Season 2-Chapter 3

605 43 0
                                    

Вече стана късно и всички започнаха да си отиват. Г-жа Чен Лин ми нареди да изчистя кухнята.
Отидох в кухнята и събрах боклуците,после излязох навън, за да ги изхвърля в контейнера.
-Готово.-Потърках ръце и се обърнах. Точно в този момент се ударих в някой и двамата паднахме. Аз се изправих и истръсках. Погледнах да видя в кой се блъснах и видях,че е момче, което в момента си търкаше задницата.
-Ах боли.-Каза той.
-Добре ли си?-Подадох му ръка.
Момчето ме погледна, той се загледа в лицето ми.
Ким Таехюнг
Това момиче,тези очи,лице всичко в нея ми е познато. Аз хванах ръката и усетих същата топлина, която излъчваше Мин Ан. Да не би това момиче да е тя?
-Извинявай,че се блъснах в теб. Не те забелязах.-Извини ми се.
-Няма проблем.-Усмихнах се.- Е коя си ти?Не съм те виждал тук преди?
-Аз съм Се Ху. Нова съм.
-Приятно ми е Су Ху. Аз съм Ким Таехюнг.
Мин Ан
Не мога да повярвам,че пред мен стоеше Таехюнг. Зарадвах се много, исках да го прегърна, но не биваше да разбира,че това съм аз.
Ким Таехюнг
Реших да изпитам ,,Се Ху",ако това не е тя щях да разбера.
-Се Ху кой ти е любимия цвят?
-Важно ли е?-Засмя се. Този звънлив смях,толкова много прилича на нея.
Мин Ан
Защо изведнъж Тае реши да ми задава въпроси. Да не би той, да ме пробва?Ох Таехюнг не си се променил. Винаги си бил много проницателен.
-Хайде, искам да се опознаем.
-Розов.
-И моя.-Каза той.
Ким Таехюнг
На Мин Ан е червен. Може наистина да не е тя.  Нека да и задам още няколко въпроса.
-Кой е любимията ти сладолед?
-Шоколадов с фъстъци.- Отговори ми. Мин Ан е алергична към фъстъци,значи не е тя,а просто прилича на нея. Ан обича шоколадов с заливка от горски плод.-Случайно да съм на разпит?-Попита засмяно.
-А не, просто си ми интересна и искам да науча повече за теб.- Усмихнах се.-Аз ще вървя.Чао Се Ху.-Тръгнах да вървя.
-Чао Тае.-Спрях и се обърнах. Единствения човек, който ме наричаше Тае беше Мин Ан.
Или това момиче е извънземно, което е се е превъплатило в Мин Ан ,или някакъв зъл клонинг,а може би дори самата Ан.  Другите две предположения са безмислени и остава третото.
-Само един човек ме наричаше Тае.-Рекох,а тя ме изгледа леко уплашено.-Мин Ан това ти ли си?
Мин Ан
О не той ме разкри,а сега какво? Какво да правя? Страх ме е, ако не измисля нещо загивам.
-Не знам коя е Мин Ан. Просто го казах, защото си помислих,че няма да има проблем , ако те наричам така. Ако не искаш няма.
Ким Таехюнг
Явно съм се объркал. Това не е Мин Ан.  Явно тя наистина ми  липсва щом виждам това момиче в нея.
-Няма проблем.-Усмихнах се и след това всеки тръгна по пътя си.

Дано ви е било интересно. Какво ли ще се случи дали наистина ще я разкрият?Ще разберете, ако четете.

I Want To Save YouWhere stories live. Discover now