Джънгкук
Прибирах се към вкъщи и си мислех за Се Ху.
Как можех да съм такъв идиот заради гнева ми сега тя ще пострада и вината за това ще бъде моя.
Но не мислех да правя повече безотговорни действия,за да не я поставям повече в опасност.
Прибрах се и видях Рин да лежи на леглото и да чете някаква книга .
- Здравей скъпа. - Поздравих я.
- Здравей мили,защо се забави днес.
- От работа много ме задържаха днес. Имаше много важна бизнес вечеря.- Излъгах.
- Ясно. Искам да те питам нещо. - Започна тя.
- Да, кажи?
- Искаш ли утре да отидем някъде?
- Къде?
- Ами някъде само двамата. Отдавна не сме излизали само двамата,а скоро като дойде малчугана на бял свят няма да имаме време.
- Ами не знам какъв ще ми е графика утре.
- Моля те!- Примоли ми се с ръце.
Очите ѝ светеха ,а тялото излъчваше много силна енергия всякаш блестеше.
Кой можеше да ѝ откаже в такъв вид.
- Добре.- Погалих главата ѝ.
Тя се зарадва.
Легнах до нея,след като се съблякох и я прегърнах. Целунах челото ѝ.
- Лека нощ, принцесо.
- Лека нощ,любими.- Каза тя и след това заспахме.
Мин Ан
Джънгкук ме вкара в голяма беда заради глупавата му ревност.
Как може да е толкова глупав?
- Имаш два избора -Започна Тае.- Първия да те разчекна до смърт,а втория да те посиня? И в двата случая ще те скъсам. Помниш първия път нали? Приготви се за втори по-опасен рунд.- Засмя се.
В погледа му се виждаше голяма нотка на лудост.
- Второто.- Казах отчаяно .
Трябваше да приема наказанието си.
- Хах добре.- Бутна ме на земята, разкрачи с ръце кратката ми и навлезе рязко.
Аз започнах да викам от болка, притискаше краката ми до земята с ръце и се блъскаше в клитората ми.
Знаех,че Тае е нимфоман,и че се опитва да се контролира,но сега всички я този контрол щеше да отприщи голямото чудовище в него.
След много писъци ,той най на края спря.
Излезе от мен,после върза ръцете над главата ми и застанахме в поза 69. Той пъхаше здраво неговия пенис в устата ми,че чак не можех да си поема въздух. Изпразни се в устата ми и излезе.
Аз започнах да дишам много учестено. Не можех да продължа повече,но въпреки това не беше края. Изпробва върху мен толкова много пози,че още малко щях да припадна. Влизаше и излизаше рязко,знаех,че искаше да се докаже като мъж. Знаех,че целеше да си отмъсти .
- Джънгкук по-добър ли е? А! говори!
- Не,не.- Изохках.
На края ме оскуба за косата и ме изпари. Наклони ме напред към челото и ме облегна до земята, върза ръцете ми отново ,и ги сложи над главата. Краката ми стояха в положение за медитация.
Извади един камшик и започна да ме налага. Крещях ,броях ударите.
Точно 15.
След това припаднах.
Когато се събудих лежах на леглото ,а той беше до мен.
Погалих гърба му,като спуснах ръцете си нещо по него.
Надявах се единствено да не го събудя. Знаех,че го нараних много .
-Съжалявам.- Каза тихо,докато сълзите капеха от очите ми.
Неутрален разказвач
Таехюнг бе чул Се Ху,но бе твърде наранен,за да говори с нея.
Той знаеше,че заради гнева си беше прекалил и можеше да я убие. Чувстваше се зле,че я бе наранил дори тя да го беше направила първа.
Обичаше я. Обичаше я повече от всичко,но Тае знаеше ,че сърцето ѝ вече принадлежи на друг,но нямаше какво да направи повече.
Затова реши да я пусне да си ходи.
Щом слънцето изгря Тае стана и видя Се Ху да спи.
- Правиш същите неща като Мин Ан. Как може да сте толкова еднакви,Господи?
Се Ху се размърда и отвори очи.
Тя застанала в седнало положение, като притискаше юргана в себе си.
- Днес можеш да си ходиш. До час да си си опаковала нещата и да те няма. Омръзна ми от курви като теб за една нощ.- Хвърли ѝ пари ,за да я накара да се чувства още по-евтина.
Този срам разби Се Ху. Не каза нищо повече. Тя знаеше,че е виновна. Просто се облече,събра си нещата и излезе.
Беше си викнала такси и се чудеше къде да отиде.
Изведнъж получи съобщение.
,,Знам какво се е случило. Ела на този адрес...(някакъв адрес"... иначе ще убия Таехюнг и Джънгкук."
- Ох сега и този. Явно нямам избор.
Тя каза на шофьора дестинацията и отиде там.
Щом стигна онзи мъж я чакаше там.
- Какво искаш от мен?
- Ще те използвам за продажба примамка да доведа онези две мишки в капана.
- Защо,какво искаш от нас?
- Имаше едно време.- Започна той, седейки на дивана и кръстосващ кръка.- Имаше едно момче ,което пожела доведената сестра на едно мило момче. Доведения ѝ брат бе влюбен в нея,но тя никога не му обърна внимание заради онзи мухльо ,който я използваше ,за да задоволи нуждите си,за да забрави първата си любов,която бе истинска курва,чиста проститутка.
А неговия досаден приятел ,който го преследваше навсякъде и му помагаше с красивата сестрата ,бе много досаден. Брата на момичето започна да скрие изкъсо онзи глупак и неговия приятел. За секунди чрез някои мафии ,с които общуваше успя да разбере всичко.
Нали така се казваше Мин Ан.- Усмихна се той.
Мин гледаше шокирано. Не знаеше как да реагира.
- Точно за това,че онази гад взе любимата ми сестра ,с която със сигурност не знаеше колко страстно се любехме. Отне ми я и сега ще си плати!- Стана рязко от дивана и бе гневен.
Мин Ан
Хвана брадичката ми.
- А ти мое агънце ще послужиш за жертва пред големия лош вълк.- Засмя се.
Хвана ме ръката и ме поведе на някъде.
Бутна ме в някаква стая и ме заключи там.
- Пусни ме! Пусни ме!- Тропах и виках,но осъзнах ,че е безмислено и спрях.
Броях дните ,в които бях тук.
Веднъж дневно той ме хранеше с някаква отвратителна храна и може би заради това,че не се хранех добре се чувствах зле.
Имах главоболие,треска.
Стоях пред вратата измръзнала ,лежах на земята и се молех някой да ме измъкне от тук.
- Заслужавам си го.- Казах.- Това е моето божие наказание за това,че излъгах всички и ги нараних.
Простете ми,моля ви.- Заплаках и след това заспах .Реших да ви дам компенсация за дългия период. Дано да ви е харесала главата.
CITEȘTI
I Want To Save You
FanfictionДа продаваш тялото си всяка вечер за Мин Ан беше отвратително. Тя бе принудена да го прави заради мащехата си,още когато баща и умира в катастрофа. Джеон Джънгкук е момчето,което Мин Ан мрази. Те се ненавиждат от прогимнаназията , защото тя му беше...