Мин Ан
Прибрах се от университета и започнах да търся момичетата, но нямаше никого.
-Странно няма никого?-Очудих се.
Отидох в кухнята,за да си направя вечеря.
Тъкмо режех краставицата,когато някой ме прегърна през кръста.
Усетих дъхът на човека,който ме бе прегърнал във врата си.
Той завори главата си и проговори.
-Искам те.-Прошепна в ухото ми.
-Господарю?-Изненадах се.
-Осводих всички за днес. Къщата е само наша.
-Господарю добре ли сте?Кога ще се върне г-жа Рин?-Попитах.
-Рин ще се прибере след два дни. Дотогава...-Той ме удари по задника.-...ще правя с теб,каквото си искам.
-А-аз мога да ви осъдя за насилие.
-Виждам как ме гледаш,скъпа.-Изведнъж ме обърна към себе си,а аз бях притисната в плота.-Кажи,че не ме искаш.-Той ме целуна. Започнах да се боря,но се отпуснах. Джънгкук ми липснаше толкова много време дори да го замествах с Тае чуството не беше същото. Аз го обичах повече от всичко. Исках го и не ме интерсуваше какво ще последва.
После се отдели от мен.
-Искам те.-Казах.
Той ме качи на плота. Целувахме се страстно,бясно като невиждали.
Заведе ме в стаята си и започна да ме съблича,а аз него.
През целувките се обаждаше.
-Преди...-Целуна ме.-да те срещна.-целуна ме.-бях нещастен.-продължи да ме целува.
След като бяхме голи той се настани върху мен и после бавно се промуше в мен.
Аз изтенах силно,той се тласкаше бързо и силно,а аз виках от удоволствие. Беше много
по-прекрасно от секса с Тае.
Толкова изпълнен с емоция,страст, любов,че се възбуждах още повече.
При последния тласък извика:
-Мин Ан!-И се изпразни.
Лежахме един до друг задъхани.
-Защо ме нарече така?-Реших да го попитам, след като си починах.
-Как?-Очуди се.
-Мин Ан. Коя е тя?-Направих се,че не знам.
-Тя ли?Ще ти кажа нещо. Ти ми напомняш на нея с всеки поглед, жест и дума. Тя бе моята истинска любов,която изгубих завинаги или поне така си мислех до скоро.
Разбрах,че се е върнала в Сеул била е жена на брад ми.
Аз се изплаших. Ако той разбере истината е свършено с мен,но аз нямаше да му позволя никога.
-От къде?-Попитах.
-Един полицай ми каза.
-Ако я намериш какво ще направиш?Какво ще стане с нас?
-Ако я намеря ще си отмъстя за всичката болка,която изтърпях заради нея.
-Как ще 'и отмъстиш?-Изплаших се.
-Тайна.-Намигна ми и ме прегърна.-Нека да поспим.-Усмихна ми се и заспа.
Аз стоях в обятията му и го гледах притеснено.
-Сега явно съм любовница. Толкова много се стремях да стоя настрана от него,че на края се предадох без да мисля.-Казах си наум.
След това заспах.
Джей-Хоуп
Заснех всичко,което тези пиленца направах. Бона щеше да ме убие по средата на изпразването с онова сладко момиче от сутринта,докато стана,за да видя какво ще стане, след като е освободил целия персонал.
Стоя на дървото с бинокала,когато тупнах в едни храсти.
Добре,че онзи Джънгкук и забарвил да си пусне пердетата.
Засмях се доволно,но после осъзнах,че съм си навяхнал кръка.
-Ужас какво ще правя сега.-Въздъхнах.
YOU ARE READING
I Want To Save You
FanfictionДа продаваш тялото си всяка вечер за Мин Ан беше отвратително. Тя бе принудена да го прави заради мащехата си,още когато баща и умира в катастрофа. Джеон Джънгкук е момчето,което Мин Ан мрази. Те се ненавиждат от прогимнаназията , защото тя му беше...