Season 2- Chapter 27

331 16 3
                                    

Таехюнг вървеше уверено, облечен в елегантен, кърваво червен костюм, а поледа му изпълнен с глад за кръв. 
Неговата енергия  плашеше  останалите в офиса. 
Щом влезе в стаята за събрания всички го погледнаха.
Парк Джимин стана и го поздрави по братски,както и останалите.
- Липсваше ни,шефе. Отдавна не сме се виждали.- Каза Джин.
- И вие на мен момчета. Но сега се събираме за ,,Кървава луна".

Кървава луна- масови кръвопролития.

- Нещата са сериозни. - Каза Йонги.
- Лия е мъртва.
Всички го изгледаха шокирани.
Лия бе обичана от всички особено от Джимин той го прие най-тежко.
Той се изправи.
- Не може да е вярно! Лия е живи! Сънувах я толкова много пъти! Казваше, че е жива!- Развика се.
Джимин я обичаше ,беше плейбой ,но тя ,тя беше специална.
Тя единствена разтопи леденото му сърце.
- Изпратиха ми я по куриер. Разчленена.
Джимин замръзна ,разшири  очи, тъгата и гнева го обвзеха.
Мразеше се,че не можа да я спаси.
Искаше ,искаше поне още веднъж да докосне нежните ѝ ръце, да помирише арома на ананас от косата ѝ, да целуне меките ѝ устни.
Спомените с нея го заляха.

Двавата бяха на пикник близо до река Хан и ядяха сладолед. 
- Радвам се,че ти си до мен Джимин.  Брат ми отскоро се е залепи за някакво момиче и не ми обръща достатъчно внимание.  Постоянно е зает и ме пренебрегва.
- Споко,просто сигурно я някаква трудна и иска да я спечели.  Обеден съм на 100% ,че скоро ще я остави и вниманието му ще е само за теб.
- Не е така,не разбираш. Неговите очи светят ,не съм го виждала толкова щастлив след смъртта на нашите. Обича я истински.  Радвам се за него. Обичам да го гледам как се усмихва повече след всеки изминал ден. Той се промени към добро. Искам да срещна това момиче. Все ме лъже,че ще ме запознае.- Засмя се.
- Не съм знаел ,че Тае има такава страна. Аз също съм любопитен що за момиче е това щом опитоми нашия звяр. Но дори да не ти обръща внимание  аз ще съм винаги тук.- Докосна ръката ѝ и целуна.
- Обичам те.- Каза той.
- И аз.- След това се сгушиха един в друг.

Може би,ако знаеше,че това щеше да е последният им ден заедно щеше да я заведе на Дисни Ленд,защото много желаеше да отиде. 
- Скоро Джънгкук ще дойде и ще видим един запис. Там ще има информация.
Не след дълго Джънгкук се появи заедно с още едно момче.
- Здравейте,това е Ким Намджун. Той е полицай ,но той също е преживял подобно нещо като Тае и няма да уведомява полицията. Ще ни помогне да си отмъстим и ще ни даде достъп до някои полицейски доклади.
- Добре тогава.  Седнете.- Рече Тае.
- Рачленяването е подпис на един издирван  масов убиец и мафиот. Наричаме го  ,,Джак Изкормвача". Преследваме го от 5 години насам. Не знаем истинското му име,но доколкото знаем отвлича момичета на възраст  от 13 до 25 години.
Повечето са били изнасилвани многократно ,а след това убивани.
Продава дрога на черния пазар.
Там е известен с името ,, Паяк".- Рече Намджун.
- Чувал съм го.- Обади се изведнъж Джей-Хоуп.- Той притежава градини с марихуана в Япония. Масов производител. Продава органи и жени и дори съм чувал,че ги е колил пред хора.  Някои казват, че е канибал.
- Нека изгледаме видеото.- Каза Тае .
Пуснаха го.
Първоначално се показа Мин А в деня,в който Джеон Канг умрял.
След това как са я заплашвали  и как прави секс с двамата.
Тае и Джънгкук се спогледаха.
Те наблюдаваха внимателно как всеки един действа.
- Сега защо гледаме порно с шефа?- Обади се Джей-Хоуп и всички се засмяха. 
- Млъквай, идиот!
- Ти почти си я убил.- Рече Куки.
- Тя не се оплакваше, докато я чуках.
Джънгкук стана и Тае.
Двамата  се гледаха на кръв.
- Момчета няма смисъл от кавги сега. Имаме враг и то много опасен. Ако не го победим скоро всички ще загазим.- Каза Джин.
- Той е прав. Контролирайте се.- Каза Йонги.
Двамата се успокоиха и седнаха.
Видеото разказа цялата история на Мин А.  След това започна Лия.
Първо как са я отвлекли в една кола,  използвали за проститутка.
Тае и Джимин нямаха сили да го гледат ,убиваше ги. 
Нейните писъци кънтяха в главите ѝ,  гнусните им ръце по цялото и тяло, боят и на края убийството ѝ.
- До преди седмица е била жива.- Тропна ядосано Тае.
След това се появи той и започна да говори.
- Моят филм заслужава ,,Оскър".- Засмя се.
Това ги разгневи още повече.
- Знам, Лие беше красавица затова си заслужи главната роля. Скоро ще има продължение с другата сладурана  Мин А....хахаха....но този филм няма да има край  , докато не си отмъстя напълно.  Всички ще пострадате заради Джънгкук и Таехюнг. Ще страдате,докато сте живи. 
Джей-Хоуп  един велик мафиотски бос  ,естествено не колкото мен,но да знаеш хвърлих око на Ким Чом. - Намигна му.
- Не я доближавай, син на кучка!- Стана и извика разгневено ДЖ-Х.- Ще те убия!!
- Но няма да е само тя. Чонг Дже Ха любимката на Ким Намджун добро попадение. Купила ти е хубав подарък за рождения ден.- Засмя се.
-Той ни провокира. Ще убие всички, които обичаме.- Рече Намджун.
- Доведете ми скъпата сестра и ще ви оставя на мира. Рин много ми липсва. Отнехте ми я и сега си я искам.
Тя знае къде да ме намерите. Целувки.- Изпрати им въздушни целувки и ги ядоса още повече.
- Само да докосне Чом ,само да я докосне  ще се моли за Ада.- Рече Джей-Хоуп. 
- Сега какво?- Попита Джин.
- Щом Рин му е сестра трябва да говорим с нея,но заради шоко все още е в операция. Има риск за нея и бебето.- Каза Куки.
- Трябва да действаме бързо или историята на Лие ще се повтори многократно. - Рече Тае.
- Искам аз да го довърша. - Рече Джимин.
Всички го погледнаха.
- Отне ми я ,отне ми единственото щастие. Няма да го пусна жив.
- Имаш думата ми. Знам,че я обичаше повече от всичко.- Хвана рамото му.
- Аз ще проследя адреса от видеото.- Рече Намджун. - Вие се разберете за плана.
- Аз предлагам да защитим момичетата. Те са ни слабост и може да действа срещу нас по-лесно.
За това нека ги скрием първо.- Пледложи Джей-Хоуп.
- Прав е. Нека ги скрием във вилата ми в Испания. Ще са достатъчно далеч и е строго охранявана. - Предложи Джин.
- Добре. Доведете гаджетата си тук и ги скрийте веднага.- Рече Тае.- Ще убия този нещастник веднъж завинаги.


I Want To Save YouWhere stories live. Discover now