видях момчето от вчера,то ме позна,а аз бързах да се махна от него,но той ме хвана за ръката. Беше последна година тук.
-Не знаех,че учиш тук.
-И аз за теб. Все пак училището е голямо.
-Можеше да ми кажеш.
-И защо?
-Не ми се прави на много отворена. Ооо чакай забравих,че вече си.
-Моля те не казвай на никой.- Примолих му се.
-Няма ако...-Той ми прошепна в ухото,аз се ококорих. Искаше да преспя с него в мазето на училището и то безплатно.
Нямах избор,той щеше да разкаше на всички за моята тайна.
-Добре.-Отидохме в мазето.
Аз се съблякох и той се навря в мен ,започна да се тласка,а аз бях притисната в стената. Изведнъж погледнах към вратата. Това, което видях ме шокири беше Куки. Но той какво правеше тук?Сега какво щях да правя?
Джънгкук
Без да искам разлях кафе в стаята и госпожата ми каза да отида до мазето да взема парцал, за да го изчистя. Чудех се къде е Мин Ан, ако ме беше видяла щеше да ме спука от подигравки. Изведнъж чух стенание. Отидох, за да видя какво става. Това ,което видях ме шокира много. Беше Мин Ан с някакво момче, с което правеха секс. Никога не съм мислил, че Мин Ан е такава. Никога не бих предположил. Та тя е добро момиче, нищо,че с нея много се мразим. Погносих се от видяното, отвратих се прекалено много. Но нещо ми стана, болка обвзе сърцето ми. Не можех да повярвам на очите си,сковах се на място.
Онзи се изтласка в нея още веднъж и извърши на земята. Облече се и дойде до мен.
-Ако кажеш на някого за това ще те намеря и убия. Ясно ли ти е?- Заплашиме със страховит тон.
Мин Ан седеше на земята,свита в един ъгъл,още не се бе облякла дори не ме поглеждаше.
-Мин Ан.-Тръгнах към нея.
-Не се доближавай.-Тръгнаха сълзи от очите и.
-Мин Ан това,която направи е отвратилно. Не мога да те понасям още повече. Ти си извратена!- Ядосах се. Беше отличничка, перфектното момиче на класа, а прави това. Вече я презирам още повече.
-Мислиш ли,че исках да го направя!?-Тя се изправи ядосано. Облече се и ме погледна жално.- Нямам избор Джънгкук. За това те моля не казвай на никой. Не ме искам да ме изключат.
Мин Ан
Той ме видя,почуствах се много гадно. Почуствах по-голяма погнуса от себи си. Но нямах избор.
Тръгнах да вървя,а той хвана ръката ми и ме бутна в стената.
-Как така нямаш избор?
-Не те интерсува!-Изрепчих се.
-Отговори ми!-Извика в лицето ми, аз се уплаших. Никога не го бях виждала в такава светлина.
-Проститутка съм Джънгкук!-Заплаках и се свлякох.
-Какво?Как так?-Той не можеше да повярва на думите ми.
- Не чу ли?Продавам тялото си за пари.Дори да ме издадеш директора няма да ме изгони. Все пак ми беше клиент и още е.- Реших да се държа като кучка.
-Толкова си ми противна Мин Ан.
-Не ме издавай и ще спя с теб.
-Какво?
-Чу ме. Давам тяло си на теб, а ти не ме издаваш. Имаме ли сделка?
-Ами ако дори тогава те издам?
-Тогава ще кажа на всички, че известния Джънгкук ми е бил клиент.-Засмях се.-Е?
Джънгкук
Тя туко що да не ми се предложи? Не съм такъв. Не мога вече дори да я гледам.
-Отказвам.Твърде си ми гнусна.-Отвърнах.
-Какво?Не искаш ли тялото ми?
-Задръж си го. Няма да те издам, но повече не ми говори. Мразя те още повече Мин Ан. Не знаех,че си паднала толкова ниско. Ти си долна уличница.-Изгледах я с празнота в очите.Взех парцала и се върнах при учителката
Мин Ан
Знаех това,казва ли са ми го, но защо точно от Джънгкук ме заболя?Защо? Разплаках се. Реших да се прибера. По това време онази жена е няма,тя е на работа.
Джънгук
Влязох в часа,а Мин Ан така и не се върна. Дали е добре?Май не трябваше да и говоря така. Ооо стига Джънгкук какво ти пука за нея?Тя си е такава. Заслужи си го.
-Но защо още се чуствам гузен?- Попитах се. Реших след часовете да се отбия до дома и. Знаех къде жевее, защото в началното бяхме ндп-та,но тогава тя не беше такава. Какво се е променило в нея?Какво ли ще се случи понататък? Ще разберете ,ако следите.
YOU ARE READING
I Want To Save You
FanfictionДа продаваш тялото си всяка вечер за Мин Ан беше отвратително. Тя бе принудена да го прави заради мащехата си,още когато баща и умира в катастрофа. Джеон Джънгкук е момчето,което Мин Ан мрази. Те се ненавиждат от прогимнаназията , защото тя му беше...